Good Luck!
dinsdag 27 november 2007 om 20:57
Haha setje blijft mooi hier, en misschien kom ik dit keer wel niet 35 kilo aan en kan ik hem gewoon 9 maanden dragen .
Star een julibaby! Toch dezelfde uitzending, dat was het enige grappige van de aflevering vond ik. Maar ik heb hem echt vrijdag gezien hoor!
Hmm Naat dan heb jij vast het cadeautje van Jin, ik ben zo bang dat ik het ga vergeten. Morgen maar eens mee aan de gang gaan.
Compu ik las hetzelfde hoor! Fijn de pc beneden. Slaapt ze nog?
Star en Cin hoe is het met jullie cursus voor de vbn (ofzoiets..)
Star een julibaby! Toch dezelfde uitzending, dat was het enige grappige van de aflevering vond ik. Maar ik heb hem echt vrijdag gezien hoor!
Hmm Naat dan heb jij vast het cadeautje van Jin, ik ben zo bang dat ik het ga vergeten. Morgen maar eens mee aan de gang gaan.
Compu ik las hetzelfde hoor! Fijn de pc beneden. Slaapt ze nog?
Star en Cin hoe is het met jullie cursus voor de vbn (ofzoiets..)
dinsdag 27 november 2007 om 20:58
Pfff ben bang dat als ik nog veel meer aankom, baby er via navel uitfloept... (wat dan op zich nog wel redelijk klinkt eigenlijk) buik groeit echt giga! Maar ja, tweede zwangerschap hè... kan ik echt niets maar dan ook niets aan doen!
En mijn kind heeft ook nu al zware botten!
Na die bevalling ben ik zo weer graatje mager!
En mijn kind heeft ook nu al zware botten!
Na die bevalling ben ik zo weer graatje mager!
dinsdag 27 november 2007 om 21:00
Juuuud, gefeliciteerd!!! Wat een nieuws zo op een doordeweekse dinsdagavond! Geweldig hoor! En ook al in juli, ik zeg tuinfeestjes!
Bridge, fijn dat je wat taken af hebt kunnen stoten. Lastig dat al die ouders jou nog willen spreken. Kun je geen schifting maken in kinderen waar het goed mee gaat en kinderen die wat minder gaan?
Jin, chocola wil ik ook wel! Ik heb nog pepernootjes in de aanbieding. Wat een nare bevalling bij Thomas, ik kan me voorstellen dat je nu huiverig bent voor de tweede. Hoe groot is eigenlijk de kans op een aangezichtsligging?
Star, wat was er dan? Ik is heeeeel nieuwsgierig! Starman overhalen, tja. Hier werkte het dat ik vroeg wat zijn idee van het leeftijdsverschil was. Toen daar 1.5 tot 2 jaar uitkwam en Max inmiddels 10 maanden was had hij het rekensommetje ook snel gemaakt
Bridge, fijn dat je wat taken af hebt kunnen stoten. Lastig dat al die ouders jou nog willen spreken. Kun je geen schifting maken in kinderen waar het goed mee gaat en kinderen die wat minder gaan?
Jin, chocola wil ik ook wel! Ik heb nog pepernootjes in de aanbieding. Wat een nare bevalling bij Thomas, ik kan me voorstellen dat je nu huiverig bent voor de tweede. Hoe groot is eigenlijk de kans op een aangezichtsligging?
Star, wat was er dan? Ik is heeeeel nieuwsgierig! Starman overhalen, tja. Hier werkte het dat ik vroeg wat zijn idee van het leeftijdsverschil was. Toen daar 1.5 tot 2 jaar uitkwam en Max inmiddels 10 maanden was had hij het rekensommetje ook snel gemaakt
dinsdag 27 november 2007 om 21:00

dinsdag 27 november 2007 om 21:05
Compu, Starman kijkt sowieso niet naar reclames
Maar over het algemeen snapt hij het wel, als het maar niet heel snel gaat zoals bijvoorbeeld Paul de Leeuw.
Ik ben wel om Juud, maar die man dus niet nog
Kan best een herhaling zijn geweest idd.
VBN cursussen beginnen dacht ik altijd in februari. We zijn nu alleen nog maar lid
Mamax, Starman zou vijf jaar verschil niet erg vinden, dus die truc gaat niet werken helaas. Hoe bedoel je wat was er dan? Ben draad even kwijt.
Jinny, geen slagroom, wel blauwaderige yoghurtpomp.
Zo, welke zwangere dame gaat nu kotsen?
Hahahaha ook van die lolbroeken dus. Bij mij op afdeling ook goeiemoggel idd.
Maar over het algemeen snapt hij het wel, als het maar niet heel snel gaat zoals bijvoorbeeld Paul de Leeuw.
Ik ben wel om Juud, maar die man dus niet nog
Kan best een herhaling zijn geweest idd.
VBN cursussen beginnen dacht ik altijd in februari. We zijn nu alleen nog maar lid
Mamax, Starman zou vijf jaar verschil niet erg vinden, dus die truc gaat niet werken helaas. Hoe bedoel je wat was er dan? Ben draad even kwijt.
Jinny, geen slagroom, wel blauwaderige yoghurtpomp.
Zo, welke zwangere dame gaat nu kotsen?
Hahahaha ook van die lolbroeken dus. Bij mij op afdeling ook goeiemoggel idd.
dinsdag 27 november 2007 om 21:06
Haha Mamax, fijn dat jouw vent zo goed kan rekenen. Kans is kleiner bij een tweede op een aangezichtsligging, maar het kan ook de stand van je bekken zijn... En aangezien deze baby ook al erg ingedaald is en heel diep ligt (kan amper mijn ene been nog optillen) heb ik er een hard hoofd in, maar komt goed hoor.
dinsdag 27 november 2007 om 21:07
Amalia wat een stoer cadeau zeg! Lekker handig voor op de bank
Wow goed zeg dat je gelijk bent aangenomen en fijn dat Laurens en Berend met jou mee kunnen!
Lekker zeg CD dat je je baan hebt opgezegt, weer een zorg minder! Krijgt Kevin een hele nieuwe kamer? Nieuw bed enzo, of laat je hem nog in zn eigen bed?
Kokos wat leuk dat Lianne zo leuk op de pieten reageerde! Goed dat ze er niet bang voor is!
Bam hoe is het met de kleine man? Alweer wat beter? Hoe is het met de uitslag?
Mamax, fijn dat het zo goed gaat met Sam!
Star, Ceetje al klaar met de oorontsteking?
Compu is je meisje alweer wat beter?
Mhh.. morgen de hele dag mn zusje dr haar verven? Hihi.. zou niet best zijn...
Jinny klinkt als een bijna horror bevalling die van jou Heftig hoor, kan me voorstellen dat je eigenlijk niet wilt bevallen!
Ehh Bridges baby via de navel?? Brr.. ook geen goed plan!
Juud de postzegel was gewoon een ned. postzegel..dus hij isvast niet van Jinny...Toch????
Wow goed zeg dat je gelijk bent aangenomen en fijn dat Laurens en Berend met jou mee kunnen!
Lekker zeg CD dat je je baan hebt opgezegt, weer een zorg minder! Krijgt Kevin een hele nieuwe kamer? Nieuw bed enzo, of laat je hem nog in zn eigen bed?
Kokos wat leuk dat Lianne zo leuk op de pieten reageerde! Goed dat ze er niet bang voor is!
Bam hoe is het met de kleine man? Alweer wat beter? Hoe is het met de uitslag?
Mamax, fijn dat het zo goed gaat met Sam!
Star, Ceetje al klaar met de oorontsteking?
Compu is je meisje alweer wat beter?
Mhh.. morgen de hele dag mn zusje dr haar verven? Hihi.. zou niet best zijn...
Jinny klinkt als een bijna horror bevalling die van jou Heftig hoor, kan me voorstellen dat je eigenlijk niet wilt bevallen!
Ehh Bridges baby via de navel?? Brr.. ook geen goed plan!
Juud de postzegel was gewoon een ned. postzegel..dus hij isvast niet van Jinny...Toch????