3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
donderdag 14 oktober 2010 om 21:00
donderdag 14 oktober 2010 om 21:02
donderdag 14 oktober 2010 om 21:02
quote:himalaya schreef op 14 oktober 2010 @ 21:00:
[...]
Het voelt als zacht geknabbel in je nek. Dat je denkt 'mmmmm'... maar voor dat je het weet is De Beet daar. En dan ben jij ook een luiaard.
Owww het is nog lang geen volle maan, dus voorlopig maak ik me nog geen zorgen
*pakt wat knoflook uit de kast om naast bed te leggen*
[...]
Het voelt als zacht geknabbel in je nek. Dat je denkt 'mmmmm'... maar voor dat je het weet is De Beet daar. En dan ben jij ook een luiaard.
Owww het is nog lang geen volle maan, dus voorlopig maak ik me nog geen zorgen
*pakt wat knoflook uit de kast om naast bed te leggen*
donderdag 14 oktober 2010 om 21:03
donderdag 14 oktober 2010 om 21:04
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
Owww het is nog lang geen volle maan, dus voorlopig maak ik me nog geen zorgen
*pakt wat knoflook uit de kast om naast bed te leggen*
Maar dit is een heel eigenwijze luiaard, die gelooft niet in de maanstanden.
*en Bi maar denken dat Bianco romantisch werd...*
[...]
Owww het is nog lang geen volle maan, dus voorlopig maak ik me nog geen zorgen
*pakt wat knoflook uit de kast om naast bed te leggen*
Maar dit is een heel eigenwijze luiaard, die gelooft niet in de maanstanden.
*en Bi maar denken dat Bianco romantisch werd...*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 14 oktober 2010 om 21:06
Ik heb dat ook hoor Appel, hier moet men ook niet onverwachts langskomen. Als je ziet hoe ik er nu bij zit, is dat ook niet echt 'visite-waardig'. Hecht erg aan mijn eigen dingen doen.
Volgens mij is er laatst ook nog een topic over geweest, over mensen 'zoals wij'
Volgens mij is er laatst ook nog een topic over geweest, over mensen 'zoals wij'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 14 oktober 2010 om 21:06
Ik kan het ook niet hoor Appel! zeggen dat ik er geen zin in heb.
Ik heb heel veel moeite met spontane dingen doen, ik probeer het wel maar het moet altijd even inwerken als iemand vraagt om mee te gaan winkelen ofzo
Ik plan bijna alles, maak veel lijstjes in mijn hoofd en heb er moeite mee daarvan af te wijken
Ik heb heel veel moeite met spontane dingen doen, ik probeer het wel maar het moet altijd even inwerken als iemand vraagt om mee te gaan winkelen ofzo
Ik plan bijna alles, maak veel lijstjes in mijn hoofd en heb er moeite mee daarvan af te wijken
donderdag 14 oktober 2010 om 21:12
donderdag 14 oktober 2010 om 21:33
Ik ben een neuroot en als ik weet dat er visite komt dan ben ik verschrikkelijk onzeker en alles in orde aan het maken en bang dat men de koffie niet lekker vind, het koekje armoedig, ik niet leuk ben enzovoort.
Verder vind ik onverwachts bezoek ook niets want dan is het niet opgeruimd of schoon enzovoort. Wel hou ik er altijd rekening mee en maak ik me dus altijd op en ben ik altijd aangekleed als ik naar beneden ga en doe ik dus voor 10 uur 's-avonds bijvoorbeeld ook mijn bh niet uit of mijn bril op.
Kortom, ik ben gek.
Verder vind ik onverwachts bezoek ook niets want dan is het niet opgeruimd of schoon enzovoort. Wel hou ik er altijd rekening mee en maak ik me dus altijd op en ben ik altijd aangekleed als ik naar beneden ga en doe ik dus voor 10 uur 's-avonds bijvoorbeeld ook mijn bh niet uit of mijn bril op.
Kortom, ik ben gek.
donderdag 14 oktober 2010 om 21:38
quote:AnneRoos74 schreef op 14 oktober 2010 @ 21:36:
Bianc wil je Vin niet plagen...
Jawel joh, daar wordt ze hard van
Alsof ik het erg zou vinden als ze haar bh uit zou hebben en een bril op zou hebben, ik zou komen voor de gezelligheid.
Maar ik weet niet waar je huis woont Gravinnetje... dus wees gerust
Bianc wil je Vin niet plagen...
Jawel joh, daar wordt ze hard van
Alsof ik het erg zou vinden als ze haar bh uit zou hebben en een bril op zou hebben, ik zou komen voor de gezelligheid.
Maar ik weet niet waar je huis woont Gravinnetje... dus wees gerust