Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
huh? En dat zeg je nu pas???

Jeminee meid!!! Gefeliciteerd!!!!!
quote:Juud_ schreef op 27 november 2007 @ 19:40:

Hoeveel moet je er als eerste raden voor je de koelkast binnen hebt?

tsja... dat is gewoon niet voor iedereen weggelegd...

Was je daarom ook ziek?
quote:Suze2 schreef op 27 november 2007 @ 19:39:

Bridge, volgens mij zit jij stiekem de hele dag hier te wachten tot je weer voor die koelkast kan gaan.....shit... val ik door de mand?
Kokos, jij heb ook prijs! Als enige viel bij jou direct het kwartje. Goed zo!
Zo, polletje moet naar bed. Bis later
quote:Juud_ schreef op 26 november 2007 @ 19:16:

Kokos op het werk bevalt het goed hoor.

Grinnik... was even aan het teruglezen of ik iets gemisty had en kwam deze tegen... Leuke reactie op Kokos, zeker als je dit nu weet...
quote:Suze2 schreef op 27 november 2007 @ 19:43:

Kokos, jij heb ook prijs! Als enige viel bij jou direct het kwartje. Goed zo!welk kwartje dan? Wist jij het alweer? net als bij Rissie? snap er niks van...
Wat leuk Juud, gefeliciteerd!!!!

Wanneer positief getest??
Ik had nog de hoop om het tot 12 weken stil te houden net als Jin maar ik kan dat niet hoor! Ik heb eerst gewacht tot ik een week overtijd was omdat ik de vorige keer mezelf zo gek had gemaakt. Nu was ik het bijna weer vergeten toen ik dacht he ik ben al een week overtijd. Vent wil het eigenlijk nog wel even stil houden maar ik eigenlijk niet. Dus ik heb een week naar hem geluisterd en nu is het mooi geweest \\:-)// .

Haha ja grappig he Bridge, ik had het er toen bijna uitgegooid!

Ik weet niet of ik daar ziek van was, ik denk het niet dat was denk ik wel echt buikgriep, maar nu blijf ik een beetje misselijk en dat is toch wel van de zwangerschap .
Vorige week woensdag.

Gelukt voor de surprise?
Gaaf hoor! OP welke datum kom je dan uit? Net zover als Ris?
Nee Ris is eerder (ik weet niet meer wanneer). Ik de 21e van juli.
Super, vers van de pers dus!! Ik voel me (samen met de anderen) vereerd hoor.

Al een veekaa gebeld?

Eh..die Marlies Dekkers he.. dat was jij toch?

Deel 1 surprise binnen!
Haha, ja Marlies werpt zijn vruchten af . Ik mag de 12e al op de eerste controle komen en gister was er al iemand van moeders voor moeders. Heb nu een andere vlos want die andere waren echt zo tuttig, daar hou ik niet van. Maar ja uiteindelijk beval ik toch met de gyn. Kun je ook om een gyn vragen? Ja natuurlijk alleen met een geplande bevalling...Hmm, ik wil namelijk dezelfde gyn als bij Mart, die naait het mooist!

Wat ga je maken voor een surprise?
Ooh en verder weet nog niet iedereen het hoor (bijna niemand) dus liever nog niet op de site van Mart en Hyves.
Vandaag gesprek met directeur gehad en besloten dat ik nu alleen nog maar mijn klas draai voor zover dat gaat (dat betekent dus niet meer buiten lopen en zo) en verder niets en zo verder aftellen... nog 10 werkdagen...

Pfff surprise... hou maar op schei maar uit. moet eigenlijk nu rijm in comp zetten, nog een surprise afmaken, nog een maken en een kort rijm... stresss...
Ha, ik kom op een goed moment. Van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Juud, gefeliciteerd!
Fijn Bridge dat je dit zo hebt kunnen afspreken, gelukkig geen oudergesprekken e.d. meer he? Hoeveel dagen werk jij in de week? Ga je na de kerstvakantie met verlof?
Dank je Jin, hoe is het daar? En hoe was het ziekenhuis (of heb je dat al verteld?)
En mijn gedicht en pak zijn zondag op de post gegaan, dus degene die ik heb getrokken weet bijna dat ik het was...
Goh dat hadden we ook niet aan de postzegel kunnen zien, hoor
Zh was oke. Ik vond het alleen heel naar om te horen dat de uitwendige pressie (met een net woord, zonder net woord gewoon rukken, duwen en enorm trekken) bij Thomas in geval van nood is gedaan, er bleek een risico dat ik erg zou uitscheuren (goh), en de arts heeft dat risico (met enorm risico tot heftige bloedingen) moeten nemen omdat ventje eruit moest en er geen tijd bleek om een pomp of tang oid te gebruiken en hij echt klem zat. En nu durf ik niet meer... Maar ja, ken niemand die het kind nog in de buik heeft als het eruit moet, dus ik heb geen keuze haha.
quote:Juud_ schreef op 27 november 2007 @ 20:12:

Goh dat hadden we ook niet aan de postzegel kunnen zien, hoor Daarom zeg ik het ook aagje.
Tsja Juud, geen ouderavonden meer maar "opeens" allemaal ouders die mij nog willen spreken om dingen af te ronden... zucht... Weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Eigenlijk helemaal geen trek in... maar ja, snap het ook wel, heb hun kind anderhalf jaar in de klas gehad en nu geef ik alles over aan een pas gestarte leerkracht... maar ja... zit nog in dilemma wat te doen...
Jemig Jin dat klinkt inderdaad heftig... Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt... kunnen ze daar nu voorzorgsmaatregelen op nemen of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven