Entertainment alle pijlers

De Pfaffs

13-11-2006 22:17 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook graag naar dit programma? Ik heb hier op het forum ooit een topic over De Pfaffs gezien maar zoek functie leverde niets op...

Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen?
Vanavond begint het rond 22.00 uur!
Ik zag vorige week bij toeval dat de zondag(nacht) aflevering op maandag middag herhaald worden. Rond een uur of 3,maar vanaaf komt t gelukkig weer op n normale tijd.
Over 5 minuten begint de laatste aflevering van de Pfaffs van dit seizoen!!Beetje raar tijdstip maar goed..
sja ze waren wel aan het schuiven he, met die tijden? Ik snapte er niks meer van.. eerst rond negenen, dan tienen, dan zelfs na half 1, weer terug om tien uur en dan weer terug naar half twaalf.. vind je het gek dat het steeds minder kijkers trekt? nou ja.. het blijft een leuke serie!
wordt die laatste uitzending nog uitgezonden op een ander moment? Heb 'm gemist.......
Ik nam het altijd op op zondag. Met veel tijd ervoor en erna, omdat het alle kanten opkon. Dus maandag zat ik de aflevering van zondag te kijken. Komt er zo´n balk bovenin beeld, dat de laatste aflevering van het seizoen ook die avond wordt uitgezonden. Das lekker. Die had ik dus niet opgenomen.

Ze maakten echt een zooitje van het uitzendschema. Maar nu heb ik die laatste aflevering dus ook gemist.
Nee toch!! Wat een kl*te streek! Ik snapte het al niet, hij staat voor vanavond in de gids, maar op teletekst stond hij ook niet. Wat een rotstreek.
Wanneer begint de Pfaff's weer? Ik vond het best een leuk programma en volgens mij lopen we een jaar achter op Belgie, wat zo alleen maar een groter verschil wordt...
Ik ben ook benieuwd wanneer de Pfaff's weer begint,man ben de helft alweer vergeten wat er afgelopen seizoen is gebeurd...
Ik mis het ook snif . Even hersenloze pulpt.v. bij een koppie leut. Heerlijk resetten na een drukke dag!
Ik bekijk de herhaling omdat ik niet altijd alles kon volgen, maar eigenlijk kan ik maar beter afhaken. Erger me dood aan die 'Sammeke Goor' en dan die ouwe die altijd maar op zijn wenken bediend wordt. Maar mijn allergrootste ergernis is toch dat de hond van Kelly en Sam niet echt de aandacht krijgt die zij verdiend. Zoals ook die stumperts van cavia's trouwens. En nu weer een klein hondje erbij en die krijgt wel alle aandacht? Walgelijk ook toen de hond dat enorme grote aantal pups moest krijgen doordat er nooit eens op haar gelet werd en daardoor gedekt door een totaal ander ras. Nee, wat mij betreft niet echt een voorbeeld voor anderen.
quote:charel49 schreef op 27 augustus 2012 @ 16:49:

Ik bekijk de herhaling omdat ik niet altijd alles kon volgen, maar eigenlijk kan ik maar beter afhaken. Erger me dood aan die 'Sammeke Goor' en dan die ouwe die altijd maar op zijn wenken bediend wordt. Maar mijn allergrootste ergernis is toch dat de hond van Kelly en Sam niet echt de aandacht krijgt die zij verdiend. Zoals ook die stumperts van cavia's trouwens. En nu weer een klein hondje erbij en die krijgt wel alle aandacht? Walgelijk ook toen de hond dat enorme grote aantal pups moest krijgen doordat er nooit eens op haar gelet werd en daardoor gedekt door een totaal ander ras. Nee, wat mij betreft niet echt een voorbeeld voor anderen.

Voor de rest zit jij lekker in je vel?

Sorry, je kunt ook overal over zeuren en nog niks zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven