Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Echt wat voor O dacht ik zo
Wat erg, ik heb zo'n onwijze zin om enorm te gaan stappen en een stuk in m'n kraag te zuipen... .

Hmm ik heb Rikst iets gestuurd maar bedenk me net dat zij verhuisd is toch? of klopt dat adres op Hyves? Zou echt weer wat voor mij zijn....
Ha ha Rikst ik moest zo hard lachen om jouw verhaal, hoewel ik het heel sneu voor jou vind. En idd mannen hebben een heel uitgebreid instructie pakket nodig. Grrr...

Maar goed het is niet anders, het komt nu alleen zo slecht uit voor jou.

Viool ik kan je in ieder geval niet helpen met info over de mirena, ik heb daar allemaal geen verstand van. Ben zelf al wel aan het nadenken over de anticonceptie, maar dat zullen wel weer gewoon condooms worden, net als voorgaande jaren. Na de bv dan maar aan de pil ofzo, ik weet het nog niet!

Rw wat zielig voor J. Hoe is het nu met hem? Hopelijk niet meer spugen.

Amalia je hebt toch ook een schattig meisje!
Amalia kom je me ophalen gaan we samen in delft

nou mirena is prima hoor dames echt hoor

veiliger als sterillisatie zei de gyn
Gisteren eindelijk bericht van de opleiding gehad, in januari komt er een kennismakingsweekend en dat zijn tevens de auditiedagen. Binnenkort krijgen we de uitnodigingsbrief ervoor. Dan horen we ook wat de kosten zijn van de opleiding, hopelijk niet al te hoog, want anders zou ik alsnog niet kunnen beginnen.

Ben vanmiddag bij de psych geweest, heb er een goed gevoel over!

En nog meer goed nieuws, heb er een nichtje bij! M'n schoonzusje is vanmiddag bevallen. Wel wat te vroeg (ze had weer bloeddruk problemen, net als bij haar eerste zwangerschap) maar hopelijk doet de kleine het goed. Ik hoop haar vanavond nog even te spreken!
Ja, ik hoor ook altijd goede verhalen over de mirena, maak je daar maar geen zorgen om!

voor de mensen die het kunnen gebruiken!

Ik merk dat ik nu ik niet meer in het schema sta, veel makkelijker hier heen kom! Is gewoon te confronterend om iedere keer te zien dat ik de enige ben die nog geen baby of niet zwanger is. Weet dat mijn tijd echt wel komt, moet gewoon eerst aan mezelf denken! En verder geniet ik wel van jullie babyverhalen, en ben ik intussen blij dat het bij ons nu makkelijker gaat. Ik weet nog goed hoe het was, die babytijd zeker met een slechte slaper.
5x5 fijn dat je keuze uit het schema te gaan goed was! En je hier weer te zien.

Ja laat de opleiding niet te duur zijn... Vaak zo veel geld.
5x5 good for you!!! Nu doorgaan met deze vibe
nieuwe avatar!!
Oh kan ik hier niet zien ! dat kan alleen via pc en dat luKt me niet meer.

Sfeer was hier zacht uitgedrukt ijzig.

Oh man ik ben los op hyves. Sorry hoor....haha... Ik wist niet dateen touchscreen nog zoveel kon tikken, het nam totaal bezit van me
Onze pc gaat niet meer op internet
Ach Viool... Nu weer wat beter?
Ik zie niets staan op Hyves Viool....
Hm de dag lekker begonnen met sufferd !! Boterkoek. Maar ik had zo'n honger. En o huilde en moest omgekleed ( lekluiers ) en drinken. En ik zag t aanrecht vol en ze moet zo in bad en ik moet opruimen daarna - dus denk gauw even koek pakken met haar op de arm. Sonja b meteen zwaaien met het vingertje !

Maar het was zo makkelijk...

Man gaat vandaag puin wegrijden en ik had wel graag wat samen gedaan maar dit is eigenlijk wel slim. Over paar weekjes misschien die gevel erin nu we al het dubbel glas hebben staan.

Oh ik heb besloten ( hoop ik ) het is ook zo moeilijk. Beneden wil ik een gietvloer. Ik zet wel wat ideetjes voor kleur op hyves.

Het is mooi voor het oog, rustig.

Ik vind dat meubels, wat je ook hebt, goed er op uitkomen, mooi vlak voor kinderen ( lego en zo )

goed te onderhouden.

Eerst wilde ik hout ; visgraat of stoere planken. Maar boven heb ik hout en het is niet zo praktisch vind ik. In mn oude huis had ik linoleum maar daar houd man niet van.

Tegels vind ik niet zo bij ons passen - behalve de castelo. De castelo tegel heb ik in onze mini hal maar ze zijn mooi maar je ziet er alles op doordat het een ademende keramische tegel is.
Waarom kan ik wel bv geven en iphonen en niet brood smeren en bv geven ?? Grrr. Ze ligt nu wel in mn armen te slapen. Ze was dus moe. Hierna badje dan. Of gezellig eens in avond.

Ze pruttelt zo leuk joh !! Gaat echt heel lieve geluidjes maken.
Hihihihihi, Amalia, ik had je al bedankt! Kijk hier:quote:rikst schreef op 14 oktober 2010 @ 18:27:

Hey Amalia, wat een leuke verrassing!

Super! Dank je wel!!!

Maar een paar berichtjes daarvoor schreef je dat je nog steeds een zeef bent. Whahahahahahaham, zou het daar aan liggen??

Hihihihihi, zonder gekheid: echt leuk, dat je het hebt opgestuurd!

Verder fijn om te lezen, dat het met 5x5 weer wat beter gaat! Je klinkt ieg positief. Super! Vasthouden!

O....en de rest ben ik alweer kwijt. Ook een zeef...

Kom later nog wel weer even terug!
Gelukkig Rikst, was bang dat het niet was aangekomen. Niet gelezen idd.

Viool mooi maar duuhuur een gietvloer. Vriendin van me heeft het en ik moet zeggen - en zij balt daar ook van- dat er best wat foutjes in de vloer zitten. Maarja niets aan te doen .

Maar nogmaals,erg mooi
Amalia wij hebben eem gietvloer-man als kennis. Dus dat scheelt. In feite is zo'n vloer helemaal niet zo duur ( materiaal enzo )

Maar dat egale strakke in combi met antiek en warm materiaal. Mooi !
Ken je dat? Dit is een niet - dag ! Gehoopt om of nuttig alles op te ruimen en man de neneden verdieping leeg te halen - niet gelukt. Maar elkaar ook niet gezien of gesproken. Nou hopen dat we elkaar vanavond zien! Alleen o maakte me net erg vrolijk, ze maakte een paar keer heel leuke geluidjes !
goeiemorgen!
Goeiemorgen !

De niet dag is toch goed afgesloten

en o heeft 6,5 uur doorgeslapen dus mij hoor je even niet klagen

ik laat de boel de boel en ga langs vriendin, eentje zonder kinderen maar o gaat mee

herfstvakantie dus dan wordt hier vast een bende zeg. Maar benedenverdieping is misschien toch af van de winter ( in elk geval iets van actie ) dus ik kan voorzichtig zeggen dat ik in in de voorjaarsvakantie misschien een verdieping rijker ben- dus nog 2 vakanties wat behelpen maar daarna ... Ruimte !!!
Klinkt goed en hoopvol Viool. 6,5 uur? Fijn!
Hallo! Lekker weer dames, iedereen buiten zeker?

Rikst aan het bevallen toevallig? O nee, je ging voor 20-10-2010, da's over 3 dagen pas...
Mooie avatar amaal, en helemaal in stijl met je naam. Moest even wennen hoor, hee, wie zit daar op ons topic?? ha ha
Wauw, wat slaapt oviooltje ineens goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven