F2006
zondag 10 oktober 2010 om 21:15
Jullie zijn lief! Het ging verder vandaag wel goed, mijn ouders waren er om de kinders bezig te houden en mijn moeder had eten meegenomen. vriend heeft alle boodschappen gedaan. Nu nog 3 uur de tijd, wordt een beetje krap...
En Nitro, ik ben bang dat slaappilletjes niet helpen tegen gemene weeen (daar word ik nl wakker van) morfine misschien?
En Nitro, ik ben bang dat slaappilletjes niet helpen tegen gemene weeen (daar word ik nl wakker van) morfine misschien?
zondag 10 oktober 2010 om 22:20
Dok, beetje mosterd misschien maar je krijgt het wel zwaar te verduren. Alweer vals alarm. Hoop dat de volgende keer wel meer gebeurd. En 3 uur is toch nog genoeg tijd voor jou?
Schoonzusje is ook vandaag uitgerekend en die kan ook neit veel meer, vaak voorweeën en veder dan 20 minuten lopen lukt niet meer vanwege harde buiken. Die heeft dan geen 2 kinderen rondlopen.
Marlee, mini en mannetje nog van harte gefeliciteerd. Wat gaat dat hard met mini zeg!
Hier erg druk geweest het weekend. Eindelijk allerlei klusjes gedaan en ook heerlijk met de kids bezig geweest. Fijn weekend gehad dus. Hoop dat het volgend weekend weer zulk weer is dan kan ik nog lekker met de tuin aan de slag om die winterklaar te gaan maken. Nu nog even baileys achterover slaan en dan knockout.
Schoonzusje is ook vandaag uitgerekend en die kan ook neit veel meer, vaak voorweeën en veder dan 20 minuten lopen lukt niet meer vanwege harde buiken. Die heeft dan geen 2 kinderen rondlopen.
Marlee, mini en mannetje nog van harte gefeliciteerd. Wat gaat dat hard met mini zeg!
Hier erg druk geweest het weekend. Eindelijk allerlei klusjes gedaan en ook heerlijk met de kids bezig geweest. Fijn weekend gehad dus. Hoop dat het volgend weekend weer zulk weer is dan kan ik nog lekker met de tuin aan de slag om die winterklaar te gaan maken. Nu nog even baileys achterover slaan en dan knockout.
maandag 11 oktober 2010 om 08:31
Gelukkig nu goed geslapen, alleen 4x plassen. Dat is beter voor mijn humeur! Wel heel jammer van 'mijn' mooie datum, maar je kunt de natuur niet dwingen. Nou ja, kan wel maar ik denk dat ze het geen reden vinden voor een inleiding.. Wij doen bij dieren niet echt aan inleidingen, alleen weeen versterken als ze te weinig kracht hebben. En als er niks gebeurt een keizersnee. Dus ik kan mezelf niet inleiden. Heb ook geen ctg trouwens.
Nitro, leuke foto op Hyves van de 3 boefjes op een rij!
Nitro, leuke foto op Hyves van de 3 boefjes op een rij!
maandag 11 oktober 2010 om 09:49
Ik zei gisteravond tegen man dat we bijna de sjaals en mutsen weer tevoorschijn konden halen. Geloof dat ik dat gisteravond al had moeten doen. Echt wel koud.
Dok, fijn dat je een goede nacht hebt gehad.
Ik heb de hele ochtend al een triloog. Al een paar dagen erg veel eigenlijk. Best wel irritant. Hoe kom ik daar nu weer vanaf.
Oh, moet vanmiddag voor mijn uitstrijkje (want ben ook 30). Had ik leuk gepland onder schooltijd zodat ik maar 1 kind mee heb. Heeft Tim vandaag studiedag dus geen school. Hmm, hoop dat ze de boel niet afbreken terwijl ik met de benen wijd lig of dat ze er samen met de neus bovenop zitten
Dok, fijn dat je een goede nacht hebt gehad.
Ik heb de hele ochtend al een triloog. Al een paar dagen erg veel eigenlijk. Best wel irritant. Hoe kom ik daar nu weer vanaf.
Oh, moet vanmiddag voor mijn uitstrijkje (want ben ook 30). Had ik leuk gepland onder schooltijd zodat ik maar 1 kind mee heb. Heeft Tim vandaag studiedag dus geen school. Hmm, hoop dat ze de boel niet afbreken terwijl ik met de benen wijd lig of dat ze er samen met de neus bovenop zitten
maandag 11 oktober 2010 om 12:01
Dok, dat klinkt wel heerlijk relaxed.
want wat is het koud... zit echt te rillen op mn werk. Net verwarming aangzet, dus hopelijk wordt t zo beter.
superdruk weekend gehad met de verjaardagen. Zaterdag met familie. Mannetje super verwend maar wel heel gezellig. En zondag nog feestje voor de buurtkids. ook leuk, maar allemaal net iets te veel voor mannetje, dus af en toe echt drama.
En gisteravond mannetje en meisje beide echt op. Meis om halfzes op de bank in slaap gevallen en doorgetild naar haar bed. En mannetje wilde niets eten, en na fijne spuugpartij ook in diepe slaap... ja ja, leuk die feestjes
want wat is het koud... zit echt te rillen op mn werk. Net verwarming aangzet, dus hopelijk wordt t zo beter.
superdruk weekend gehad met de verjaardagen. Zaterdag met familie. Mannetje super verwend maar wel heel gezellig. En zondag nog feestje voor de buurtkids. ook leuk, maar allemaal net iets te veel voor mannetje, dus af en toe echt drama.
En gisteravond mannetje en meisje beide echt op. Meis om halfzes op de bank in slaap gevallen en doorgetild naar haar bed. En mannetje wilde niets eten, en na fijne spuugpartij ook in diepe slaap... ja ja, leuk die feestjes
maandag 11 oktober 2010 om 12:15
Nitro, feestvieren is hard werken. Mannetje dus flink verwend, mini ook?
Dok, ik zie straks wel even hoe het loopt. Weet niet of de buurmeisjes thuis zijn vandaag, anders kan Tim daar wel eventjes blijven. Floor gaat niet lukken denk ik want ik mag de laatste tijd niet weg van haar. Die kan wel bij mij op het bed zitten. komt vast goed. Anders koop ik ze om met iets lekkers als ze lief zijn geweest, ijsje ofzo.
Dok, ik zie straks wel even hoe het loopt. Weet niet of de buurmeisjes thuis zijn vandaag, anders kan Tim daar wel eventjes blijven. Floor gaat niet lukken denk ik want ik mag de laatste tijd niet weg van haar. Die kan wel bij mij op het bed zitten. komt vast goed. Anders koop ik ze om met iets lekkers als ze lief zijn geweest, ijsje ofzo.
dinsdag 12 oktober 2010 om 10:17
Hier staan de beschuitjes al klaar, gesmeerd en met muisjes erop.
Nitro, het is helemaal gelukt. Kon bijna niet geloven dat mijn kinderen zo lief waren.
Tim ging heel netjes op een stoel zitten aan mijn hoofdeind. Floor op mijn buik, gezicht naar mij toe. Ik de benen in de beugels. Zien jullie het plaatje al.
Komt die eendenbek, "even ontspannen mevrouw".
Floor draait zich al om maar kon ik weer afleiden.
Tim: wat ze gaan doen?
Ik: "uhm, even kijken of alles goed is"
Tim: Bij de benen?
Ik: ja daar ergens, haha.
En toen was het al klaar. Ik kleed mij weer aan en Tim zit nog steeds braaf op de stoel totdat ik zeg dat hij er nu wel weer af mag komen.
Toen mochten ze daar nog iets grabbelen en in de auto kregen ze een snoepje.
IN de auto vroeg Floor er nog even naar.
Floor: Even kijken bij de billen mama?
Tim: ohhh, je mag geen billen zeggen!
Ik: Waarom mag dat niet?
Tim: je mag niet alleen maar billen zeggen toch?
Ik: nee dat klopt (goh hij snapt het toch).
( een half uur daarvoor liep hij buiten nog te schreeuwen; Poeprot) Wat een wijsneus, een ander mag niets zeggen.
Nitro, het is helemaal gelukt. Kon bijna niet geloven dat mijn kinderen zo lief waren.
Tim ging heel netjes op een stoel zitten aan mijn hoofdeind. Floor op mijn buik, gezicht naar mij toe. Ik de benen in de beugels. Zien jullie het plaatje al.
Komt die eendenbek, "even ontspannen mevrouw".
Floor draait zich al om maar kon ik weer afleiden.
Tim: wat ze gaan doen?
Ik: "uhm, even kijken of alles goed is"
Tim: Bij de benen?
Ik: ja daar ergens, haha.
En toen was het al klaar. Ik kleed mij weer aan en Tim zit nog steeds braaf op de stoel totdat ik zeg dat hij er nu wel weer af mag komen.
Toen mochten ze daar nog iets grabbelen en in de auto kregen ze een snoepje.
IN de auto vroeg Floor er nog even naar.
Floor: Even kijken bij de billen mama?
Tim: ohhh, je mag geen billen zeggen!
Ik: Waarom mag dat niet?
Tim: je mag niet alleen maar billen zeggen toch?
Ik: nee dat klopt (goh hij snapt het toch).
( een half uur daarvoor liep hij buiten nog te schreeuwen; Poeprot) Wat een wijsneus, een ander mag niets zeggen.
dinsdag 12 oktober 2010 om 11:19
Wat? Nog niets te zien bij dok? Pfff...ik dacht dat ze er nu wel uit zou zijn hoor
Nitro, nog gefeliciteerd met mannetje ook! en had ik Marlee al gefeliciteerd?
Nic, goed zeg, die kinderen van jou. Zou het ook niet aandurven hoor, uitstrijkje met Nina en Lasse. Nina zou waarschijnlijk mee willen kijken met de dokter
Hier niets spannends te melden, alleen loeidruk op het werk dus weinig tijd voor jullie, sorry!
Nitro, nog gefeliciteerd met mannetje ook! en had ik Marlee al gefeliciteerd?
Nic, goed zeg, die kinderen van jou. Zou het ook niet aandurven hoor, uitstrijkje met Nina en Lasse. Nina zou waarschijnlijk mee willen kijken met de dokter
Hier niets spannends te melden, alleen loeidruk op het werk dus weinig tijd voor jullie, sorry!
dinsdag 12 oktober 2010 om 12:31
Haha, was er ook een beetje bang voor dus heb daarna wel even gecontroleerd of ik mijn eigen kinderen mee had genomen.
Kan best zijn dat Tim er volgende week nog een keer op terug komt.
Dok nog niet gesignaleerd, hoop maar dat het een goed teken is en we aan het beschuit kunnen. Heb voor de zekerheid alvast 3 beschuiten met roze muisjes opgegeten. Die stonden hier toch al gesmeerd klaar op het werk.
Kan best zijn dat Tim er volgende week nog een keer op terug komt.
Dok nog niet gesignaleerd, hoop maar dat het een goed teken is en we aan het beschuit kunnen. Heb voor de zekerheid alvast 3 beschuiten met roze muisjes opgegeten. Die stonden hier toch al gesmeerd klaar op het werk.
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:46
Hou nou toch eens op over dat kind!
Over 2 weken uiterlijk..
Vannacht vrij rustig met af en toe een wee-tje. Net bij vk geweest, bloeddruk is weer mooi, kind voor geen meter ingedaald ondanks alle indalingsweeen. Strippen kon niet echt met maar 1 cm ruimte. Dus.
Geduld is een schone zaak en zo.
Zucht.
Verder gaat het wel ok nu ik al 3 dagen geen bal gedaan heb, ben de deur amper uitgeweest, huis is een rommeltje. Maar bekken voelt beter en rug ook. Dus net zelf naar vk gefietst en nog wat boodschappen gedaan.
Nic, wat braaf die koters van je! Wel kans op scene die Vis schetst..
Over 2 weken uiterlijk..
Vannacht vrij rustig met af en toe een wee-tje. Net bij vk geweest, bloeddruk is weer mooi, kind voor geen meter ingedaald ondanks alle indalingsweeen. Strippen kon niet echt met maar 1 cm ruimte. Dus.
Geduld is een schone zaak en zo.
Zucht.
Verder gaat het wel ok nu ik al 3 dagen geen bal gedaan heb, ben de deur amper uitgeweest, huis is een rommeltje. Maar bekken voelt beter en rug ook. Dus net zelf naar vk gefietst en nog wat boodschappen gedaan.
Nic, wat braaf die koters van je! Wel kans op scene die Vis schetst..