De ballenbak!

10-10-2010 22:35 229 berichten
stelletje rotwijven!





Verwijderd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Norre schreef op 10 oktober 2010 @ 23:16:

Ik wil een kwahaaaaartje! een watte?
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
niemand komt bij mij onder mn dekbed liggen, tssss
Alle reacties Link kopieren
Jankerd
Misschien wil Hiltje je haar beestenboel wel uitlenen?
quote:Norre schreef op 10 oktober 2010 @ 23:16:

Ik wil een kwahaaaaartje! Zodat ie kan vallen?
Sorry, ain't gonna happen, not in this lifetime.
Is de to alweer verdwenen? Samen met haar openingspost, tsssk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 10 oktober 2010 @ 23:19:

Is de to alweer verdwenen? Samen met haar openingspost, tsssk.as usual
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 10 oktober 2010 @ 23:18:

Misschien wil Hiltje je haar beestenboel wel uitlenen?







Je kunt wel die voorbinddildo en die ezel krijgen..... De dildo wil ik terug, wel eerst een sopje erover.



Die ezel mag je houden. Die is vals!
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er ff mee roken?
Jankerd
quote:Djessy schreef op 10 oktober 2010 @ 23:20:

Wie gaat er ff mee roken?Ja graag!
Ikke!
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 10 oktober 2010 @ 23:18:

[...]





Zodat ie kan vallen?Neehee, ik wil ezeltje rijden. En aan de achterkant moet er een kwartje in, anders doet 'ie het niet... Boehoe...
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 10 oktober 2010 @ 23:20:

Wie gaat er ff mee roken?Dat doe ik lekker hier, wie er last van heeft die schopt me er maar uit.
Alle reacties Link kopieren
*neemt aanloop en belandt met een grote spong in de ballenbak*



*trekt peuk meteen uit Djessy's mond*



Roken is niet voor kindertjes!



Alle reacties Link kopieren
rookt ook ff mee
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:20:

[...]









Die ezel mag je houden. Die is vals!Of, nou ja vals.......? Meer een zelfingenomen slijmezelt, is het.
Ik zal die ezel wel eens even temmen! (weet gelijk wat ik met die dildo moet doen). Zal hem leren!
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:22:

[...]





Of, nou ja vals.......? Meer een zelfingenomen slijmezelt, is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Norre schreef op 10 oktober 2010 @ 23:22:

[...]





Neehee, ik wil ezeltje rijden. En aan de achterkant moet er een kwartje in, anders doet 'ie het niet... Boehoe...Deze loopt ook op een voorbinddildo. Voelt zich nml snel genaaid!
Alle reacties Link kopieren
Zo, en nou allemaal opgesodemieterd naar bed, stelletje tuig!



Alle reacties Link kopieren
Muis!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Muis heeft haar grove geschut meegebracht, haha.

Definieer tuig?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 10 oktober 2010 @ 23:22:

*neemt aanloop en belandt met een grote spong in de ballenbak*



*trekt peuk meteen uit Djessy's mond*



Roken is niet voor kindertjes!







*duwt soleil koppie onder en pakt peuk weer terug*



Ik mag wel roken van mijn mamaaaaaa
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Word opeens een beetje misselijk



Een beetje groen zelfs....



Moet opeens braken :puke:



In de ballenbak



Projectielbraken :puke:



Denkt dat ze misschien wel Q-koorts heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven