3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
woensdag 13 oktober 2010 om 23:37
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 23:30:
... dan is die op?
Dan is het op ja.
Mensen mag ik even delen, nu ik toch weer hier ben, dat ik vanavond erg gelukkig ben?
Omdat ik een beetje het oude 3000 weer zie en voel hier maar zeker omdat ik heel erg open en eerlijk met Leuke Meneer aan het praten ben en alles helemaal goed lijkt te komen?
Het was al goed maar we hadden de juiste vorm nog niet te pakken.
Ik is blij!
... dan is die op?
Dan is het op ja.
Mensen mag ik even delen, nu ik toch weer hier ben, dat ik vanavond erg gelukkig ben?
Omdat ik een beetje het oude 3000 weer zie en voel hier maar zeker omdat ik heel erg open en eerlijk met Leuke Meneer aan het praten ben en alles helemaal goed lijkt te komen?
Het was al goed maar we hadden de juiste vorm nog niet te pakken.
Ik is blij!
woensdag 13 oktober 2010 om 23:40
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 23:30:
... dan is die op?
Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.
We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.
... dan is die op?
Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.
We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.
woensdag 13 oktober 2010 om 23:43
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 23:40:
[...]
Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.
We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.Wauw, dan doe je het toch goed hoor meid! Chapeau!
[...]
Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.
We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.Wauw, dan doe je het toch goed hoor meid! Chapeau!
woensdag 13 oktober 2010 om 23:43
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 23:37:
[...]
Dan is het op ja.
Mensen mag ik even delen, nu ik toch weer hier ben, dat ik vanavond erg gelukkig ben?
Omdat ik een beetje het oude 3000 weer zie en voel hier maar zeker omdat ik heel erg open en eerlijk met Leuke Meneer aan het praten ben en alles helemaal goed lijkt te komen?
Het was al goed maar we hadden de juiste vorm nog niet te pakken.
Ik is blij!Ik ben blij voor je. Echt waar. Niet meer van die gekke dingen doen he?
[...]
Dan is het op ja.
Mensen mag ik even delen, nu ik toch weer hier ben, dat ik vanavond erg gelukkig ben?
Omdat ik een beetje het oude 3000 weer zie en voel hier maar zeker omdat ik heel erg open en eerlijk met Leuke Meneer aan het praten ben en alles helemaal goed lijkt te komen?
Het was al goed maar we hadden de juiste vorm nog niet te pakken.
Ik is blij!Ik ben blij voor je. Echt waar. Niet meer van die gekke dingen doen he?
woensdag 13 oktober 2010 om 23:44
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 23:40:
[...]
Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.
We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.
Hij blijft mooi.
En als ik ooit weer ga trouwen verwacht ik jou met een doos wijn, al dan niet dure, wij drinken toch alles
Het idee erachter is mooi.
Net zo mooi als jullie zijn, jullie samen zijn mooi, vergeet dat niet.
Goh ik word nog sentimentedinges door zo'n verjaardag.
Of is het de wijn?
[...]
Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.
We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.
Hij blijft mooi.
En als ik ooit weer ga trouwen verwacht ik jou met een doos wijn, al dan niet dure, wij drinken toch alles
Het idee erachter is mooi.
Net zo mooi als jullie zijn, jullie samen zijn mooi, vergeet dat niet.
Goh ik word nog sentimentedinges door zo'n verjaardag.
Of is het de wijn?
woensdag 13 oktober 2010 om 23:52
donderdag 14 oktober 2010 om 00:15
donderdag 14 oktober 2010 om 00:21
Even een resumé van een jaar 3000+
Het begon als gein, een geintje met Floor met wie ik veel gein heb uitgehaald maar ook veel lief en leed gedeeld heb.
Floor, je weet ik zeg het niet gauw maar je bent een pop en ik hou van jou.
In dit jaar 3000+ heb ik veel gedold, veel gedeeld, vaak afgehaakt, vaak mezelf en vaak egoïstisch geweest.
Soms was het mijn alles, soms vond ik het niks.
Vaak even ei kwijt, vaak alleen lezen.
Vaak vond ik iets, vaak vond ik niets.
Vaak dacht ik : Huilies.
Soms dacht ik: knap!
Ik kon mezelf vaak kwijt hier en soms ook niet.
Ik deelde vreugde hier en ook verdriet.
Ik gooide mijn relatietwijfels hier en vond een stem.
Die zei dit moet je doen of ik wil snap hem.
Ik was alleen en eenzaam op z'n tijd
en kon toen alles bij jullie op 3000 kwijt.
Nu ga ik verder en probeer
mezelf te zijn en een irl te heb ben en das best lastig kan ik zeggen want irl klik je niet zo makkelijk weg.
Dames, heren voor zover die er zijn of meelezen, ik heb heel veel aan jullie gehad en vind het fijn om zo'n klankbord te hebben maar ik ga nu de confrontatie irl maar eens aan, met een echt iemand die me lik op stuk geeft en me laat zien dat wat ik op jullie heb geoefend ook echt werkt.
Ik ga het echte leven leiden, niet lijden maar leiden en ik hoop dat het me goed afgaat en wil jullie bedanken dat ik op jullie mocht oefenen.
Het begon als gein, een geintje met Floor met wie ik veel gein heb uitgehaald maar ook veel lief en leed gedeeld heb.
Floor, je weet ik zeg het niet gauw maar je bent een pop en ik hou van jou.
In dit jaar 3000+ heb ik veel gedold, veel gedeeld, vaak afgehaakt, vaak mezelf en vaak egoïstisch geweest.
Soms was het mijn alles, soms vond ik het niks.
Vaak even ei kwijt, vaak alleen lezen.
Vaak vond ik iets, vaak vond ik niets.
Vaak dacht ik : Huilies.
Soms dacht ik: knap!
Ik kon mezelf vaak kwijt hier en soms ook niet.
Ik deelde vreugde hier en ook verdriet.
Ik gooide mijn relatietwijfels hier en vond een stem.
Die zei dit moet je doen of ik wil snap hem.
Ik was alleen en eenzaam op z'n tijd
en kon toen alles bij jullie op 3000 kwijt.
Nu ga ik verder en probeer
mezelf te zijn en een irl te heb ben en das best lastig kan ik zeggen want irl klik je niet zo makkelijk weg.
Dames, heren voor zover die er zijn of meelezen, ik heb heel veel aan jullie gehad en vind het fijn om zo'n klankbord te hebben maar ik ga nu de confrontatie irl maar eens aan, met een echt iemand die me lik op stuk geeft en me laat zien dat wat ik op jullie heb geoefend ook echt werkt.
Ik ga het echte leven leiden, niet lijden maar leiden en ik hoop dat het me goed afgaat en wil jullie bedanken dat ik op jullie mocht oefenen.