3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
woensdag 29 september 2010 om 21:53
Och wat sneu die kinders. Die van ons had toen ze net een jaar was haar been gebroken. Huisarts heeft het gemist, die had alleen de snee onder haar kin "geplakt". Ik vraag nog moet je haar verder nog even nakijken. Nee hoor, ze huilt niet blablabla.
Inderdaad ze huilde niet maar ze durfde zich niet meer te bewegen en trilde als een rietje. Volgende dag nog steeds zelfde verhaal (maar ze huilde niet). Ik vertrouwde het voor geen meter, hops naar de huisartsenpost. Die deed een simpel testje (ik moest haar met haar knietjes op de grond zetten) en zei direct ga maar naar het ziekenhuis voor foto's. Voila, gebroken been. Ze kreeg een gipsbroek voor bijna 3 maanden lang. Ene been tot aan haar tenen in gips en de andere tot halverwege bovenbeen. Gat in het midden voor luier.
Het arme kind, geen piep heeft ze gegeven. Wel werd ze hysterisch toen het gips er afgehaald werd. Dat gaat met iets razendsnel en maakt onwijze herrie.
Inderdaad ze huilde niet maar ze durfde zich niet meer te bewegen en trilde als een rietje. Volgende dag nog steeds zelfde verhaal (maar ze huilde niet). Ik vertrouwde het voor geen meter, hops naar de huisartsenpost. Die deed een simpel testje (ik moest haar met haar knietjes op de grond zetten) en zei direct ga maar naar het ziekenhuis voor foto's. Voila, gebroken been. Ze kreeg een gipsbroek voor bijna 3 maanden lang. Ene been tot aan haar tenen in gips en de andere tot halverwege bovenbeen. Gat in het midden voor luier.
Het arme kind, geen piep heeft ze gegeven. Wel werd ze hysterisch toen het gips er afgehaald werd. Dat gaat met iets razendsnel en maakt onwijze herrie.
woensdag 29 september 2010 om 21:53