Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Suus, jij doet ook mee! Ik zeg alleen dat ik van Juud, Cin en Kokos nog geen reactie heb gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 14 oktober 2010 @ 21:20:

Suze kom op je bent geen Antiliaan toch? Onee die bestaan ook niet meer.

Anyway, alleen antilianen dragen schoenen die bij hun outfit passen qua kleur.

Dat doen we alleen als de assecoires knalrood of fluoriscerend geel zijn hoor.



Maar inderdaad, we bestaan niet meer. Maf.
Alle reacties Link kopieren
Serieus, ik zie het ook niet zo hoor Suus, dat de kleur terug moet komen. Anders doe je rood/bruin, dan komt 't terug in je haar. Maar kweet zo 1, 2, 3 ook niet wat ik bij een groene jurk aan zou doen. Taupe? Taupe is het nieuwe zwart. Ik ben helemaal voor taupe.



Jin, ik voel met je mee. Maatje wilde vanavond weten hoe ze kon zorgen dat ze later geen kindjes krijgt. Zucht.



Compu haai! Gaat 't wat beter met je schouder(s)? Zie je hier weer wat meer dus ik denk an wel - hoop het!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker dames, engeltjes, draken en aanhangsels!
Alle reacties Link kopieren
Ha hier ook gezellig! Heb vanavond spelletjes gedaan met collega's (Catan) en zo enorm hard gelachen dat ik er buikpijn van heb. En toen stapte ik ook nog ind e hondenpoep :puke: dus op 1 schoen en 1 sok naar huis gereden. Maar het was het waard!

Nu kopje thee en mijn bed in.



Haha zie opeens neuken staan en moet aan collega denken. We hebben nu digiborden. Kinderen in gr. 3 leren letters en gaan dan met die letters woorden maken natuurlijk. Dat kan het digibord ook. Bij een tik op het bord, husselt het bord de aangeleerde letters en krijg je nieuw woord wat kinderen moeten lezen. Dus...

Tik op het bord, staat er dus enorm groot: "neuk". Kinderen... n-eu-k... nee dat is niks juf! (juf met grote grijns...)

Nou goed, je had er bij moeten zijn denk ik



Suus: mooie armbanden en/of ketting in kleur van laarzen dan?
Alle reacties Link kopieren
Kokos en Juud deden vorige jaren wel mee toch?



Heb knallende honger en mag nog zeker 6 uur niet eten
O ik ben normaal ook voor matching boots hoor, ik vind allerlei kleuren bij elkaar verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
O jeetje ja Mamax, jij moet vandaag! Mmm, dat is een nadeel van laat aan de beurt zijn ja. Mag je echt echt echt helemaal niks? Straks ga je ondersteboven, dat is toch ook niet de bedoeling?
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeel veel succes Mamax!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!

Nee, mag nu niks meer. Mocht voor 7 uur licht ontbijten en daarna alleen nog wat water.
Alle reacties Link kopieren
Mamax, succes vandaag!
Mamax succes, komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Toy toy toy Mamax



Foto gezien star?



Enne hoe heb je die gaten in de kastanjes gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Stuur Amaal wel een sms-je als ik weer wakker ben, weet niet hoe snel ik weer achter de pc zit.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Kwam nog even inloggen voor Mamax, succes! Ik denk aan je!

Bam, met een kastanjeboor kun je makkelijk gaten maken in kastanjes. Zo maakt Oudste vaak kastanje poppetjes.
Alle reacties Link kopieren
en wat is een kastanjeboor?



Ik doe het altijd met een kurketrekkergeval, maar om dat helemaal door te krijgen is nogal lastig.
Alle reacties Link kopieren
Een boortje om gaatjes in kastanjes te boren, gaat heel eenvoudig. Ik zal even een link zoeken.
Alle reacties Link kopieren
http://www.jako-o.de/shop ... hstring/Kastanien-Bohrer/+Nussknacker/group/109850/product/25862/select/Kastanien-Bohrer%C2%B0%C2%B0+Nussknacker/Produktdetail.productdetail.0.html
Alle reacties Link kopieren
Even kopieren en plakken, anders werkt ie niet.
Alle reacties Link kopieren
Bridges, grappig dat neuk haha. Maar goed dat ze dat soort woorden nog niet kennen, getuigt toch van net taalgebruik thuis he?
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik vroeg me ook al af hoe oma die kanstanjes aan een touwtje had gekregen. Niet met een stopnaald dus, begrijp ik. Kastanjeboor wel aan de prijs, 15 euri... Geef ze wel aan vriend mee, die heeft allerlei handige apparaten op z'n werk, kan vast wel wat met kastanjes.



Sterkte Mamax!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een handige vent, maar geen handige vriend en heb de boor gekocht, fijn ding! Oudste knutselt er wat mee af.
Alle reacties Link kopieren
Beter een handige vent dan een verre vriend (of was het andersom?) Wat boort jouw oudste er nog meer mee? Vind het wel een gaaf ding....
Alle reacties Link kopieren
Hij kraakt er noten mee en maakt poppetjes van eikels (en nou geen rare dingen denken he ) en kastanjes en zo. Leuk ding! Ik ben tevreden. Ze hadden het op de oude kita en hij heeft er toen zoveel mee gespeeld dat ik het zelf heb gekocht. Eerst zoeken buiten en dan knutselen. Heel verantwoord .
Alle reacties Link kopieren
Klinkt helemaal leuk Jin (en voor het ultieme verantwoorde effect na het knutselen een Gezonde Koek )!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven