Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
zo, mijn middagje ziekenverzorgen zit erop. We hebben Asterix en Obelix bij Cleopatra gekeken en we hebben een 'kunstbeen' voor LD geknutseld. Niet helemaal wat ik wilde, maar het is een been. Kloar.

Kom er net ook achter dat Elvis het programma behorend bij fotocamera niet geïnstalleerd heeft. Foei, stoute Elvis!

EN nu naar school/buurthuis, alwaar LE is voor z'n breakdancefinale

Ik denk dat je toch structureel een dagje voor jezelf moet gaan krijgen, Bambi. Moeders belang voorop, zodat moeders het belang van de kinderen weer eens voorop wil zetten. En nee, daar houden de kinderen niets aan over, die onthouden alleen die superleuke relaxte moeder, die ze wél hadden (f)

Ik heb net geëmaild met m'n zus.. die spaart zand, maar alleen van plekken waar ze geweest is en zoekt nog zand uit het Caraïbische... vooral het witte Anegadazand. Nu is ze beland bij een zandruilbeurs op internet

Afijn, ze mag het niet tegen Le zeggen, want die begint gelijk met zand sparen, ben ik bang...

LD en LE hebben trouwens een kaartje gehad van Zwarte Piet?
Later is nu
Ik heb net telefonisch Kman zijn koffer ingepakt.

De man heeft geen idee hoe wij Kerst vieren. Enkel zijn bergstappers meenemen vond hij voldoende schoenen. Sja. Zo werkt het niet.

Scheerspul en shampoo hoefde niet mee. Onnodig sjouwen. Heb ik allemaal hier (Nee, de scheerspullen zijn niet van mij, noch van een stiekeme minnaar, jammerjammer, maar komen uit mijn Blije Doos, waar ik er 3 van heb gekregen. Knap hoor).

Nog even een vibrerende tandenborstel besteld, en dan mag hij vanaf morgen langzaam reizen naar Istanbul.

Wat doen jullie aan Sinterklaas?
Ha, die kaartjesstuurPiet is hier ook al enthousiast onthaald; ze mogen hun schoen zetten vanavond!

Nou mochten ze dit woensdag ook al, maar zijn ze het vergeten en afgelopen zaterdag kwam het er ook niet van, dus ach, prima hoor. Zetten maar. En heel hard zingen voor die leuke kaartjestuurPiet!
Tjeez Kjong, Drie blije dozen. Da's veel, kan die KMan dat allemaal wel aan straks?
LE heeft 'the battle' gewonnen! *trots*

Kreeg een doosje met 'celebrations' en begon gelijk uit te delen (z'n moeder als laatste... ik bedoel, chocoláde, hij moest toch beter weten) en vergat zichzelf

Dus Ja Zwarte Piet, hij is lief geweest

En LD ook natuurlijk

maar vanavond geen schoenzetten, want dat doen we zaterdags en woensdags. De chocolade-eitjes groeien me tenslotte niet op de rug
Later is nu
Tsss, als je post krijgt van Piet dan is het wel echt Post van Piet hoor. En Piet heeft gelijk!
quote:kjong schreef op 26 november 2007 @ 11:29:

(Psst, Bloes, het is harTstikke...)

Ik ook van jou, dear.

Mag ik even snel de postPiet bedanken? Liefffffff! ("hee, mam! zo'n kaart hadden we vorig jaar ook!" )
quote:kjong schreef op 26 november 2007 @ 15:19:

[afbeelding]*grinnik*
quote:dreamer schreef op 26 november 2007 @ 15:34:

Kom er net ook achter dat Elvis het programma behorend bij fotocamera niet geïnstalleerd heeft. Foei, stoute Elvis!

Spank him, dear!

Bammetjelief, je boft dat je zo'n lieverd hebt (die maar twee maanden in het jaar bij een andere vrouw zit ) en ik snap dat je écht echt echt even eruit moet. Kunnen wij nog iets voor je doen? Je kunt ook ten allertijden in de trein stappen richting Provinciedorp, daar in de thermen ontzettend jezelf laten verwennen en dan bij ons een schoonheidsslaapje komen doen. Sms maar als je dat wil.

Lil, ruzie met de GG over de GGex? Ai, niet leuk. Ik vond het wel grappig dat ik iets opmerkte (flapte het eruit, sorry sorry!) dat het niet bepaald bijzonder meer is dat zoveel mensen gescheiden/uit elkaar zijn en dat dat zo jammer is ivm kinderverdriet en gedoe. GGex vond dat ook. Ik dacht, op de terugweg naar huis, dat ze in geval van enorme frustratie over haar exen-gedoe, jou maar moet bellen en vragen naar de laatste hufterstreek van Aso-ex of jouw Ex. Lieve meid hoor, maar geen benul van Eigen Aandeel ofzo.

Fijn dat de broek zo kek staat! Kun je het mee goedmaken vanavond met GG.
...
Hm

zwemmen werd kletsen en koffieleuten, vanavond.

Elvis heeft nu wel het fotospul geïnstalleerd. Daarvoor hebben we eerst nog weer e.e.a. gesorteerd bij de foto's en kwamen we filmpjes van lang lang lang geleden tegen. Zó sschattig!

Dat we schoentje niet zetten vanavond, sja, dat werd zo bekeken "mama heeft natuurlijk geen cadeautje in huis"

Mama gaat ook zo naar bed, trouwens

toedels
Later is nu
Mogguh!

~zet koffie en dampende croissants neer~
Goeiemorgen.

Lekker, Bloes! Zet ik een pot versgezette thee neer voor de theeleuten onder ons.....
Dampende croissants... jummie.

Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Bedacht dat ik het zo slecht nog niet heb, zit ik te miepen dat ik het zo zwaar vind met mijn 3 kinderen.. sjonge. Rug recht, schouders naar achteren, borstjes vooruit en lipjes getuit: Ik heb niks te klagen en dit gaat een mooie dag worden.

Koffie!

(tsssskk.... Bambi-man heeft koffiezetapparaat naar de zaak meegenomen omdat andere stuk is, dus ik moet vanmiddag even een nieuwe halen, maar ja, dan zit ik nu aan de oploskoffie. Da's even wennen! )
aaaaah, goedemorgen. Ik zoek effe een lekkere stoel op zodat ik effe bij kan beppenm hier.......hebben we wel een lekkere stoel ipv al die harde barkrukken?

Hier ook al een liev kaart van piet, scheelt me weer afvragen in welke hoek mama moets zoeken.

Mè, bambi, meid zoek iets waardoor je even tot rust komt, want dit is kiling. Bij voorkeur iets struictureels, maar in elk geval even iets voor nu.

Kjong, gelijk integreren dus? Niets bergstappers bij het kerstdiner? Hoe lang is jouw sintkadootje dan onderweg als hij vandaag al op pad gaat?

Hier gaat het goed, op wat verkoudheden na. We leven in de ban van sinterklaas: regelen voor op school dat er pepernoten gebakken worden, pietendiploma`s gehaald worden, sinterklaas weer weet wat hij zeggen moet, de kinderen weer niets doorhebben, de pieten een surprise in de klas geknutseld hebben, de gezette schoentjes gevuld zijn. Vervolgens gaat het voor het werk door: bij de thema avond donderdag as eindigen we met sint en piet (weet niemand), dus er moesten een sint en piet geregeld, prompt belde de piet gisteren af ivm ziekte, dus huphup een nieuwe zien te regelen. Dan 38 kadootjes en 18 chocoladeletters kopen en 43 gedichten schrijven. Bovendien moet ik voor thuis nog kadootjes kopen en gedichtjes schrijven. Wel veel dus allemaal, maar o zo gezellig en leuk.

Ineens ben ik weer gebombardeerd tot avondpleeg en dus zie ik (in combi met de feestkopavonden van bentos) hem alleen maar dit weekend `s avonds, ongezellig!

Moet morgen weer werken, dan donderdag nog veel regelen voor die thema avond (spannen hoe iedereen reageert!) en dan heb ik een weekje vrij, zalig! Bambi, misschien leuk om een date te plannen, of is dat even teveel?

Kwam gisteren nog even Q tegen met qrummeltje, toevallig bij het wachten op de lift. Ze zag er stralend uit. qrummeltje moets even voor een check-up.

Wat fijn toch te lezen dat bijbaan allerlei mensen zo gelukkig maakt, wordt ik helemaal vrolijk van!

Mims, hoe was je eerste werkdag? Ben je gebroken of valt het mee?
oeps bambi, wat vreselijk!!! Nee ik heb daar niets van meegekregen, was aan het werk, pfffff. wat een medioum toch. wederom: nee, niet slechts internet.

Trouwens, nog een rottigheidje: schoonzus gaat waarschijnlijk scheiden van stom. Goede keus denk ik, maar wel verdrietig, 2 meiskes van haast 5 en 3. Moeilijk! dus, wederom: morgen is nu (of was het nou later is nu). Onbelangrijk, de strekking is hetz elfde.

Nog even vergeten: LE, super hoor, breakdancekampioen, übercool!
Heb ik ook niet meegekregen, van die zelfmoordpoging. Brr, wat akelig zeg.

En van Schoonzus: dat is ook helemaal niet leuk natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het alternatief (gebaseerd op jouw verhalen over Stom) ook niet verheffend is. Wat voor een voorbeeld geef je aan die twee meiden als je doorgaat tegen beter weten in?

Hoe is Stom eronder? En zij?

Hopen maar dat er uiteindelijk iets heel goeds uitkomt.

~geeft de Cheers-nespresso een zwengel voor het dorstige hert~
Zeg Hert, vul jij eens als de sodemieterij je nieuwe adres in, in de AK!
Done!
Jeetjemina, dat meen je niet, Bam! Da's wel shocking! Wat een verhaal, dat ie (of zij?) op tijd gevonden is dankzij internet/forum........

Ah, was LE Breakdance kampioen! Knap man; ik vind dat toch altijd zo bijzonder om te zien!! Heeft ie dat soepele van jou, Dream?
quote:Bambi schreef op 27 november 2007 @ 09:53:

Done!

Thnx!

Heftig verhaal inderdaad (was 18 pagina's om terug te lezen). Wel erg vervelend dat je er niet van kon slapen. Komt het?
Komt iets te dichtbij, denk ik Bloes. Mijn moeder heeft dit afgelopen jaar ook al 3 keer geprobeerd er een einde aan te breien en zie ontzettend veel overeenkomsten in die TO. Nah ja, heftig allemaal en je kunt er verder niets mee dan hopen dat iemand zelf tot inkeer komt en de problemen onder ogen ziet. (en helaas, bij mijn moeder is tot op heden ook nog geen sprake van gedwongen opname dus in hoeverre je een gevaar bent voor jezelf.. dat ligt nogal ruim, geloof ik..) Ga kindjes van school halen.
stom ziet pas in dat ze het echt meent sinds ze gezegd heeft dat ze op deze manier wil niet met hem verder wil maar met de meiden alleen een nieuw leven opbouwt. Nu wil hij ineens wel wat doen en in therapie. Ze heeft hem een ultimatum gesteld tot 1 jan. Hij heeft initiatief getoond nu door hulp te zoeken, weet alleen niet of het nu al te laat is. En als ik heel eerlijk ben hoop ik dat ze niet opnieuw het gaat aanzien, maar ik vind dat zo onaardig van mezelf. Ik denk alleen dat het over een poosje hetzelfde blijkt te gaan, dat er niets essentieels zal veranderen. Haar zelfvertrouwen is al zo laag door zijn gebazel en ik ben bang dat het moeilijk is voor haar om straks weer een sterke stap te zetten als ze er nu in mee gaat. Ik mag me er alleen niet mee bemoeien van mezelf. Nu gaat zij er een poosje tussenuit met de meiden en dat is heel goed denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven