Mode & Beauty alle pijlers

SPOOM winterjas

11-10-2010 10:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb online een prachtige winterjas van het merk SPOOM gezien, alleen heb ik geen idee hoe dit merk uitvalt. Normaal gesproken draag ik winterjas maat 42, bij H&M meestal 44 anders zijn de mouwen veuls tekort .

Iemand ervaring met dit merk?

grtz Kisaas
Ik heb net een nieuwe winterjas gekocht ook van het merk SPOOM, ze vallen naar mij idee 'gewoon' dus 42=42, maar misschien kan je twee maten bestellen en het even testen aangezien je misschien ook wel een keer dikke trui aan wilt onder de jas, dan moet je misschien een maatje groter nemen. Mijn maat 44 zit echt precies goed, dat wil zeggen kan er geen dikke wintertrui onderaan

Heb je hem bij de wehkamp gezien of? want daar kan je makkelijk retourneren.
Ik heb normaal maat 38, maar ik heb vorige week een Spoom winterjas bij de Bijenkorf gekocht in maat 40.

En deze zit prima!
Het ligt ook wel aan het model. Ik pas voor jassen altijd 40, terwijl ik anders 38 kan hebben.

De volgende twee heb ik gepast. Is een wat strakker model. De tweede heeft een lichte a-lijn en daar hield ik wat ruimte over. Twijfel of deze wel winter is.

Wel leuke jassen.
De eerste heb ik! Maar dan in het zwart Hij is inderdaad behoorlijk getailleerd.
Ik heb laatst ook een winterjas van Spoom gekocht. Normaal heb ik maat 38 maar in dit geval zat maat 40 me echt beter, zo kan ik er ook nog een wat dikkere trui onder dragen
Ik heb ook een jas van Spoom en mijn jas valt gewoon normaal. Ik heb maat 36 en de jas is ook 36.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven