De ballenbak!

10-10-2010 22:35 229 berichten
stelletje rotwijven!





Verwijderd!
Alle reacties Link kopieren
Oh en jeeee de ballenbak! Eindelijk!
Alle reacties Link kopieren
En, aangezien dit topic duidelijk meegelezen wordt door Naomi en co hier ook nog maar eens mijn vraag :



Hallo Naomi,



Als ik het goed begrijp is dubbelnicken verboden ? Toch ?



Hoe zit het als een angel in een topic onder haar prive nick sneren e.d. geeft om haar angelnick te steunen ? Is dat ook niet verboden ?

En als de angel door de mand valt, en ze gaat als een gek haar postings weghalen ?



wordt daar nog iets aan gedaan ?
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lees net dat Hiltje vannacht hier de ballenbak onder gekotst heeft.. ieuw! Ik ga er even uit..
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 11 oktober 2010 @ 10:57:

Oh ik lees net dat Hiltje vannacht hier de ballenbak onder gekotst heeft.. ieuw! Ik ga er even uit..Ja sorry, dat krijg je van Q-koorts. Had ook al in mijn witte maillot geplast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven