3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zaterdag 2 oktober 2010 om 21:24
Ik ben hier niet meer zo vaak Petra, dus ik weet niet wat er speelt. Ik snap je nu in ieder geval niet, maar dat kan aan mij liggen. Niet omdat ik niet geïnteresseerd ben, maar omdat ik waarschijnlijk iets heb gemist.
Wat heb je nodig van ons? En of advies of iets anders?
Want met wat je nu allemaal zegt, kan ik weinig en ik denk de rest ook niet.
Wat heb je nodig van ons? En of advies of iets anders?
Want met wat je nu allemaal zegt, kan ik weinig en ik denk de rest ook niet.
zaterdag 2 oktober 2010 om 21:29
Ja we zijn naar de kermis geweest. Meutje zit nu naast me een zakje nibbits leeg te eten en een pakje chocomel op te lurken.
Ze durfde nergens in en alleen in de draaimolen met autos als Graaf mee ging. Ze vond het helemaal geweldig dus waarom ze nou niet alleen durfde?
Ze heeft eendjes gevangen en mocht toen een cadeautje uitzoeken. Ze hadden van alles, knuffels, hengelspel, kussens maar minigravin wilde een opblaas Spiderman.....
Ballenspel, blikjes gooien. Prinsessenmake-up gewonnen en nu zit ze dus met roze ogen en roze lippen naast me.
Lekker ding. Als zij zo in bed ligt gaan we er alletwee achteraan, ik lezen en Graaf slapen (zijn wekker gaat alweer om 5 uur)
Ze durfde nergens in en alleen in de draaimolen met autos als Graaf mee ging. Ze vond het helemaal geweldig dus waarom ze nou niet alleen durfde?
Ze heeft eendjes gevangen en mocht toen een cadeautje uitzoeken. Ze hadden van alles, knuffels, hengelspel, kussens maar minigravin wilde een opblaas Spiderman.....
Ballenspel, blikjes gooien. Prinsessenmake-up gewonnen en nu zit ze dus met roze ogen en roze lippen naast me.
Lekker ding. Als zij zo in bed ligt gaan we er alletwee achteraan, ik lezen en Graaf slapen (zijn wekker gaat alweer om 5 uur)
zaterdag 2 oktober 2010 om 21:31
Ik heb het gevoel dat je heel hard iemand (ons?) nodig hebt op dit moment en dat je je toen er even niemand op je eerste post vanavond reageerde, genegeerd voelde. Dit was echt niet opzettelijk. Als je terug kijkt, postte ik rond diezelfde tijd een bericht en niemand reageerde aanvankelijk. Simpelweg omdat er even iemand was!
zaterdag 2 oktober 2010 om 21:31
quote:verademuis schreef op 02 oktober 2010 @ 21:31:
Ik heb het gevoel dat je heel hard iemand (ons?) nodig hebt op dit moment en dat je je toen er even niemand op je eerste post vanavond reageerde, genegeerd voelde. Dit was echt niet opzettelijk. Als je terug kijkt, postte ik rond diezelfde tijd een bericht en niemand reageerde aanvankelijk. Simpelweg omdat er even iemand was!