Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha setje blijft mooi hier, en misschien kom ik dit keer wel niet 35 kilo aan en kan ik hem gewoon 9 maanden dragen .

Star een julibaby! Toch dezelfde uitzending, dat was het enige grappige van de aflevering vond ik. Maar ik heb hem echt vrijdag gezien hoor!

Hmm Naat dan heb jij vast het cadeautje van Jin, ik ben zo bang dat ik het ga vergeten. Morgen maar eens mee aan de gang gaan.

Compu ik las hetzelfde hoor! Fijn de pc beneden. Slaapt ze nog?

Star en Cin hoe is het met jullie cursus voor de vbn (ofzoiets..)
En Bridges, Star! Die had ook een truc waarmee hij zo 'om' was.
Amalia, he wat zielig voor B. Bah.

Bridges, jaaaaah schuimpjes!!!!! Vangen, ik heb Milka met koeievlekken!
Pfff ben bang dat als ik nog veel meer aankom, baby er via navel uitfloept... (wat dan op zich nog wel redelijk klinkt eigenlijk) buik groeit echt giga! Maar ja, tweede zwangerschap hè... kan ik echt niets maar dan ook niets aan doen!

En mijn kind heeft ook nu al zware botten!

Na die bevalling ben ik zo weer graatje mager!
Bridges, heb een nieuwe buikfoto op de site van Thomas staan.
Juuuud, gefeliciteerd!!! Wat een nieuws zo op een doordeweekse dinsdagavond! Geweldig hoor! En ook al in juli, ik zeg tuinfeestjes!

Bridge, fijn dat je wat taken af hebt kunnen stoten. Lastig dat al die ouders jou nog willen spreken. Kun je geen schifting maken in kinderen waar het goed mee gaat en kinderen die wat minder gaan?

Jin, chocola wil ik ook wel! Ik heb nog pepernootjes in de aanbieding. Wat een nare bevalling bij Thomas, ik kan me voorstellen dat je nu huiverig bent voor de tweede. Hoe groot is eigenlijk de kans op een aangezichtsligging?

Star, wat was er dan? Ik is heeeeel nieuwsgierig! Starman overhalen, tja. Hier werkte het dat ik vroeg wat zijn idee van het leeftijdsverschil was. Toen daar 1.5 tot 2 jaar uitkwam en Max inmiddels 10 maanden was had hij het rekensommetje ook snel gemaakt
Reclame is grappig, op het werk is het bij ons nu ook allemaal goeiemoggel.

Ik heb net een warme choc en een warme banketstaaf op, iemand een stukje?

Ha Star ik lees dat je om bent, leuk! ~neemt het tijdelijk afstaan van het setje in overweging want gegarandeerd succes~
Haha nou dat was niet "zo" hoor compu, heb flink moeten lullen daar... (of heeft dat nou juist geholpen?) (tsja als we toch op ranzige toer gaan... zeker ook zwanger jin? krijg je met die hormonen hè!)
Letterlijk moeten lullen Bridges? Vent was hier eigenlijk vrij snel om, en nu wil ik wel een elftal maar hij niet haha.
Compu, Starman kijkt sowieso niet naar reclames

Maar over het algemeen snapt hij het wel, als het maar niet heel snel gaat zoals bijvoorbeeld Paul de Leeuw.

Ik ben wel om Juud, maar die man dus niet nog

Kan best een herhaling zijn geweest idd.

VBN cursussen beginnen dacht ik altijd in februari. We zijn nu alleen nog maar lid

Mamax, Starman zou vijf jaar verschil niet erg vinden, dus die truc gaat niet werken helaas. Hoe bedoel je wat was er dan? Ben draad even kwijt.

Jinny, geen slagroom, wel blauwaderige yoghurtpomp.

Zo, welke zwangere dame gaat nu kotsen?

Hahahaha ook van die lolbroeken dus. Bij mij op afdeling ook goeiemoggel idd.
Star gewoon stoppen met de pil en zeggen dat hij nu voor "maatregelen" moet zorgen, ben je zo zwanger
Bij Psyche, jeetje mina, ik heb je vanmiddag zelfs gestalkt tot in het theehuis, maar ook daar lulde je er overheen!
Haha Mamax, fijn dat jouw vent zo goed kan rekenen. Kans is kleiner bij een tweede op een aangezichtsligging, maar het kan ook de stand van je bekken zijn... En aangezien deze baby ook al erg ingedaald is en heel diep ligt (kan amper mijn ene been nog optillen) heb ik er een hard hoofd in, maar komt goed hoor.
Mooie buik (en nagels!) Jin.
Amalia wat een stoer cadeau zeg! Lekker handig voor op de bank

Wow goed zeg dat je gelijk bent aangenomen en fijn dat Laurens en Berend met jou mee kunnen!

Lekker zeg CD dat je je baan hebt opgezegt, weer een zorg minder! Krijgt Kevin een hele nieuwe kamer? Nieuw bed enzo, of laat je hem nog in zn eigen bed?

Kokos wat leuk dat Lianne zo leuk op de pieten reageerde! Goed dat ze er niet bang voor is!

Bam hoe is het met de kleine man? Alweer wat beter? Hoe is het met de uitslag?

Mamax, fijn dat het zo goed gaat met Sam!

Star, Ceetje al klaar met de oorontsteking?

Compu is je meisje alweer wat beter?

Mhh.. morgen de hele dag mn zusje dr haar verven? Hihi.. zou niet best zijn...

Jinny klinkt als een bijna horror bevalling die van jou Heftig hoor, kan me voorstellen dat je eigenlijk niet wilt bevallen!

Ehh Bridges baby via de navel?? Brr.. ook geen goed plan!

Juud de postzegel was gewoon een ned. postzegel..dus hij isvast niet van Jinny...Toch????
Haha en weigeren condooms te kopen... werkt ook.

of voorstellen om potje russische roulette te doen

of zeggen dat je je ei tegenwoordig heeeeel goed voelt en dat het nu echt zeker wel kan hoor!

Of toch je slijm trekken...
quote:mamax schreef op 27 november 2007 @ 21:06:

Bij Psyche, jeetje mina, ik heb je vanmiddag zelfs gestalkt tot in het theehuis, maar ook daar lulde je er overheen!Echt?!??! Ik heb je post niet eens gezien denk ik. Wag ff.
Star, foei niet misselijk maken jah!
Mooi hoor Jin, vooral jaloers op je nagels! Ook foto waar we buik van meer zijkant kunnen zien?
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 21:07:

Mooie buik (en nagels!) Jin.Dank, zijn expatnagels
Jin, kunnen ze dat niet onderzoeken dan of het aan de stand van je bekken lag?
Ik had alleen gelezen hoor in het theehuis, het werd al gevraagd door...?
Het wordt pas vastgesteld aan het einde van de zs, als je al aan het bevallen bent. Th is op het laatste moment gedraaid. Maar ik houd hoop, gaat goed komen.
Ja Jin ik wil ook een foto van opzij! Zo van de voorkant is het net of je een bal onder je shirt hebt zitten.
Mamax, volgens mij ben je vergeten te posten, ik zie echt geen berichtje van je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven