F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Note to myself: Tim het komende half jaar voor de zekerheid nergens mee naar toe nemen of eerst zijn mond dichtplakken.
Note to myself: Tim het komende half jaar voor de zekerheid nergens mee naar toe nemen of eerst zijn mond dichtplakken.

En: voortaan altijd luisteren naar je forumvriendinnetjes!

Ik citeer:

quote:Travis schreef op 12 oktober 2010 @ 10:32:

..zou Nemo echt voor geen goud meenemen naar een uitstrijkje quote:lau72 schreef op 12 oktober 2010 @ 11:19:

Zou het ook niet aandurven hoor, uitstrijkje met Nina en Lasse. Nina zou waarschijnlijk mee willen kijken met de dokter

quote:Dokkie schreef op 11 oktober 2010 @ 11:00:

Nic, kan de buuf niet even oppassen??
Ja maar dat is omdat jullie kinderen niet luisteren. die van mij bleven braaf zitten en stonden er niet met de neus bovenop.

(Oh en de buuf kon niet oppassen anders had ik die oudste wijsneus wel thuisgelaten)
Ik ben bang dat dit voor tim gevolgen gaat hebben in de toekomst..

Dat hij zijn billen maar zo aan iemand laat zien, want schijnbaar is dat heel normaal..

Bij onbekenden in de slaapkamer ofzo.....
Wat heb je een schattige avatar Cees!
Niet te lang wachten met die baby Dok, anders past ze er straks niet meer uit...

quote:casey schreef op 12 oktober 2010 @ 16:56:

Ik ben bang dat dit voor tim gevolgen gaat hebben in de toekomst..

Dat hij zijn billen maar zo aan iemand laat zien, want schijnbaar is dat heel normaal..

Bij onbekenden in de slaapkamer ofzo..... Dat doet hij al tijden, in de klas, thuis, bij het zwembad dus weinig verandering voor de toekomst. Misschien gaat hij het nu ook in de winkel doen...

Tieg, hoe is het bij jou? Je bent al een tijdje niet meer hier geweest. Bv al afgebouwd?

Dok, heb je nog leuke plannen voor vandaag?
Meld!

Geen bijzondere plannen voor vandaag, maar ik heb wel de auto dus ben wat mobieler.

Cees, wat een enorme horrorbaby!
Misschien moet je de mijnentoestand bekijken Dok, wellicht is het een inspiratie

Zit gewoon te janken hier om dat joch.
Welk joch? Is het niet goed gegaan dan?
Ja wel goed hoor maar arme kind was pas 18 en zijn papi stond op hem te wachten.
Das apart, ik stond de boodcshappen in te pakken en toen kreeg ik ineens het gevoel dat ik iets miste op tv was wereldwijd aandacht trok. Dacht toen 'als het maar geen ramp is' en dan besef je je dat als dat wel zo zou zijn, het leven op straat bij de onwetenden gewoon doorgaat.. (hmm klinkt allemaal vaag )

Dok ga dan nu gewoon voor 20-10-2010, doet vraagouder ook.

Mijn auto gaat t begeven, dat voel ik aan jouw vruchtwater. Dus ook maar weer date met garage maken. (is de papa van mijn stagiaire, hopelijk een 'vriendenprijsje' )

Hier verder druk in de weer met JOU PIE SIE (wil niet voorkomen in de hits voor dat bedrijf) om link om te worden. Zo'n onvriendelijke monteur in huis gehad gister, kan er nu nog kwaad om worden. Of omdat hij hier een uur lang sjacherijnig heeft gedaan alsof hij wat deed, maar het uiteindelijk niks heeft geholpen. GGGRRRRRRR.

Dus met hulp van een paar mannen van een klusforum probeer k nu zelf maar wat (lang leve internet!), maar moet eigenlijk in de boeken voor mijn examen van zaterdag...

Vish, kun jij je niet om laten scholen tot monteur? Ik zie je al lopen met een pet op, heuptas met gereedschap en 2 maal decolleté!
Vooral mijn 2e decolleté is indrukwekkend kan ik je vertellen!

Ah probleem met joepiessie nog niet opgelost dus. Scheisse.
Winterjassen aan nu en vandaag even de dikkere dekbedden tevoorschijn toveren. Kachel nog niet aangehad, toch wel fijn zo'n tussenwoning dat scheelt volgens mij een hoop.
Ik ben verliefd..... Ik weet alleen nog niet of ik vrouw kan blijven als ik hem ga schaken....

http://www.youtube.com/watch?v=7E8nvzgXLK8

(er komt eerst reclame en op 1:50 begint zang)
Ooohh wat blijf jij daar toch over doorZEUREN.
Waar het hart vol van is...
Stroomt de pot van over.

Wij zaten even zonder warm waterrrrrrrrrrrrrrrrr, maar nu opgelost gelukkig. Dus ik kan weer afwassen
Ok het was dus niet opgelost maar meneer Ketel is net weg en nu moet het gewoon weer lukken.
Bericht van Dok om 20.00 uur:

Bevalling is begonnen! Auw!

Ik denk dat de verwachte aankomsttijd van dokmeisje 3 ongeveer 21.53 zal zijn.
Oh, dan zalk kind nu wel geboren zijn ongeveer denk ik, Dok over 5 minuten hier gok ik zo Spannend! Ik zit op de tribune in ieder geval. Iemand sterke drank bij zich?
Oeeeehhhhhhhhhhhhhh SPANNUNG!!!!
Ik heb nog keizerin Sissi wijn? Flesje opentrekken?
bah! nee laat maar, ik neem wel een bacootje :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven