Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
zondag 10 oktober 2010 om 18:47
quote:elleinspe schreef op 10 oktober 2010 @ 18:40:
Lekker neuzen altijd bij Ikea
Jammer van je roze lakje Zwup, is Glitzerland ook mooi in het eggie?
Heerlijk lijkt me dat Indigo, zo even aan het strand zwalken.
Is helaas veuls te ver weg voor ons noorderlingen
Glitter ligt natuurlijk hele dagen aan het strand
Ja, heerlijk! Al heb ik wel de snelle route genomen naar de afdelingen. Ik hoefde niet zo nodig in colonne door de banken- en beddensectie. Ik gok dat het maandagochtend wel rustig zal zijn
Ja, jammer is dat hè! Is otch lastig om van hieruit een dagje strand te doen.
Lekker neuzen altijd bij Ikea
Jammer van je roze lakje Zwup, is Glitzerland ook mooi in het eggie?
Heerlijk lijkt me dat Indigo, zo even aan het strand zwalken.
Is helaas veuls te ver weg voor ons noorderlingen
Glitter ligt natuurlijk hele dagen aan het strand
Ja, heerlijk! Al heb ik wel de snelle route genomen naar de afdelingen. Ik hoefde niet zo nodig in colonne door de banken- en beddensectie. Ik gok dat het maandagochtend wel rustig zal zijn
Ja, jammer is dat hè! Is otch lastig om van hieruit een dagje strand te doen.
zondag 10 oktober 2010 om 18:55
Ja, sommige lakjes zijn echt heel duur!
Hoe moeilijker te krijgen hoe duurder
Ik wil graag DS Chiffon. Heb er eentje gevonden bij amazon. Daar ben ik een euro of 30/35 voor kwijt. Evenals voor Shimmer en Design.
Ik kan Glitzerland echt aanraden. Het is heel mooi licht goud. Er zit volgensmij zilvershimmer in.
Hoe moeilijker te krijgen hoe duurder
Ik wil graag DS Chiffon. Heb er eentje gevonden bij amazon. Daar ben ik een euro of 30/35 voor kwijt. Evenals voor Shimmer en Design.
Ik kan Glitzerland echt aanraden. Het is heel mooi licht goud. Er zit volgensmij zilvershimmer in.
zondag 10 oktober 2010 om 20:03
Wat een heerlijk zonnige dag!
Die blauwe is geen wic, het heet 2true, shade 2 (gekocht bij Kruidvat). En het is een *** lak vind ik. Negatief: je denkt de juiste hoeveelheid te hebben en begint te lakken, komt er een megadruppel van boven, dus veel te veel en het zat overal. Ik ben normaal echt niet slordig, nu viel er gewoon een druppel op mijn duim zelf! Drama. Maar: met 1 laag was ik klaar (duh, die was behoorlijk dik). Positief: apart dat lichtblauw, nooit gedacht dat ik dat zou durven dragen.
Die blauwe is geen wic, het heet 2true, shade 2 (gekocht bij Kruidvat). En het is een *** lak vind ik. Negatief: je denkt de juiste hoeveelheid te hebben en begint te lakken, komt er een megadruppel van boven, dus veel te veel en het zat overal. Ik ben normaal echt niet slordig, nu viel er gewoon een druppel op mijn duim zelf! Drama. Maar: met 1 laag was ik klaar (duh, die was behoorlijk dik). Positief: apart dat lichtblauw, nooit gedacht dat ik dat zou durven dragen.
zondag 10 oktober 2010 om 20:15
Bedankt voor je antwoord Blue! ga het zeker proberen, maar eerst even over die psychische drempel heen stappen. een week later is wel heeeeel snel... toch?
Maar voor zwup: mijn vorige bestelling bestond uit de volgende lakjes:
OPI fair dinkum pinkum (prachtig gelakt overigens.. )
OPI pinking of you
OPI sweetie pie
Tot zover de lakjes die ik zonder problemen naar mn werk kan dragen . Door naar de nog mooiere lakjes:
China Glaze Up all night
China glaze liquid leather
China glaze recycle
En dan de top drie van deze bestelling:
Ruby pumps uiteraard
ColorClub revvvolution
En uiteraard:
Ha! geweldig, geen ribbeltjes meer. Of langblijvende herinneringen aan mn dekbed/kussensloop!
En voor de volgende bestelling wil ik o.a. deze heeeeeel graag:
CG emerald sparkle
en
Orly royal navy
en eigenlijk ook alle holo's gepost door zwup
@elle: ik heb de vorige keer gemaild via sales@transdesign.com omdat ik mn bestelling wilde wijzigen (je twijfelt wat af. 9 lijkt veel maar je wilt toch wel de aller allermooisten..) en daar kreeg ik vrij snel een reactie op. Je zal t wel al geprobeerd hebben maar toch. wel schandalig. je gaat je afvragen wat er mis is...
Maar voor zwup: mijn vorige bestelling bestond uit de volgende lakjes:
OPI fair dinkum pinkum (prachtig gelakt overigens.. )
OPI pinking of you
OPI sweetie pie
Tot zover de lakjes die ik zonder problemen naar mn werk kan dragen . Door naar de nog mooiere lakjes:
China Glaze Up all night
China glaze liquid leather
China glaze recycle
En dan de top drie van deze bestelling:
Ruby pumps uiteraard
ColorClub revvvolution
En uiteraard:
Ha! geweldig, geen ribbeltjes meer. Of langblijvende herinneringen aan mn dekbed/kussensloop!
En voor de volgende bestelling wil ik o.a. deze heeeeeel graag:
CG emerald sparkle
en
Orly royal navy
en eigenlijk ook alle holo's gepost door zwup
@elle: ik heb de vorige keer gemaild via sales@transdesign.com omdat ik mn bestelling wilde wijzigen (je twijfelt wat af. 9 lijkt veel maar je wilt toch wel de aller allermooisten..) en daar kreeg ik vrij snel een reactie op. Je zal t wel al geprobeerd hebben maar toch. wel schandalig. je gaat je afvragen wat er mis is...
zondag 10 oktober 2010 om 23:03
quote:advies schreef op 10 oktober 2010 @ 20:15:
Bedankt voor je antwoord Blue! ga het zeker proberen, maar eerst even over die psychische drempel heen stappen. een week later is wel heeeeel snel... toch?Als je bedenkt dat de meeste pakketjes uit bv Duitsland of Engeland er ook een week over doen, dan ja.
Bedankt voor je antwoord Blue! ga het zeker proberen, maar eerst even over die psychische drempel heen stappen. een week later is wel heeeeel snel... toch?Als je bedenkt dat de meeste pakketjes uit bv Duitsland of Engeland er ook een week over doen, dan ja.
maandag 11 oktober 2010 om 00:17
maandag 11 oktober 2010 om 08:37
Goedemorgen
Advies, die OPI sweetie pie gaat op mijn wish list, die is echt heel mooi (en subtiel)
Wat zijn we lakloos met velen misschien dat ik tijd heb om vandaag te lakken.
Zwup, ik was ook bij ikea van het weekend, maar niks gekocht. Heb ook de afsnijroute genomen, wide specifiek bij 1 ding kijken anders ben je eeuwen bezig in slakkentempo achter iedereen aan hobbelen
Advies, die OPI sweetie pie gaat op mijn wish list, die is echt heel mooi (en subtiel)
Wat zijn we lakloos met velen misschien dat ik tijd heb om vandaag te lakken.
Zwup, ik was ook bij ikea van het weekend, maar niks gekocht. Heb ook de afsnijroute genomen, wide specifiek bij 1 ding kijken anders ben je eeuwen bezig in slakkentempo achter iedereen aan hobbelen