3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



wordt ik????



Doe maar: word ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2010 @ 20:59:

Is dat dan de goden verzoeken en wordt ik dan echt gebeten? Het voelt als zacht geknabbel in je nek. Dat je denkt 'mmmmm'... maar voor dat je het weet is De Beet daar. En dan ben jij ook een luiaard.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2010 @ 20:59:

wordt ik????



Doe maar: word ik!Ik weet het maar aan je koude vingers...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
onverwachts bezoek..

nee, ik hou er niet van.

ben je net met iets bezig, of juist niet. lekker bank hangen en een dutje doen, of gewoon behoefte om alleen te zijn en dan belt er iemand aan.

zeggen dat ik er geen zin in heb kan ik niet. is nog een keer puntje voor me.
quote:himalaya schreef op 14 oktober 2010 @ 21:00:

[...]





Het voelt als zacht geknabbel in je nek. Dat je denkt 'mmmmm'... maar voor dat je het weet is De Beet daar. En dan ben jij ook een luiaard.

Owww het is nog lang geen volle maan, dus voorlopig maak ik me nog geen zorgen



*pakt wat knoflook uit de kast om naast bed te leggen*
Alle reacties Link kopieren
Ik zit expeditie Robinson te kijken, maar vind het niet zo leuk meer dit jaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb er ook een hekel aan hoor Appel, maar vaak als ze dan geweest zijn vond ik het stiekem toch wel gezellig.



Als ik vantevoren weet dat er iemand s avonds komt dan baal ik heel de tijd omdat ik lekker wilde hangen, dus kunnen ze beter onverwachts komen zodat ik het vooraf-balen niet heb
Alle reacties Link kopieren
Hier werd net gezongen Hima, 'met de billen bloot, melk uit een kokosnoot'. Eeh het is een watermeloen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2010 @ 21:02:

[...]



Owww het is nog lang geen volle maan, dus voorlopig maak ik me nog geen zorgen



*pakt wat knoflook uit de kast om naast bed te leggen*



Maar dit is een heel eigenwijze luiaard, die gelooft niet in de maanstanden.



*en Bi maar denken dat Bianco romantisch werd...*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maar daar gaat geen liedje over zegt ie..



Ik ga ff googlen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook hoor Appel, hier moet men ook niet onverwachts langskomen. Als je ziet hoe ik er nu bij zit, is dat ook niet echt 'visite-waardig'. Hecht erg aan mijn eigen dingen doen.



Volgens mij is er laatst ook nog een topic over geweest, over mensen 'zoals wij'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook niet hoor Appel! zeggen dat ik er geen zin in heb.

Ik heb heel veel moeite met spontane dingen doen, ik probeer het wel maar het moet altijd even inwerken als iemand vraagt om mee te gaan winkelen ofzo



Ik plan bijna alles, maak veel lijstjes in mijn hoofd en heb er moeite mee daarvan af te wijken
Alle reacties Link kopieren
Appeltje, ik heb het idee dat het vele bezoek wel minder is geworden bij jullie of niet?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08, 46 seconden geleden Appeltje, ik heb het idee dat het vele

bezoek wel minder is geworden bij jullie of

niet?





ja klopt! ik heb dat vriend op laten lossen.

heerlijk zo.. lekker rustig.

en als we bezoek willen of ergens op bezoek gaan kunnen we altijd iemand bellen.
Alle reacties Link kopieren
goed gedaan!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik lig klaar op de bank met een kop thee. Oh oh cherso begint u maar!



Adios! Tot later!
Alle reacties Link kopieren
ik ga het zo ook kijken chooc!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een neuroot en als ik weet dat er visite komt dan ben ik verschrikkelijk onzeker en alles in orde aan het maken en bang dat men de koffie niet lekker vind, het koekje armoedig, ik niet leuk ben enzovoort.



Verder vind ik onverwachts bezoek ook niets want dan is het niet opgeruimd of schoon enzovoort. Wel hou ik er altijd rekening mee en maak ik me dus altijd op en ben ik altijd aangekleed als ik naar beneden ga en doe ik dus voor 10 uur 's-avonds bijvoorbeeld ook mijn bh niet uit of mijn bril op.



Kortom, ik ben gek.
*Ding Donggggggggg*



Gaat gezellig even onverwacht langs bij Gravinnetje



Alle reacties Link kopieren
Bianc wil je Vin niet plagen...
quote:AnneRoos74 schreef op 14 oktober 2010 @ 21:36:

Bianc wil je Vin niet plagen...

Jawel joh, daar wordt ze hard van



Alsof ik het erg zou vinden als ze haar bh uit zou hebben en een bril op zou hebben, ik zou komen voor de gezelligheid.



Maar ik weet niet waar je huis woont Gravinnetje... dus wees gerust
Alle reacties Link kopieren
Bianc, pestkop!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ben me aan het verplaatsen van bank naar bed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven