3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zaterdag 2 oktober 2010 om 19:05
Ik voelde het vanmiddag weer bij het luisteren naar die supergave band! Die gasten op het podium, zoveel plezier (en talent), de muziek, de regen, de mensen die in de regen bleven staan...
er is best nog veel moois op de wereld te vinden, en soms hoef je er niet eens naar te zoeken, je moet het alleen kunnen en willen zien.
er is best nog veel moois op de wereld te vinden, en soms hoef je er niet eens naar te zoeken, je moet het alleen kunnen en willen zien.
zaterdag 2 oktober 2010 om 19:06
zaterdag 2 oktober 2010 om 19:58
hey meiden,
Wat een zooitje hier op het forum zeg. Gelukkig heb ik het te druk om me er verder mee bezig te houden.
Alles ok met jullie? Met mij wel ok. Ben ondertussen druk bezig met mijn terugkeer naar Nederland volgend jaar. Het is in de zomer pas, maar ik heb helemaal niets in NL. Geen baan, geen eigen huis... Best eng!
Nu ben ik al voorzichtig aan het solliciteren (open sollicitaties sturen vooral) en me aan het orienteren op een mogelijke nieuwe woonplaats.
En op mijn werk hier is het ook gewoon lekker druk. Daarbij ben ik snotverkouden, dus dat is minder.
Wat een zooitje hier op het forum zeg. Gelukkig heb ik het te druk om me er verder mee bezig te houden.
Alles ok met jullie? Met mij wel ok. Ben ondertussen druk bezig met mijn terugkeer naar Nederland volgend jaar. Het is in de zomer pas, maar ik heb helemaal niets in NL. Geen baan, geen eigen huis... Best eng!
Nu ben ik al voorzichtig aan het solliciteren (open sollicitaties sturen vooral) en me aan het orienteren op een mogelijke nieuwe woonplaats.
En op mijn werk hier is het ook gewoon lekker druk. Daarbij ben ik snotverkouden, dus dat is minder.
zaterdag 2 oktober 2010 om 20:25