3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
allemaal
Alle reacties Link kopieren
ik dacht laat ik s op zoek gaan naar mijn laatste post hier en bijlezen, dus ik op zoek naar mijn loepje, denk handig die link in de OP... niet helemaal dus. Maar goed, heb m wel gevonden.




Ik begin even met bijlezen, ondertussen hopend dat het goed met iedereen gaat!
Choco... 2 stapjes vooruit en eentje achteruit... en vergeet vooral niet om te zien dat je die stapjes vooruit hebt gedaan



Pop... hele grote meis... wat een rotdag voor je!



Appel... hoe was het bij de peut?



Oww... en nu ben ik dus met een lijstje begonnen en ben ik bang dat ik weer iemand vergeet.



Gewoon voor iedereen een dus!! (is het Nationale Knuffeldag ofzow? )



En Sgaapie... gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Chooc, nu je t weet en je dus de kop uit t zand getrokken hebt, heb je de eerste stap al gezet. Je hebt de afgelopen tijd bewezen dat je je redelijk goed kunt voelen en die periode komt ook weer. Het is weer vechten geblazen voor je, dat is kut, maar je kunt het.
Alle reacties Link kopieren
allemaal



En voor diegenen die het nodig hebben een hele dikke

En voor alle anderen één



Spuk, gister kwam je met die link nog wel op de juiste pag. terecht. Had het een paar maal gecontroleerd. Hij is versprongen....

Enkel een post linken, lukt niet. .

,
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 04 oktober 2010 @ 18:59:

Zo mijn eten is ook weer op. Even naar de brievenbus, de brief voor Pop op de bus doen.Een liefdesbrief? ahhh Josje
Alle reacties Link kopieren
Zonder gekkigheid Jos, heel erg bedankt! ik laat de reactie van grote pop nog wel weten!
Oh Gravinnetje... ik zat vandaag nog even te denken over waar we het gisteren over hadden he... en wilde je dit nog even zeggen:

Eigenlijk is het belangrijker hoe het heel het jaar door gaat, en is een verjaardagscadeautje heel leuk natuurlijk, maar niet zo belangrijk natuurlijk. Verlies dat niet uit het oog en misschien denkt Graaf er ook wel zo over: ik ben toch het hele jaar lief en doe weleens een onverwacht extraatje, waarom is die verjaardag dan zo belangrijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de bijna 8 jaar dat man en ik samen zijn 1 keer een verjaardagscadeautje gehad, en 1 keer een moederdagscadeau.... ik ben opgehouden me er druk over te maken, hij doet alles voor me, is echt een geweldige vent, zou zijn leven voor me geven.... maar hij is niet attent of romantisch
Alle reacties Link kopieren
O ja, Himalaya en Marmul (welkom) op jullie vraag: Hebben alle bejaarde zuurpruimen een museumjaarkaart? moet ik antwoorden: Ik zou het niet weten.

Een museumjaarkaart is leuk! Het stond er idd een beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Of ging het niet over gemis van cadeautjes? ben nogal topicdement en te gaar om terug te lezen
Alle reacties Link kopieren
Beetje vreemde post van mij, als hij zijn leven voor me zou geven is dat eigenlijk best attent
Alle reacties Link kopieren
He getsie ik denk veels te veel na op het moment
Alle reacties Link kopieren
pfff ik lul echt onzin nu, ik ga maar even gtst terug kijken, even afleiding
Alle reacties Link kopieren
Popp het is ook K.T als je niets voor je verjaardag krijgt. Ik zou er ook van balen. Hoe kinderachtig misschien ook. Maar gewoon het gebaar etc.

Volgende verjaardag koop je gewoon iets moois voor jezelf, heel overdreven ingepakt en zet dat 's morgens bij je bord. Pakt het verrast en enthousiast uit. Misschien hint dat man.
Alle reacties Link kopieren
Geen zin en puf om bij te lezen van vanavond. Kruip lekker mijn bed in en ik hoop morgen weer gezond weer op.
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Josje en trustuh.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 04 oktober 2010 @ 20:00:

O ja, Himalaya en Marmul (welkom) op jullie vraag: Hebben alle bejaarde zuurpruimen een museumjaarkaart? moet ik antwoorden: Ik zou het niet weten.

Een museumjaarkaart is leuk! Het stond er een beetje vreemd.



Haha, ik voelde me ook niet aangesproken hoor

Geniet erg van mijn museumjaarkaart, loop veel vaker een museum binnen. Als het niets is ben ik ook zo weer vertrokken, maar soms is het erg leuk. Laatst in het Historisch Museum Rotterdam geweest, met de speciale tentoonstelling over 'Opa's I-pod'. Heel veel 'oh, heb ik ook gehad!' momenten: zo'n ping-pong computerspelletje, een walkman met bandjes, Bematax videorcorder enzo. Erg leuk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
BIW
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 04 oktober 2010 @ 19:45:

allemaal



En voor diegenen die het nodig hebben een hele dikke

En voor alle anderen één



Spuk, gister kwam je met die link nog wel op de juiste pag. terecht. Had het een paar maal gecontroleerd. Hij is versprongen....

Enkel een post linken, lukt niet. .

,Mo, dat lukt wel als je de link onder mijn ava neemt Dan heb je de post zelve.
Alle reacties Link kopieren
(geldt niet alleen voor mijn bericht, maar zo kan ik bijv ook naar jouw bericht linken: mocy in "3000+ Deel 68")
Alle reacties Link kopieren
Ik ga leter ff frobelen Spuk. Dank van deze nitwit.

Friez
Alle reacties Link kopieren
Zo even getrilvingerd in het Angels2 topic



En nu trash tv!



tot in de reclame

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven