minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden een minnaar waar ik volop van geniet. Alleen nu ben ik stapelgek op hem geworden. Maar ik hou nog steeds zielsveel van mijn man en wil nooit bij hem weg! Wat doet je gevoel veel met je dan. Ik wil ze gewoon beiden niet kwijt. Ik moet toegeven dat het allemaal niet zo eenvoudig is als het van te voren leek. Maar ik zet door en hoop een soort ballans te vinden want de sex met sv is erg bevredigend en de sex met mijn man gaat er ook op vooruit omdat ik de hele dag bloedgeil ben. Eigenlijk ben ik heel tevreden zo... Ik heb soms alleen wel last van schuldgevoelens to mijn man... Ik voel me soms echt een k*twijf....Maar stoppen.... no way.. wie herkent dit?
Welkom steamygirl. Is minnaar/sv ook getrouwd?

Ik herken alleen de 'te veel gevoelens', daarom onderneem ik een stoppoging Wellicht is het handig in elk geval deze topic eens door te scannen voor meer ervaringen van mensen
2 maanden is ook nog wel kort om je gevoelens goed op een rijtje te hebben. Al die mensen die denken dat ze lust en liefde heel goed kunnen scheiden, komen vaak toch op een punt (denk ik) dat ze hierop terug moeten komen. Als je het heel leuk hebt in bed, ga je gevoelens krijgen dat kan haast niet anders. Het hoeft geen verliefdheid te zijn, het kan ook een innig "geven om" gevoel zijn.

Het schuldgevoel herken ik niet. Ik ben namelijk 100% eerlijk tegen mijn man.
@ steamygirl

Dus overdag seks met sv en 's avonds met je man?
Carola, wat wil je nu horen...misschien is het antwoord "ja"en dan??
Sorry Rooss,

ik lees al een tijdje dit forum en het klinkt allemaal zo bekend. Ik heb een relatie gehad met iemand op mijn werk....... en had ook iemand thuis...

herkenbaar dus .....
mosterd...
Hoi allemaal,

Ik denk niet dat ik dat zou kunnen, met allebei de mannen seks op één dag.

Laat ik nu vandaag de perfekte lokatie om JVG te ontmoeten, zomaar in mijn schoot geworpen krijgen.
Carola, ik vraag het omdat ik een oordeel lees in je vraag... misschien had je even een stukje voorgeschiedenis kunnen vermelden ipv alleen maar deze vraag!

Stew, is helemaal niet erg toch?
Rooss, qua seks op één dag of bedoel je de lokatie?
De lokatie, mop...de lokatie!!

Seks op één dag met minnaar én man, doe ik niet eens!
Het is zo'n romantische lokatie....zucht.....
tell me tell me tell me!!!!
Denk dat Carola bedoelde: seks in de zin van ophitsen met sv (aan hem denken en doen in gedachten met sv overdag) en de werkelijke seks met je man op zelfde dag ('s avonds).. ?

Daar hebben we het al eens over gehad hier, dacht ik.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Bkstr, ben je er nog? ik schrijf het maar verwijder het dan omdat het te herkenbaar is.
quote:Suzy65 schreef op 15 oktober 2010 @ 18:51:

Denk dat Carola bedoelde: seks in de zin van ophitsen met sv (aan hem denken en doen in gedachten met sv overdag) en de werkelijke seks met je man op zelfde dag ('s avonds).. ?

dat klopt wel.

Een enkele keer met beiden op 1 dag is voorgekomen. Het schuldgevoel werd echter zo erg, dat ik beide relaties niet heb kunnen volhouden...
He Stew, ik was er niet meer, sorry!

Je mag me ook mailen hoor, ben nu erg nieuwsgierig
quote:steamygirl schreef op 15 oktober 2010 @ 13:41:

Ik heb sinds 2 maanden een minnaar waar ik volop van geniet. Alleen nu ben ik stapelgek op hem geworden. Maar ik hou nog steeds zielsveel van mijn man en wil nooit bij hem weg! Wat doet je gevoel veel met je dan. Ik wil ze gewoon beiden niet kwijt. Eigenlijk ben ik heel tevreden zo... Ik heb soms alleen wel last van schuldgevoelens to mijn man... Ik voel me soms echt een k*twijf....Maar stoppen.... no way..Ik geloof (en weet) wel degelijk dat je van twee mensen kan houden. Maar als je weet dat een van de twee het op zn zachtst gezegd niet trekt als je hem achter zijn rug om in de zeik zet, en je doet het tóch, wat heeft dat dan met liefde te maken, volgens jou?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Rooss4 schreef op 15 oktober 2010 @ 17:34:

Seks op één dag met minnaar én man, doe ik niet eens!Je wacht netjes tot na twaalven?
Uhhh... waarom niet op dezelfde dag seks met minnaar of man/vrouw?

Ik heb zelf een open relatie en ga rustig na een date of PR nog geilzellig een keer met m'n lief vrijen! Zie ook totaal niet in waarom dat 'not done' zou zijn.

Wellicht wil iemand die dit niet vind kunnen aan me uitleggen waarom dit voor hem/haar een probleem is?
@Pippi, ik hoef geen seks met iemand die net nog door iemand anders uitgebreid is afgelikt, ook al is het mijn partner. Daarbij nog maar de vraag of dat safe seks was en al helemaal als dat achter mijn rug om gebeurt, zodat ik daar geen keuze in heb.

Dat is geen oordeel voor of over anderen, maar niet mijn smaak of idee van een relatie. Daarom ook voor mij geen parenclubs en dergelijke, en ook mag niet iedereen aan mij komen. Dat er mensen zijn die zich daar wel happy mee voelen en dat ook kunnen, heb ik geen moeite mee. Maar zelf ben ik niet gemakkelijk lichamelijk met anderen, daar zal het wel mee te maken hebben.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Very Cherry schreef op 15 oktober 2010 @ 20:53:

[...]

Je wacht netjes tot na twaalven?

wat denk je wat het antwoord word huisspookje

hoi trouwens!
Ik wil niet storen tussen alle lol en gezelligheid hier, ik mail je Bkstr
O en Pippi, ik vind het niet zo'n fris idee om me op 1 dag door twee verschillende mannen vol te laten spuiten. Dat is mijn persoonlijke mening, ik kan me goed voorstellen dat het voor iemand anders wel geil voelt.
quote:stewardess schreef op 15 oktober 2010 @ 22:15:

O en Pippi, ik vind het niet zo'n fris idee om me op 1 dag door twee verschillende mannen vol te laten spuiten. Die twee verschillende mannen spuiten namelijk niet in een condoom..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven