Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Da's inderdaad logistiek gezien een beetje onmogelijk.. Misschien kunnen we over 50 jaar wel op-afstand-neuken. Je weet het niet.

Ga je een Elvis-pak naaiuh?

Goed van je trouwens, dat spinnen voor het goede doel! Was er veel opkomst?

En bij Pearl leuke brillen geshopt dus, ben benieuwd! Zelf niet zo'n goede ervaring bij Pearl maar kan ook best een eenmalig foutje zijn natuurlijk.

Verder zware dag hier met 3 hertjes die erg druk zijn zonder Bambi-man uiteraard. Een Levi die werkelijk overal opklimt tot aan het aanrecht aantoe (nou ja, hij sleept zijn stoeltje daar naartoe en in onbewaakt ogenblik had ie de fles Roosvicee te pakken.. all over the place, het droop van de keukenkastjes, (*&*@^#) tussendoor weekendboodschappen, bezoek gehad, werkdingen moeten regelen voor Bambi-man en consorten en oudste hertjes ook nog beloofd dat ze op mogen blijven om met z'n allen om 19.00u naar het Paard van Sinterklaas op tv te kijken. Is ook wel leuk maar alleen met een dvd-tje op de bank lijkt me nog veel leuker.

Oh wat hang ik verschrikkelijk de vlag uit als Bambi-man weer normaal thuis is!
Alle reacties Link kopieren
Bambi, ik word plaatsvervangend moe, als ik jou zo lees

dit was m'n eerste ervaring bij Pearl en tot nu toe is het goed Ik werd geholpen door een stagiaire, dus ben 2x gemeten. Was een erg leuke vrouw, deed me qua type aan een vriendin denken, dat hielp vast wel

Resultaten moet ik natuurlijk nog zien en ik kan me best voorstellen dat dat ook per winkel kan verschillen! Duurt wel 3 weken voor ze klaarzijn!

Nee, Elvispak doet m'n schoonzus. Ik naai de sjaaltjes, die hij dan weer weggeeft. Daarom krijgt hij van Sinterklaas ook een stuk of 23 ben ik even klaar. Bij de vorige sessie klaagde hij achteraf over draadjes aan de sjaaltjes (die hij echt na 2 seconden het publiek ingooit enzo) maar ik bedacht me later dat dát natuurlijk kwam, doordat de naaimachine luste. Nu niet meer, dus naaien ging goed.

Vanmiddag kwam hij ook met een externe harde schijf thuis, voor m'n foto's Ik had van m'n zus gehoord dat foto's bewaren op dvds/cdroms vaak ten koste gaat van de kwaliteit op den duur en dat vond ik dan weer zonde van m'n dure toestel, zeg maar. Elvis vond dit eerst onzin, maar kwam toch met zo'n ding thuis. Dat scheelt namelijk enorm met ruimte op onze interne harde schijf. 400 gieg kan erop, ik heb nog even te gaan dus

en nu ga ik naar bed

toedels
Later is nu
Toet, ik heb genoten van de oude kroeg, juist omdat Hero toen nog leefde. Voel je dus niet bezwaard vanwege mij, nergens voor nodig!

Vanmiddag sinterklaasviering gehad, bij de Belangenvereniging Voor Kleine Mensen. Is toch altijd fijn, Mopsey temidden van kinderen die ook klein zijn. Maar ook wel confronterend, omdat je ziet hoe weinig mijn dametje de komende jaren nog zal groeien, en hoezeer meer haar groeistoornis duidelijk zal worden. Alhoewel; al die kinderen zijn stuk voor stuk toppers die met hun wilskracht het gebrek aan fysieke lengte ruimschoots compenseren. Mooi, hoor!

Vorig jaar was ik daar met Hero. Dat schrijnde even. Er was ook een neiuw kindje, en jawel; die heette dus "Hero". Continu werd zijn naam door de ruimte geroepen. Auw! Maar ik had het oude loopfietsje van Mops mee, waar ze te groot voor is geworden ( ) om te kijken of er een ander kindje mee blij gemaakt kon worden. En jawel; ik heb "Herootje" laten glunderen van trots. Dit kindje was bijna twee, kon nog niet lopen, en pastte precies op het loopfietsje dus was apetrots dat hij zich voort kon bewegen. Ik werd helemaal blij van zijn glimmende snoetje!

Kjong, ik bedenk me ineens; nog anderhalve week! Vind je het spannend???
Wat wilde ik nou toch typen?
Hij komt hij komt!!!!!!!
Die goeie, goeie.. kman.

Jaaaaaa, nachtjes aftellen, Kjongie. Nog maar even...

Ik vind het bijna reality-soap waardig, Dream, jij achter naaimachine om Elvis-sjaaltjes te maken die hij dan weer zo'n volle zaal inwerpt (zeg, ideetje: zelf tussen het publiek gaan staan en opvangen!)

Hmm, vaag. Zie net dat ik net als Alex laatst, mailtje heb ontvangen van viva (vanavond om 21.47u) met daarin 'wachtwoord vergeten' en mijn inlogcodes. Helegaar niet om gevraagd, heb sinds vanmiddag klaptop niet meer aan gehad én ik sta al automatisch ingelogd als ik het forum open. Gek hoor.
Dan zou ik die mail doorsturen naar een engeltje alhier. Klopt niet, denk ik.

Mooi plan, Bam, zelf sjaaltjes gaan vangen in het publiek.

En Driem: je had dus een naai-avond en er luste wel meer dan jouw lust?

Oh ja, nog maar even en dan is Kjong's Goedgeiligman in het land! Mensch mensch wat ontzettend fijn fijn fijn! Lijkt me ontzettend spannend voor hem trouwens: om ineens in een huis te komen met een vrouw (en wát voor een vrouw! ) en twee kinderen, waarvan één ook nog eens van hem is. Hmm, bij nader inzien moeten we mss toch maar niet en masse op de stoep gaan staan om hem te bezichtigen.....

Ik ben gisterenavond vroeg naar bed gegaan en heb 10 uur geslapen. Nu was het plan dat ik ging fitnessen en daarna naar Lil zou gaan maar ik voel me nog zo brak. Even bijkomen dus met sapje, koffie en boterhammen. Vanavond komt de Barman eten, en ik had zulke snode plannen met die man. Maar als het zo blijft vandaag, val ik na 5 minuten in slaap.....

Mimsemeisje, wat ben jij toch een engel! Dat je kleine Hero blij hebt gemaakt met die fiets. Ondanks jouw zware hart heb je het leven van dit jochie een beetje mooier gemaakt. Daarom wil ik ook zo graag je vriendinnetje zijn!

Morgen veel succes op kantoor. Verwacht niet teveel van jezelf (dat je alle namen kunt onthouden bijvoorbeeld), wees gewoon jouw lieve, slimme zelf.

~zet een ontbijt en koffie op de bar~
wees gewoon jouw lieve, slimme zelf.

Psies!!!!!!!!
Hee Toet! Koffie?
Mims

Nog effies volhouden Kjong. Ik vinnut belachelijk trouwens, 4 weken. Die kerel moet hier gewoon elke week binnen kunnen komen lopen (vliegen) als hij wil. En net zo lang blijven als hij wil. Krom gedoe. Ik vind het vreselijk voor jou dat jij hem moet missen, maar ik vind het zo mogelijk nog vreselijker voor hem dat hij jou, Chipita én Kjongen moet missen. Zíjn gezin, zo ver weg. Moet niet mogen.

Bloes, niet als verrassing allemaal mee naar Schiphol?

Toet, vergadering was goed hoor. Eigenlijk moet ik vandaag nog wat werkdingetjes doen. Maar Geen Zin. 4,5 ipv 2,5 dag werken vind ik wel genoeg deze week eigenlijk.

Dream, hoe is het met je spierpijn? Goed dat je hebt meegedaan hoor. Mijn oma heeft eenn paar jaar voor een McD-huis gevrijwilligd. Vond ze erg mooi 'werk' om te doen.
Goedenmorgen

Wat een drukte hier al zeg, op de vroege morgen.

Ik zit nog snel even pc-tijd te nemen, want Elvis is dus gelijk de rest van de dag bezig met mijn 'raam naar de buitenwereld'. Wat zal ik eens gaan doen Als het goed is een fopcadeau maken voor LD met LE. IK hoop maar dat het lukt.

Spierpijn is wel weg.

Mims, zijn er dan op zo'n dag ook kleine ouders met kleine kinderen? Vroeg ik mij af. Lijkt me inderdaad heel bijzonder, een hele ruimte met zulke kinderen. Ineens ben jij, met je lengte, de uitzondering.

*streept Kman van het vliegtuig halen weer uit haar agenda* want mag niet van Bloes (of Toet?)

Vervelend dat je zo brak bent, Bloes, is daar een specifieke reden toe (druk, griepje oid)? Lekker rustig dagje nemen dus, zodat je vanavond je eigen fitte en fruitige zelf weer bent bij barman. Óf je door barman laten verzorgen vanavond, is misschien ook wel eens wat.. mmm..

Wat schuift zo'n realitysoap eigenlijk? Een hoop, denk ik, als ik zie hoeveel 'bn'ers' eraan meewerken. Kijk, dan zouden we de sjaaltjes kunnen bestellen, in het vervolg Hij werpt ze trouwens niet echt de zaal in, meestal pikt hij er iemand uit, tegen wie hij speciaal zingt en die krijgt dan een sjaaltje. Gisteren deed de zaal niet leuk mee, maar hij kwam wel heelhuids terug.. pak van m'n hart.

zo

ik ga 2e kopje koffie maken, denk ik. Nog even wat rondneuzen hier, nu het nog kan

toedels
Later is nu
Ik zou trouwens wel vrijwilligerswerk willen doen bij verzorgingstehuis hier in de buurt (echt 4 minuten lopen) heb ik ooit de kinderboerderijdieren verzorgd, maar dat was 1 weekend in de maand, en dus te overzien. Ik zie mijzelf niet ook nog een dagdeel in de week een andere verplichting op me nemen. Vind ik wel jammer, eigenlijk. Het schijnt toch dat ze wel bezoekers oid nodig hebben, voor buiten wandelen enzo.
Later is nu
Kun je dan niet aanbieden eens per twee weken want bewoners mee naar de markt te nemen, Driem? Ik weet door Werk en Bijbaan dat mensen daar niet om durven te vragen omdat ze zich al bezwaard genoeg voelen. Maar juist daarom zitten die bewoners vaak letterlijk achter de geraniums en komen haast nooit meer buiten, tussen de mensen. Als je dus ook maar een beetje tijd zou hebben, kun je het leven van een paar mensen nét een beetje meer kleur geven.

En wat ik ook regelmatig hoor: dat oude mensen het zo missen om samen te koken en gezellig samen te eten. Hardstikke goed hoor, dat er van die lekkere en gezonde kant- en klaarmaaltijden zijn maar wat deprimerend dat ieder dat in eenzaamheid op zijn eigen kamer zit op te eten.

Come to think about it: Waar kan ik me inschrijven voor Huize Incontinento Vivaforia? Lijkt me heerlijk mijn oude dag te slijten in een kasteeltje met een bar eraan. Met een Woody achter de bar (één die nog wél al zijn tanden heeft), het Anybody-kwartet op de perzische kleedjes, Tempranillo in de tap en een sauna in de kelder.

Dan koken we met de Butler van het Kasteel en tafelen urenlang na, onder het genot van een cognacje.

~ontwaakt van een sms-piepje~
Hihi, de Barman sms-t me dat zijn meiden een modeshow aan het doen zijn met een stapel kleren die ik had gekregen maar niet passen bij de Bloesjes, en dus aan hem heb meegegeven als reservekleren. Leuk dat hij ook zo geniet van dit soort dingen!
Whoehahaha, Vietje staat luidkeels te zingen... brullen door een nep-microfoon. Een zelfverzonnen liedje. Briljant! Met bijbehorende mimiek en gebaren.
Gniffel, neem je het wel even op met je telefoon?????
F*ck, niet aan gedacht. Telefoon kan filmen en geluid opnemen ja... Nah, volgende keer beter.
Helleu, iedereen oké hier?

Heb Bent al paar dagen niet gespot trouwens, hopelijk alles goed en gewoon druk enzo!

En verder hier weer een Zware dag, kan het niet positiever brengen. Ben het echt zat aan het worden, weer zo'n dag binnen want buiten alleen maar regen, 3 hertjes die allemaal iets anders willen/eisen eigenlijk meer, dus even een spelletje doen of wat verven, of kleien of een filmpje kijken.. het is allemaal moeilijk, moeilijk.. 'pffffffffff' is wel een goede omschrijving van deze zondag in het Hertenkamp. Nog anderhalf uur, kunnen ze naar hun nestjes.
Nog een uurtje..

Of nee, ze kunnen nog geen klokkijken *lampje*, over een halfuurtje trappen ze er ook wel in.
Ik heb Jootje en Mootje om half zeven naar bed gebracht. Mootje kwam gesloopt en strontvervelend bij mijn ouders vandaan. Hij heeft alleen maar leuke dingen gedaan en is nu dus helemaal op. En Jootje was vandaag Jootje in het kwadraat. Gewoon erg ontdeugend dus. Tijdens het avondeten waren zo zo stierlijk vervelend, dat ze direct daarna naar bed moesten. Vonden ze ook al niet leuk. Typisch geval van jammerrrr...

Vietje geniet nog even van de rust en zit bij Mav op schoot en gaat een boekje lezen (tenminste, Mav gaat voorlezen...)

Liggen ze al Bam?
Hmm, wat heb ik dan een relaxed dagje gehad. Sorry dames

Eerst was LD nog uit logeren bij vriendinnetje en heb ik met LE en Elvis ontbeten, toen ben ik gaan stomen in cabine, ondertussen LE duidelijk gemaakt dat hij met vragen naar z'n vader moest. (anders alle stoom uit de cabine) Toen ik beneden kwam was LE weg, maar kwam LD zo'n beetje thuis. Met haar ben ik vanmiddag aan 't verven geweest. Ik had vorig jaar met Sinterklaas een klein doekje gekregen, daar heb ik nu een Afrikaans ondergaande zon landschapje gemaakt met een girafsilhouet. Wilde ik al heel lang doen. Is redelijk gelukt

Ondertussen was Elvis met z'n neef dus met de pc bezig (ik heb geprobeerd messenger weer te installeren, maar werkelijk, nu heb ik én het oude én het allerallernieuwste, maar niet mijn 'gewone' msn ) Met LD heb ik vanavond pannenkoeken gemaakt. Ze kan het nu ook helemaal zelf.

En nu kan ik dus eindelijk weer op internet. Hiep hoi

Elvis kijkt de laatste afleveringen van Lost.

En ik ga fijn vanalles weer maken zoals het was, op de pc. Hoop ik. ben al m'n favorieten kwijt, da's wel balen, had ik jarenlang verzameld, en nu zijn ze weg.
Later is nu
Ja ze liggen. Pfff. Net pas, hoor. Want voordat ze voorgelezen zijn, iedereen een pyama aanheeft, weet ik wat allemaal... en Bambi-man kwam gelukkig nét voor het bedritueel thuis dus ik hoefde niet zo hard te rennen dit keer maar sjongejongejongejonge.. ik hád het zo ontzettend gehad. Heb met een sigaretje in de tuin even staan snikken. *shame*. Word me even teveel, gewoon. Nog 3 weken, dan is Bambi-man er weer, ik tel werkelijk de dagen af! Het vooruitzicht van wéér een week hertjes brengenhalenbrengenhalenbrengenhalen, kop in de plooi houden en gezellig zijn, alles alleen doen om om 20.30u ein-de-lijk rust te hebben, brrrrr. Klote winters altijd. Moet gewoon een baan ofzo. Maar ja, is geen optie. Bummer.
Snap ik helemaal hoor Bam

Ik vond het met 2 al erg

Zelfs toen de kinderen op den duur alles zelf konden en eigenlijk alleen in bed gelegd hoefden te worden, kon dat me nog teveel zijn. Inmiddels doen ze álles zelf en ga ik soms even nog naar boven voor een knuffel in bed.

Beide kinderen hebben me vandaag weer verteld heeeeeel erg blij met mij te zijn... .
Later is nu
Ach Bam... jakkes... Gelukkig nog "maar" drie weken... Alles in je eentje en dat zeven dagen per week met 3 kleintjes is gewoon errug zwaar, kan het me levendig voorstellen!!

(Ik kan er al tegenop zien dat Pompel binnenkort een weekend weggaat en dat ik dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat alles alleen moet doen... Besef me ook regelmatig hoeveel Pompel wel niet doet hier in huis!)

Hier druk weekendje achter de rug. (Ik wou zeggen achter de boeg en moest erg lang nadenken voor ik het juiste woord had... ) Gisteren kwam dan ein-de-lijk Sinterklaars in Pimpeltown, dus in alle vroegte met z'n allen naar de stad gefietste, Leentje bij mijn ouders gedropt en aan de kade staan wachten, daarna nog langs de optocht gestaan en toen helemaal verkleumd bij mijn ouders warme choco gedronken en Leentje gevoed. Toen weer verder, want de Sint kwam ook nog op Pompels werk (De "echte" die we net ook onthaald hadden, want Pompel werkt bij de gemeente) was superluek! Ze hadden daar ook warme choco en koek enzo en het kindergedeelte afgezet met lint, dus sint zat daar echt alleen met de kindertjes, ze deden het erg leuk! En deelden ook (nog meer) chocola uit. Met 3 volgepropte kinderen nog de stad in, was een zweefmolen, dus daar ook nog maar in. (En een wonder dat er niemand heeft ge-je-weet-weld!)

Toen snel naar huis, want vriendin met de 3 kinderen kwam. Was superleuk, dus maar pannenkoeken gebakken voor het hele spul en er een logeeruitwisselprojectje van gemaakt, uiteraard mét schoenzetten. Vriendin wilde vandaag een puppy kijken (alleen) en Pompel moest voetballen, dus heb hier de hele ochtend + gedeelte van de middag alleen met 7 kinderen gezeten. Drukke dolle boel, maar erg vrolijk en leuk. Net terug van een verjaardag. Poeh... echt uitgerust ben ik niet van dit weekend.

Mims, morgen beginnen he??? Spannend hoor! Heb je er zin in? Zie je er ook tegenop? Ben zo benieuwd hoe het je gaat bevallen!! Wat vindt Mops ervan??
Goedenmorgen

Vandaag een spannende dag dus.. eerste werkdag van Mims! Succes meid, en zoals gezegd: blijf je eigen fijne slimme zelf en alles komt goed! Ik kan me niets anders voorstellen, in elk geval.

Als ik uit het raam kijk (naar boven) dan zie ik door grijze wolkenmassas en beregende ramen een volle maan! Raar genoeg ziet dat er voor mij hoopvol uit.

Was vanmorgen een raar opstaan... eigenlijk na mijn ontbijt pas. Ik hoorde LE enorm hoesten, dacht dat hij deed wat we van Pimpel niet mogen noemen, maar bleek gewoon een zeehondencreche-imitatie te zijn. Hij wilde wel persé naar school (geen echte man?) maar ik kwam er al snel achter dat dat was, omdat hij vanmiddag laatste les van breakdance heeft. Dus ik heb toegezegd dat hij daar wél heen mag gaan, maar daarvoor niet de hele dag naar school hoeft. Elvis voelt zich ook niet zo fijn, dus is thuis, maar heeft vanmiddag wel een belangrijk overleg, dus dan ga ik naar huis. Wat een geregel toch allemaal.

En dat op de vroege morgen!

Aangezien ik erge zin heb om door te gaan met tekenen/schilderen, vind ik het niet erg om vanmiddag vrij te nemen

Hier op het werk is het toch vrij rustig.

Maar dat werk moet wel af, dus toedels!
Later is nu
Ik zie dat er al een topic is 'uitgerekend augustus 2008'

Kunnen die mensen er geen rekening mee houden dat ik gevoelsmatig nog in augustus 2007 leef? Dan kun je zulke dingen nog niet weten, toch?

*koffie*

*thee*

(f)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven