De ballenbak!

10-10-2010 22:35 229 berichten
stelletje rotwijven!





Verwijderd!
Ja, en ik adviseer een ontsmettingsmiddel want hij heeft er ook al bij Q ingezeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:39:

[...]





Ik heb zo een met een appel erop en daar kan ik wel vaker niet mee uit de voeten. Of hebt dat er niets mee van doen. Schijnt op zich nml wel een vlot type te zijn.





Ja duh, een appel.



Als je een beetje vlot wilt forummen dan moet je niet een lap nemen die suggereert gezond te zijn he.
quote:FlorisFlorijn schreef op 10 oktober 2010 @ 23:40:

[...]



* is even kolen scheppen *Je hebt vast al voor hetere vuren gestaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:40:

[...]









Echt nog nooit gezien. Is dattut?

Ik vrees van wel.





Jankerd
quote:BadAss schreef op 10 oktober 2010 @ 23:42:

[...]





Ja duh, een appel.



Als je een beetje vlot wilt forummen dan moet je niet een lap nemen die suggereert gezond te zijn he.Daar zeg je wat..ik vind het zeeeer suggestief!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Char lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 10 oktober 2010 @ 23:41:

Ja, en ik adviseer een ontsmettingsmiddel want hij heeft er ook al bij Q ingezeten.
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 10 oktober 2010 @ 23:41:

Ja, en ik adviseer een ontsmettingsmiddel want hij heeft er ook al bij Q ingezeten.Nee, nu ben je een beetje in de war. Bij een ex-engel, niet te verwarren met forummer X.
Ik weet het, ik ben een beetje dom.

Krijg je ervan als je wederhelft met latexpakjes aan gaat rondlopen. Dan kan ik niet meer logisch nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Zeg, waar blijft die klote sinterklaas en zielige piet eigenlijk .



Besluit sinterklaas maar over te slaan en gaar direct door naar kerst.....



Plakt een aureool op hoofd en pakt een tamboerijntje en zet een liedje in:



De Engeltjes lagen bij nahahahahaccchten, zij lagen bij nacht in het veld.

Zij hielden niet langer de wahahahahahachten.

Zij hadden hun dagen geteld....



Fellatieeee, fellatioooo
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 10 oktober 2010 @ 23:38:

[...]



Luister schat, je moet ook niet in het al bestaande scherrumpie tiepen, maar daarboven ergens. "plaats een nieuwe reactie"Of eerst je bericht bekijken, dan doen de smileys het ook in het bestaande schermpje.
Alle reacties Link kopieren
Wow, een duivels engeltje!
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 10 oktober 2010 @ 23:59:









Shittttttt.



Een



(plast in broek van angst)
Alle reacties Link kopieren
Oh owww....



zegt niks meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 11 oktober 2010 @ 00:01:

[...]









Shittttttt.



Een



(plast in broek van angst)En terecht!
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel666 schreef op 10 oktober 2010 @ 23:59:

Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een engel om het hier een beetje op te schonen. Hier een sopje. Veel plezier



Zo een borrel en een peuk .



Q R S T U V W X Y Z



Wie doet het met wie, en wie is er aan zet?
Alle reacties Link kopieren
oh fukfukfukkerdiefuk



*houdt zich stil in een hoekje*
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara schreef op 11 oktober 2010 @ 00:00:

Wow, een duivels engeltje!Coole ava
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaarrrrrrrrrr
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 11 oktober 2010 @ 00:05:

oh fukfukfukkerdiefuk



*houdt zich stil in een hoekje*Heel verstandig! Ik ga even schoon schip maken over dit forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 11 oktober 2010 @ 00:05:

Coole ava Jij ook! Hij komt me wel bekend voor moet ik zeggen, ik ga nog even bedenken waar ik 'm eerder heb gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven