3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
maandag 4 oktober 2010 om 23:10
quote:egelviva schreef op 04 oktober 2010 @ 22:56:
@himalaya, om huisgenoot zoeken.
in woongroep spreek je van huisgenoot vandaar
Ik heb 10 pagina's terug gekeken naar mijn berichten, maar kan niets vinden waarin ik het over een huisgenoot heb. Heb ik ook niet
Heb ik weer eens onzin verkocht?
@himalaya, om huisgenoot zoeken.
in woongroep spreek je van huisgenoot vandaar
Ik heb 10 pagina's terug gekeken naar mijn berichten, maar kan niets vinden waarin ik het over een huisgenoot heb. Heb ik ook niet
Heb ik weer eens onzin verkocht?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje