Wat staat er op je dressoir.
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:00
Eer ver in staat van ontbinding zijnde plant (die ga ik echt NU weggooien) 2 kandelaars met kaarsen en een hele grote schaal pepernoten...
Maar tis niet echt een dressoir,meer een heel lang laag ding wat van bijna 3 meter waar de tv boven hangt en de dvdspeler in staat
Maar tis niet echt een dressoir,meer een heel lang laag ding wat van bijna 3 meter waar de tv boven hangt en de dvdspeler in staat
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:01
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:05
quote:Summerdance schreef op 01 oktober 2010 @ 16:00:
Eer ver in staat van ontbinding zijnde plant (die ga ik echt NU weggooien) 2 kandelaars met kaarsen en een hele grote schaal pepernoten...
hmm lekker pepernoten, haha..
Succes met je plant, lijkt me ook erg lastig om die dingen in leven te houden. Vetplantjes oid hebben niet zoveel verzorging nodig.
Kandelaars zijn idd altijd wel leuk!
hmm lekker pepernoten, haha..
Succes met je plant, lijkt me ook erg lastig om die dingen in leven te houden. Vetplantjes oid hebben niet zoveel verzorging nodig.
Kandelaars zijn idd altijd wel leuk!
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:14
Op elke hoek een kleine schemerlamp.
Op de ene hoek een grote foto (A4) en op de andere hoek een kleine foto.
Verder nog stenen 2 beeldjes en een buda bleed van hout.
Alles staat hier op de hoeken, dan lijkt het niet zo vol.
Boven het dressoir hangt over de gehele breedte een spiegel.
Op de ene hoek een grote foto (A4) en op de andere hoek een kleine foto.
Verder nog stenen 2 beeldjes en een buda bleed van hout.
Alles staat hier op de hoeken, dan lijkt het niet zo vol.
Boven het dressoir hangt over de gehele breedte een spiegel.
Follow your heart, but take your brain with you....
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:17
Het enige dressoirachtige meubelstuk dat ik hier heb staan is het voormalige tv-meubel. Voormalig ja, want de televisie is hier sinds een paar weken weg. Er staat nu een schemerlampje op en een dienblad met wat kaarsen, snoepbakje zonder snoep en kleine troepjes. Op de plek van de dvd-speler, liggen losse papieren. Helemaal stylish verantwoord is het hier dus niet...
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:24
Dat wat wij hebben kun je officieel geen dressoir noemen, maar het lijkt er wel op (3 lage kastjes naast elkaar waar boeken in staan, ik noem het de boekenkast). Maar als je het een dressoir wilt noemen mag het. Op de ene hoek staat een tvtje, op de andere hoek een hoge vaas met (nep) bloemen, in het midden 3 kaarsen. En daarboven hangt een geweldige lp-klok
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:26
Op het dressoir staat de tv, op de tv de post die ik eigenlijk in mijn administratie behoor te verwerken. Ook op de tv een klein schilderijtje dat ik nog moet ophangen (maar niet weet waar) en de afstandsbedieningen van tv en dvdspeler. De dvdspeler staat naast de tv. Er er ligt speelgoed, een game voor de DS van kind, drie vliegenmeppers, een binnenband, twee dvd's zonder hoesje en de dropjespot.