3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Waar is Appel toch?

wacht ik probeer haar wel te lokken....

Mjammie Chocoladepepernoten!
Pop... moet lukken zo!

Ik zal even kijken of ze op de boerderie is!
truste
Ik ga ff roken.
quote:spuka schreef op 13 oktober 2010 @ 21:37:

trusteTruste Spuk!
Slaap lekkert Spuka!
Dag meiden ik kom morgen weer,rare avond hiero

Lekker koese Spuuk en succes morgen!
Truste Spukie
heppie new topic!

floor, prachtige OP
Lekker koese Egel
Appel!
Zie je Pop... chocoladepepernoten werkt!! Haai Appel!
hmm, nou is schoonmoeder jaloers dat schoonvader bij de transplantatie geweest is. En dat terwijl wij niet eens wisten dat hij ook erbij zou zijn.

Stelt ze vragen aan HIH als: wat heb ik jullie ooit misdaan? Wat beteken ik voor jullie? enz.
Slaap lekker Egel.
we zijn jarig!
Appel. en
Schoonmoeder = gek IBI

Truste lief Egeltje
ik kom zo terug..

drukke avond gehad en nu onverwacht visite.

tot zo!
Floor... het is jouw verjaardag, dus jij ruimt de rommel op en wacht tot de laatste gasten (eindelijk) weggaan?
Appel!
En Floor.. nu ga je een beetje normaal doen he, zodat je gewoon lekker kunt blijven zonder technische problemen. Ik mis je hier verdorie echt!!
Jemig Ibi, die schoonmoeder van jou is gek!
Gefeliciflapstaart Floris,

Ik pleur ff een mooi toepasselijk taartje neer en ben d'r weer weg van

*knip*
quote:Bianca40 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:42:

En Floor.. nu ga je een beetje normaal doen he, zodat je gewoon lekker kunt blijven zonder technische problemen. Ik mis je hier verdorie echt!!Eensch met Bi! Zoals gewoonlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven