Doutzen Kroes
zaterdag 17 november 2007 om 14:32
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..
Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.
Wat vinden jullie??
Of bij wie hebben jullie dit??
Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.
Wat vinden jullie??
Of bij wie hebben jullie dit??
maandag 26 november 2007 om 15:28
maandag 26 november 2007 om 16:47
Ja een beetje nors wel, omdat ze van die diepliggende ogen heeft. Maar verder vind ik haar echt een leuke meid om te zien! En ik vond haar heel spontaan bij Jensen.
Lieve en knappe meid, zonder kapsones. Vind ik dan he! Grappig hoe de meningen verdeeld zijn. Wie vinden jullie nog meer een mooie vrouw?
Lieve en knappe meid, zonder kapsones. Vind ik dan he! Grappig hoe de meningen verdeeld zijn. Wie vinden jullie nog meer een mooie vrouw?
woensdag 28 november 2007 om 09:22
Ik vind Liv Tyler een ontzettende mooie vrouw. Veel mensen vinden dat niet maar ik vind dat haar zo puur en dromerig en ze heeft een heel apart gezicht, mooi.
Salma Hayek vind ik ook een mooie vrouw, ze heeft een geweldig figuur.
En Natalie Portman is een ontzettend mooie vrouw, zowel met kaalgeschoren hoofd als met haar
Allemaal vrouwen met donker haar
Estelle Gullit vind ik echt een mokkel, wel mooi verzorgd maar voor de rest vind ik er niks moois aan.
Een mooie blondine vind ik Cameron Diaz
Salma Hayek vind ik ook een mooie vrouw, ze heeft een geweldig figuur.
En Natalie Portman is een ontzettend mooie vrouw, zowel met kaalgeschoren hoofd als met haar
Allemaal vrouwen met donker haar
Estelle Gullit vind ik echt een mokkel, wel mooi verzorgd maar voor de rest vind ik er niks moois aan.
Een mooie blondine vind ik Cameron Diaz
woensdag 28 november 2007 om 10:07
Cameron Diaz vind ik ook een hele mooie vrouw. Zij is niet perfect, maar toch erg mooi.
Maar wat vinden jullie van Angelina Jolie?? Veel mensen vinden haar zo mooi. Maar het enige wat mooi is is haar gezicht (en toch vind ik dat op het moment ook erg tegenvallen). Heb je haar armen en handen weleens gezien?? Die dikke aderen die daar doorheen lopen zeg, echt zo mannelijk. En ze is natuurlijk veel te mager..
Maar wat vinden jullie van Angelina Jolie?? Veel mensen vinden haar zo mooi. Maar het enige wat mooi is is haar gezicht (en toch vind ik dat op het moment ook erg tegenvallen). Heb je haar armen en handen weleens gezien?? Die dikke aderen die daar doorheen lopen zeg, echt zo mannelijk. En ze is natuurlijk veel te mager..
woensdag 28 november 2007 om 13:38
vrijdag 30 november 2007 om 09:15
Doutzen Kroes en Sven Kramer uit elkaar
Uitgegeven: 30 november 2007 08:53
Laatst gewijzigd: 30 november 2007 09:08
AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Sven Kramer hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat meldt weekblad Privé. "Ik heb doodweg geen tijd voor een relatie", zo zegt het 22-jarige Friese topmodel.
Kroes, die ook zeer succesvol in het buitenland is, woont al enige tijd niet meer in Nederland. "Ik woon in New York en reis de hele wereld over voor mijn werk. Ik zit meer in het vliegtuig dan thuis op de bank."
Kroes en schaatser Sven Kramer (21) ontmoetten elkaar ruim een half jaar geleden op de ijsbaan van het Thialf stadion in Heerenveen. Zowel Kroes als Kramer hadden toen net een relatie achter de rug.
Kroes is momenteel een van de modellen van lingeriemerk Victoria's Secret. Vorige maand werd ze door de Nederlandse editie van het tijdschrift Marie Claire uitgeroepen tot beste model van Nederland.
ZIE OOK:
was het nou wel of niet een roddel ???
AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Sven Kramer hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat meldt weekblad Privé. "Ik heb doodweg geen tijd voor een relatie", zo zegt het 22-jarige Friese topmodel.
Kroes, die ook zeer succesvol in het buitenland is, woont al enige tijd niet meer in Nederland. "Ik woon in New York en reis de hele wereld over voor mijn werk. Ik zit meer in het vliegtuig dan thuis op de bank."
Kroes en schaatser Sven Kramer (21) ontmoetten elkaar ruim een half jaar geleden op de ijsbaan van het Thialf stadion in Heerenveen. Zowel Kroes als Kramer hadden toen net een relatie achter de rug.
Kroes is momenteel een van de modellen van lingeriemerk Victoria's Secret. Vorige maand werd ze door de Nederlandse editie van het tijdschrift Marie Claire uitgeroepen tot beste model van Nederland.
ZIE OOK:
was het nou wel of niet een roddel ???
vrijdag 30 november 2007 om 15:40
quote:luca schreef op 30 november 2007 @ 09:15:
AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Sven Kramer hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat meldt weekblad Privé. "Ik heb doodweg geen tijd voor een relatie", zo zegt het 22-jarige Friese topmodel.Wat mag 'doodweg' dan betekenen..??
AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Sven Kramer hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat meldt weekblad Privé. "Ik heb doodweg geen tijd voor een relatie", zo zegt het 22-jarige Friese topmodel.Wat mag 'doodweg' dan betekenen..??
vrijdag 30 november 2007 om 15:42
Ik zag Doutzen Kroes laatst ook bij DWDD, wat saai zeg. Ik vind haar echt niets bijzonders hebben. Mooi? Tja...er zit geen 'foutje' aan. En dat vind ik misschien juist wel het minder mooie aan haar en aan andere "mooie" mensen. ZO saai. Ik kan me trouwens niet meer herrineren wat ze zei, het zal wel niet verbazingwekkend interessant geweest zijn.
Wel leuk trouwens dat een Hollands model zo populair is in het buitenland.
Wel leuk trouwens dat een Hollands model zo populair is in het buitenland.
vrijdag 30 november 2007 om 15:54
vrijdag 30 november 2007 om 16:23
Kate Winslet is nog niet genoemd en voor mij nummer 1. Wat een geweldige mooie vrouw is dat! Puur natuur en itt Doutzen nét dat beetje extra wat haar zo bijzonder maakt.
Verder vind ik ook bijzonder mooi:
Keira Knightley (maar wel vóór haar dunne tijd en zonder pruilmondje)
Liv Tyler
Niet mooi:
Angelina Jolie
Liv Tyler
Niet mooi:
Angelina Jolie
Whatever, I do what I want
vrijdag 30 november 2007 om 18:03
quote:crini schreef op 30 november 2007 @ 16:23:
Kate Winslet is nog niet genoemd en voor mij nummer 1. Wat een geweldige mooie vrouw is dat! Puur natuur en itt Doutzen nét dat beetje extra wat haar zo bijzonder maakt.
Liv Tyler
Niet mooi:
Angelina Jolie
Ieeeeh
Mena Suvari is inderdaad heel bijzonder, vind ik ook!
De ophef rond Carice van Houten snap ik niet. Ze is wel lief om te zien, maar ik vind haar niet zo adembenemend mooi als velen wel vinden.
Ik vind Lindsay Lohan qua uiterlijk echt prachtig!
Liv Tyler
Niet mooi:
Angelina Jolie
Ieeeeh
Mena Suvari is inderdaad heel bijzonder, vind ik ook!
De ophef rond Carice van Houten snap ik niet. Ze is wel lief om te zien, maar ik vind haar niet zo adembenemend mooi als velen wel vinden.
Ik vind Lindsay Lohan qua uiterlijk echt prachtig!