Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Jin dat je er zo tegen op ziet. Waar ben je bang voor? Dat ze weer moeten trekken en duwen of voor het kindje wat vast komt te zitten? Waarschijnlijk allebei. En is de keizersnede nu van de baan i.v.m. de voorliggende placenta?

Vervelend Bridge dat al die ouders nu op je af stormen, dat kun je er nu idd niet bij hebben.
Bridges, wat fijn dat er goed naar je geluisterd wordt op school en je wat rustiger aan mag doen voor zover dat gaat natuurlijk. Daar wordt vast wel op geanticipeerd, maar ik heb geen zin in weer een aangezichtsbevalling. Ik stel me aan hoor, maar ben er ineens even heel erg mee bezig. Zakt vast wel weer snel.

CD, geen ks hier tot nu toe, kan nog wel komen. Wat goed dat je je baan hebt opgezegd! Dapper. En rustig aan doen he?

Compu, wat ben je actief ineens hier, gezellig! Link deed het niet van het huis, dus kon niet spieken.

Kokos, oh je, een lamp kapot gooien. Nou ja, is net zoeiets als de blender...
quote:Juud_ schreef op 27 november 2007 @ 20:19:

Vervelend Jin dat je er zo tegen op ziet. Waar ben je bang voor? Dat ze weer moeten trekken en duwen of voor het kindje wat vast komt te zitten? Waarschijnlijk allebei. En is de keizersnede nu van de baan i.v.m. de voorliggende placenta?

.Weet niet, heb gewoon angst . Heb geen zin in weer een aangezichtsbevalling en die crime van de bv daarna en zo. Nou ja, ik heb cin... . Ik stel me aan hoor, komt goed. Was alleen geschrokken van de nood en ben zo blij achteraf dat het toch zo goed is gegaan met het mannetje.
Compu, beterschap voor kleine meisje!

Ik zou niet tempen als ze slaapt. Nou ja, zou haar er niet wakker voor maken

Juud, was inderdaad met moorkoppen, maar was idd best saai. Shows vinnik vaak wel leuk.

Ho! Stop de persen! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? GEFELICITEERD mafketel Leuk leuk leuk! Augustusbeebie?

Wist jij al meer Suze of had jij hetzelfde vermoeden als Kokos?

Mamax, uiteraard weet ik wat er op psyche aan de hand was
He Jinny wat rottig om dat net nu te horen. Ik denk ook dat het straks weer afzakt en dat de nieuwsgierigheid de overhand neemt ofzo. Althans dat hoop ik voor je. Was man ook geschrokken?

Oja, ik ben hier vaker omdat computer nu in de kamer staat, vergeten te vertellen (in de serie vergeten is hier...)

Die link..laat maar. Vriend wil het niet. Toch ga ik kijken, met mijn moeder haha!

Kan ze het 1 en ander vertellen (hoop dat die makelaar even beneden blijft).

Drukke tijden voor je Bridges. Helemaal met die Sint. Het is wel gezellig, maar al dat werk dat je ervan hebt he.

Haha Juud, die Marlies Dekkers heeft haar werk heel goed gedaan!

Ben je blij dat het kunt delen hier?

Vinden jullie die reclame waar alles verkeerd wordt uitgesproken net zo grappig als ik?
Tuurlijk stel je je niet aan! Ben je gek! Het is toch ook heftig dat het eraan zit te komen en je nu pas hoort hoe het toen eigenlijk verliep! Daar mag je je best even rot over voelen hoor!

Maar bedenk wel: elke zwangerschap is anders... Bij Thomasje lag je nu plat...
quote:Jinny schreef op 27 november 2007 @ 20:14:

Zh was oke. Ik vond het alleen heel naar om te horen dat de uitwendige pressie (met een net woord, zonder net woord gewoon rukken, duwen en enorm trekken) bij Thomas in geval van nood is gedaan, er bleek een risico dat ik erg zou uitscheuren (goh), en de arts heeft dat risico (met enorm risico tot heftige bloedingen) moeten nemen omdat ventje eruit moest en er geen tijd bleek om een pomp of tang oid te gebruiken en hij echt klem zat. En nu durf ik niet meer... Maar ja, ken niemand die het kind nog in de buik heeft als het eruit moet, dus ik heb geen keuze haha.
Star, zal ik zometeen maar eens House aanzetten?

Heb Amerikaanse-serie-vrees..
Compu als je nooit eerder hebt gekeken zie je er de lol ook denk ik niet van in, dus ga maar euhm.....nou ja iets anders kijken

Die KPN reclame? Goede moggel? Ja die is leuk.

*schrijft Marlies Dekkers setje op lijstje voor Sint*

**note to self misschien kan ik die van Juud wel lenen want die past toch snel niet meer ;-)**
Ik wilde eigenlijk even melden hier dat de viva sint al langs is geweest en dat ik stik nieuwsgierig ben.. maar ik lees gewoon dat Juud zwanger is! Jeehhh gefeliciteerd meid! Leuk zeg!

Ik heb het echt super druk dus deze sint doet pas van het weekend het kadootje op de post, dus dan is het hoop ik nog wel voor 5 december!

Ik ga morgen de hele dag verven in mn zusje haar nieuwe huis en dan gaat mn zusje op Tobias passen. Leuk!

Ik ga een poging doen om bij te lezen.
Huh, Star, waar heb jij Marlies Dekkers voor nodig??

Bridges, voel me niet rot hoor, verre van, maar zet me wat aan het denken en dat moet je niet doen met een lijf vol hormonen...

Haai Naatie, verf ze morgen!!

Amalia, van harte met je nieuwe baan! Doen ze vlot daar!

CD, hoe was de begrafenis vandaag?
Om een baby te maken natuurlijk Jin
Nou je stelt je in ieder geval niet aan hoor jin!
Ja, Juud, gaat setje op MP nu? Staat toch niet zo met dikke buik?

Ja, die Star! Goed verzonnen he.

Dit las ik, Naatie:

..Ik ga morgen de hele dag verven in mn zusje haar...

Succes morgen!
Die vergeetachtigheid van jou is wel erg Compu, je vergeet zelfs delen van zinnen
hmmm... vergeetachtigheid... waar ken ik dat van? waar hoort dat nou toch bij ;)
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 20:38:

Om een baby te maken natuurlijk Jin Dat snap ik, feestjes in bed om een baby te maken, maar speelt dat dan bij jullie?
Ik ga chocolade halen, iemand trek?
sttt... ze wil het nog geheim houden...
quote:Jinny schreef op 27 november 2007 @ 20:47:

Ik ga chocolade halen, iemand trek?jajajajajajajaja! Heb hier merci, ruilen? heb ook marsepein met chocola, smarties en pepernoten en schuimpjes... wat heb jij?
Ha Juud, gefeliciteerd!!! Ik kan niet meer bijhouden wie zwanger is hoor. Bam, is het lijstje up to date?

Jemig, Berend heeft het al 2 avonden heel erg moeilijk. Loopt echt te krijzen. Gisteren wilde hij wel elk half uur aan de borst, maar zelfs dat wil hij nu niet! Nou, dan weet ik het echt niet meer. Lief is nu zijn best aan het doen. Moeilijk hoor, en ook zo zielig.

Wat we met de tuin doen? We willen de hoge coniferen eruit, meer gras en meer terras en natuurlijk die achterlijke vieze vijver eruit. Bestaande lijn houden we wel aan hoor.

Oef Berend is even stil. Hmm, begint toch weer te kermen...

Saaie tv vanaaf. Gelukkig heb ik een laptop
Hebbie slagroom Jin?

Ik wil wel hoor Jin, maar Starman ziet nog wat beren, dus moet even met Cin overleggen hoe zo'n man te bewerken is
Aaaah pijn in zijn buikje ofzo Amaal?
Toch wel leuk Bridges, de decembermaand met al dat lekkers!

Bij jou zie je het niet zo erg nu, als je zou aankomen..?

Amalia, zou Berend geen krampjes hebben? Sneu voor hem (en voor jullie).

Star over een poosje BMS (Babymaaksex)? Dat woord heeft zij gelanceerd toch.

Ik vind die vrachtwagen in de reclame aan het einde ook zo leuk.

Snapt Starman de humor ervan (i.v.m. taal)?
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 20:51:

Hebbie slagroom Jin?

Ik wil wel hoor Jin, maar Starman ziet nog wat beren, dus moet even met Cin overleggen hoe zo'n man te bewerken is

Geen slagroom helaas, maar dat heeft Starman vast wel (sorry, ranzig).

Laat hem dan plaatjes van leuke beren (Knut) zien en misschien is ie dan wel heel blij met die beren en gaat ie er zo voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven