3000+ers deel 67

25-09-2010 22:00 3001 berichten
Dit is de plek waar:

- je terecht kan voor lief en leed

- leed niet vergeleken wordt

- je lid bent na 3 postings

- je niet hoeft na te lezen

- geen groepje aan het schrijven is

- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen

- we veel plezier hebben!

anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 oktober 2010 @ 20:43:

Gravinnetje.. ik heb in de regen gestaan om je te zoeken.. en waar zit jij? Hier... en op de boerderie Sorry, maar ga jij nog naar het vuurwerk? Dan trek ik ook mijn jas aan en kom ik ook......
Het regent.....
quote:Gravinnetje schreef op 01 oktober 2010 @ 20:48:

[...]

Sorry, maar ga jij nog naar het vuurwerk? Dan trek ik ook mijn jas aan en kom ik ook......

Ik ben nog aan het opwarmen... vuurwerk begint om kwart over tien geloof ik? Ik denk niet dat ik ga.... het is zo heerlijk warm en gezellig binnen. We beginnen opnieuw met alle Toppop dvd's en dan kom ik de deur niet meer uit!

En weet je hoeveel forse vrouwen met kleine blonde meisjes er in de lampionnenoptocht meelopen??
Ja maar geen leuke forse vrouwen en prachtige blonde kleine meisjes. Kwart over 9 is vuurwerk.
En kwart over 9 ga ik dus niet meer redden.....
Ik voel me nou toch ineens wel heel schuldig. Sorry Bi. Kan ik het goedmaken?
Het is kwart over negen en volgens mij is het vuurwerk al klaar en gedaan

Je hoeft het niet goed te maken hooor lief Gravinnetje... ik vond het leuk om al die kleine aapies met hun lampionnetje te zien
Weltrusten allemaal, ik kruip maar mijn warme bedje in, ik heb het zo koud. Brrrrrrrr
LieverTs ben aan het forum minderen ivm MeelezerTs..

Kreeg compliment hierover van Forumzus vanmiddag.. mis jullie echt wel hoor!

En Bi.. jij vroeg naar sollie.. helaas pindakaas.. mijn kennis en kwaliteiten werden wederom weer niet op waarde geschat
Goffer Freak... lelijk irritant

Had best wel effe off days deze week... maar he.. Freak zou Freak niet zijn als ze aan het einde van de horizon de zon weer ziet schijnen dus komt echt wel goed!
Beterschap Josje
Maar ik baal wel van gedoe hier op het forum... pfffffffffffffffffffffffffffffff
Ja komt ook wel goed Freak.. tuurlijk wel! Maar af en toe mag je best ff de moed laten zakken...

het is niet de kunst om niet te vallen... het is de kunst om daarna weer op te staan
quote:Bianca40 schreef op 01 oktober 2010 @ 21:22:

Goffer Freak... lelijk irritant

Zachtjes uitgedrukt lieverd
Freakje

balen van je solli, stomme werkgevers
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:FrreaK schreef op 01 oktober 2010 @ 21:23:

Maar ik baal wel van gedoe hier op het forum... pfffffffffffffffffffffffffffffffIk vind het vooral nogal overtrokken allemaal.
quote:Bianca40 schreef op 01 oktober 2010 @ 21:24:

Ja komt ook wel goed Freak.. tuurlijk wel! Maar af en toe mag je best ff de moed laten zakken...

het is niet de kunst om niet te vallen... het is de kunst om daarna weer op te staan En raar maar waar die kunst versta ik zeer goed... hoe ik het doe snap ik soms zelf niet... maar ik doe het nog steeds!!!!

Roosje!

En of het overtrokken is Bi... mmm ik weet het niet.. heb lang niet alles gelezen.. maar mijn onderbuik laat me ben ik bang niet in de steek!
quote:FrreaK schreef op 01 oktober 2010 @ 21:25:

[...]

En raar maar waar die kunst versta ik zeer goed... hoe ik het doe snap ik soms zelf niet... maar ik doe het nog steeds!!!!Dat weet ik en dat zie ik... en ik kan me voorstellen dat je je af en toe afvraagt waar je de kracht vandaan haalt! Maar je hebt die kracht godzijdank!
quote:FrreaK schreef op 01 oktober 2010 @ 21:26:

Roosje!

En of het overtrokken is Bi... mmm ik weet het niet.. heb lang niet alles gelezen.. maar mijn onderbuik laat me ben ik bang niet in de steek!

Roosje!

Ik zeg ook puur wat ik vind hoor Freaky... het valt van de ene rel in de andere... het lijkt mij nu puur om de nieuwtjes te gaan. Elke vraag wordt gelijk als feit aangenomen... maar dat is mijn mening.
Freak balen van die sollie zeg.. Ik weet hoe moedeloos je er door kan voelen. Het lukt mij ook. Dus jou zeker!
quote:AnneRoos74 schreef op 01 oktober 2010 @ 21:27:

Freak balen van die sollie zeg.. Ik weet hoe moedeloos je er door kan voelen. Het lukt mij ook. Dus jou zeker!

En jij moet s niet zo stom onzeker over jezelf doen

Klaar nu! Kom op zeg... waarom zet je jezelf altijd onder een ander?

trouwens
Thanks dear... maar ik ga nu nokken... ( lees pc uit en boek uitlezen )

Tis mama weekend... mini ligt heerlijk in het grote bed en we zijn aan knutselprojekt begonnen dat moet morgen af ... off course en zwemles en .. huis taxeren dus naar ex... vroeg ( want mini wilt met lief vriendinnetje bijna buurmeisje spelen) pfffffffffffff druk druk druk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven