3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
maandag 4 oktober 2010 om 19:32
Choco... 2 stapjes vooruit en eentje achteruit... en vergeet vooral niet om te zien dat je die stapjes vooruit hebt gedaan
Pop... hele grote meis... wat een rotdag voor je!
Appel... hoe was het bij de peut?
Oww... en nu ben ik dus met een lijstje begonnen en ben ik bang dat ik weer iemand vergeet.
Gewoon voor iedereen een dus!! (is het Nationale Knuffeldag ofzow? )
En Sgaapie... gefeliciteerd!!!
Pop... hele grote meis... wat een rotdag voor je!
Appel... hoe was het bij de peut?
Oww... en nu ben ik dus met een lijstje begonnen en ben ik bang dat ik weer iemand vergeet.
Gewoon voor iedereen een dus!! (is het Nationale Knuffeldag ofzow? )
En Sgaapie... gefeliciteerd!!!
maandag 4 oktober 2010 om 19:40
maandag 4 oktober 2010 om 19:45
maandag 4 oktober 2010 om 19:56
Oh Gravinnetje... ik zat vandaag nog even te denken over waar we het gisteren over hadden he... en wilde je dit nog even zeggen:
Eigenlijk is het belangrijker hoe het heel het jaar door gaat, en is een verjaardagscadeautje heel leuk natuurlijk, maar niet zo belangrijk natuurlijk. Verlies dat niet uit het oog en misschien denkt Graaf er ook wel zo over: ik ben toch het hele jaar lief en doe weleens een onverwacht extraatje, waarom is die verjaardag dan zo belangrijk?
Eigenlijk is het belangrijker hoe het heel het jaar door gaat, en is een verjaardagscadeautje heel leuk natuurlijk, maar niet zo belangrijk natuurlijk. Verlies dat niet uit het oog en misschien denkt Graaf er ook wel zo over: ik ben toch het hele jaar lief en doe weleens een onverwacht extraatje, waarom is die verjaardag dan zo belangrijk?
maandag 4 oktober 2010 om 20:00
maandag 4 oktober 2010 om 20:09
Popp het is ook K.T als je niets voor je verjaardag krijgt. Ik zou er ook van balen. Hoe kinderachtig misschien ook. Maar gewoon het gebaar etc.
Volgende verjaardag koop je gewoon iets moois voor jezelf, heel overdreven ingepakt en zet dat 's morgens bij je bord. Pakt het verrast en enthousiast uit. Misschien hint dat man.
Volgende verjaardag koop je gewoon iets moois voor jezelf, heel overdreven ingepakt en zet dat 's morgens bij je bord. Pakt het verrast en enthousiast uit. Misschien hint dat man.
maandag 4 oktober 2010 om 20:22
quote:mocy schreef op 04 oktober 2010 @ 20:00:
O ja, Himalaya en Marmul (welkom) op jullie vraag: Hebben alle bejaarde zuurpruimen een museumjaarkaart? moet ik antwoorden: Ik zou het niet weten.
Een museumjaarkaart is leuk! Het stond er een beetje vreemd.
Haha, ik voelde me ook niet aangesproken hoor
Geniet erg van mijn museumjaarkaart, loop veel vaker een museum binnen. Als het niets is ben ik ook zo weer vertrokken, maar soms is het erg leuk. Laatst in het Historisch Museum Rotterdam geweest, met de speciale tentoonstelling over 'Opa's I-pod'. Heel veel 'oh, heb ik ook gehad!' momenten: zo'n ping-pong computerspelletje, een walkman met bandjes, Bematax videorcorder enzo. Erg leuk!
O ja, Himalaya en Marmul (welkom) op jullie vraag: Hebben alle bejaarde zuurpruimen een museumjaarkaart? moet ik antwoorden: Ik zou het niet weten.
Een museumjaarkaart is leuk! Het stond er een beetje vreemd.
Haha, ik voelde me ook niet aangesproken hoor
Geniet erg van mijn museumjaarkaart, loop veel vaker een museum binnen. Als het niets is ben ik ook zo weer vertrokken, maar soms is het erg leuk. Laatst in het Historisch Museum Rotterdam geweest, met de speciale tentoonstelling over 'Opa's I-pod'. Heel veel 'oh, heb ik ook gehad!' momenten: zo'n ping-pong computerspelletje, een walkman met bandjes, Bematax videorcorder enzo. Erg leuk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 4 oktober 2010 om 20:24
quote:mocy schreef op 04 oktober 2010 @ 19:45:
allemaal
En voor diegenen die het nodig hebben een hele dikke
En voor alle anderen één
Spuk, gister kwam je met die link nog wel op de juiste pag. terecht. Had het een paar maal gecontroleerd. Hij is versprongen....
Enkel een post linken, lukt niet. .
,Mo, dat lukt wel als je de link onder mijn ava neemt Dan heb je de post zelve.
allemaal
En voor diegenen die het nodig hebben een hele dikke
En voor alle anderen één
Spuk, gister kwam je met die link nog wel op de juiste pag. terecht. Had het een paar maal gecontroleerd. Hij is versprongen....
Enkel een post linken, lukt niet. .
,Mo, dat lukt wel als je de link onder mijn ava neemt Dan heb je de post zelve.