3000+ers deel 67

25-09-2010 22:00 3001 berichten
Dit is de plek waar:

- je terecht kan voor lief en leed

- leed niet vergeleken wordt

- je lid bent na 3 postings

- je niet hoeft na te lezen

- geen groepje aan het schrijven is

- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen

- we veel plezier hebben!

anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat zijn jullie goed bezig
tjee, jullie zijn inderdaad allemaal goed bezig zeg. mijn lijstje schiet ook al goed op. ik lig nog heerlijk in mijn warme bedje, ik heb zelfs een uurtje geslapen
Hier een lui weekend. We hebben zelfs eten besteld en staat nu voor de deur.
ik ga wat eten klaarmaken: alweer een bakje verrassing uit de vriezer. Ik gok om bami te maken

Heb deze week besloten om mijn hele voorraad eens op te maken. Dus weinig boodschappen doen, alleen verse groente en fruit en iets wat echt nodig is.

Net genoten van een geweldige band!! Nu zeiknat van het staan in de regen... en wij eten vanavond Franse kaasjes.

Ik ga even bijlezen.
Eén ding valt me op in jullie lijstjes: De papieren- en belastingzooi bewaren jullie voor het laatst

Beterschap aan alle snotteraars
Dat is ook iets voor een lijstje Friez, oude voorraad opmaken. Ga ik ook doen. Scheelt een hoop geld ook.

Eet smakelijk allemaal. Ik heb paprikasoep gemaakt en eet er kruidenstokbrood bij. Yoghurt met vruchten toe. Lekker toch.
quote:Bianca40 schreef op 02 oktober 2010 @ 18:06:

Eén ding valt me op in jullie lijstjes: De papieren- en belastingzooi bewaren jullie voor het laatst

Beterschap aan alle snotteraars Morgen is er weer een dag. Anders heb ik dadelijk nog een K.T avond.
Getsie, ik ben echt zeiknat, en heb een plofkop van hier tot overmorgen (mijn haar ziet regen altijd als een vrijbrief om alle kanten op te gaan staan). Ik ga lekker een trainingsbroek aantrekken want mn broek is helemaal zeiknat.

Bianco ging onder het lopen in plassen stampen!!
quote:Bianca40 schreef op 02 oktober 2010 @ 18:16:

Bianco ging onder het lopen in plassen stampen!! Aah joh gun dat grote kind die man ook zijn pleziertje

Ga je er later vanavond weer heen?
Wij gaan zo nog naar de kermis en zou zo graag mijn lenzen uit willen doen. Maar ja, is nie handig nie als ik de deur nog uit moet.
quote:mocy schreef op 02 oktober 2010 @ 18:07:

Dat is ook iets voor een lijstje Friez, oude voorraad opmaken. Ga ik ook doen. Scheelt een hoop geld ook.

Eet smakelijk allemaal. Ik heb paprikasoep gemaakt en eet er kruidenstokbrood bij. Yoghurt met vruchten toe. Lekker toch.

Scheelt idd erg in geld, Mocy. Volgens mij kan ik wel een maand vooruit met mijn voorraad (als het al niet langer is ).

Maar het is dus bami geworden. En voor morgen heb ik gadogadosoep gemaakt met garnaaltjes.
In regenplassen stampen?? Het regent hier helemaal niet!
quote:mocy schreef op 02 oktober 2010 @ 18:19:

[...]

Aah joh gun dat grote kind die man ook zijn pleziertje

Ga je er later vanavond weer heen?Nee ik blijf vanaf nu lekker thuis, ben heerlijk gedouched en zit nu in trainingsbroek en fleece-trui.
quote:friezinnetje schreef op 02 oktober 2010 @ 18:20:

In regenplassen stampen?? Het regent hier helemaal niet!het giet hier!
Meisjes, ik ben er vanavond niet.....

Niet getreurd, morgen is er genoeg Pop voor iedereen!!!

Gedragen jullie je wel vanavond? laat ik er niet van horen
We zullen het proberen Pop, wie moet er nu dan op ons passen? Floor is er ook al niet?
Daag Pop, fijne avond!

En nee, Bi. vanaf vanochtend een uur of 10 geen druppel meer gehad.

Floor was even op angeltopic !
Friezzz... geef s een hint over haar nick...
Tis niet zo moeilijk Bi
Ik heb t al gezien Josje, was inderdaad niet zo moeilijk
quote:friezinnetje schreef op 02 oktober 2010 @ 18:51:

Daag Pop, fijne avond!

En nee, Bi. vanaf vanochtend een uur of 10 geen druppel meer gehad.

Floor was even op angeltopic !En dan bedoel ik geen druppel regen he!
quote:friezinnetje schreef op 02 oktober 2010 @ 19:00:

[...]

En dan bedoel ik geen druppel regen he!Nou ik heb heeel veel druppels gehad.... en ook van de regen
Ik ga even een emo-post doen, straight from the heart:

De meesten weten wel van een heftig iets wat ik een tijdje geleden heb meegemaakt. Is het heel raar dat ik er op een bepaalde manier dankbaar voor ben? Zo intens angst voelen, het gaat dan niet om de angst, maar om het intens voelen... het uit zich nu in intens dankbaarheid en liefde voelen.

Ik vind het zelf ook vreemd, maar vooral vind ik het erg fijn. We waren een beetje ingekakt en gewend aan alles en elkaar, namen elkaar voor 'gewoon' aan... en nu niet meer!

Dankbaar is een te groot woord natuurlijk, maar ik ben er toch wel blij mee. Alleen jammer dat er een rotgebeurtenis voor nodig is om dat te gaan zien en voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven