3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Ik ga het zometeen nog 1 keer proberen. Gewoon op een normale manier proberen te praten.

En daarna geef ik het op voor een week of 4.
Alle reacties Link kopieren
Bi: ik moest wel even grinniken om je "teleurgesteld kaart"

misschien is hij er niet aan toe om er nu over te praten? wil hij alles even op een rijtje zetten voor zichzelf en verschuilt hij zich even achter zijn stilzwijgen?
Even man spelen. ''Wat zeurt ze nou?''. Ik ben de zielige hier, ik krijg vervolgafspraken voor de longen, mijn tanden zijn eruit, krijg een gebit, ben bijna 50 etc. etc.
Moet stoppen met roken.
Misschien wel Pop, maar dan nog kan hij me dat even zeggen en dan zou ik hem echt met rust laten. Doordat hij niks zegt blijf ik bedenken wat ik fout heb gezegd/gedaan/gekeken/gezucht enz enz
Bianc, misschien is het idee om idd aan hem te vragen hoe hij zich voelt over zijn gezondheid en zo. Ik snap wel dat jij jouw kant duidelijk wil maken, maar misschien is dat nu even niet de goede insteek en bereik je meer als je het van zijn kant probeert
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bi: nog even een dikke van mij, ik vertrek naar mijn bed

Slaap lekker allemaal!
tja moeilijk Bi. Kan je geen advies geven, want geen ervaring mee.
Lekker koese Pop.
quote:mocy schreef op 17 oktober 2010 @ 00:40:

Even man spelen. ''Wat zeurt ze nou?''. Ik ben de zielige hier, ik krijg vervolgafspraken voor de longen, mijn tanden zijn eruit, krijg een gebit, ben bijna 50 etc. etc.

Ghe.. hij is 51 dus dat laatste excuus geldt niet meer

*Poef*
Truste Pop..

en mijn laatste post Poef ik zometeen even weg hoor
Trustuh Popp.
Bi, lijkt wel of die gewoon bang is en daarom zijn kont tegen de krib gooit. Zo van, ik ben niet gezond dus wat maakt het mij uit.
En jij gooit roet in het eten en dat vindt hij dus irritant.

Trouwens, groot gelijk heb je.
en misschien wil hij jou niet belasten met zijn angsten, juist vanwege jullie avontuur
Ja maar Roos dat doet hij juist wel door onredelijk te doen zonder uit te spreken waarom.
dames, ik ga te bedde.

Lekker koese!
Trustuh Friez en morgen hebben we een kwartet!
Weet ik Moos, maar dat is mannenlogica he
quote:rosanna08 schreef op 17 oktober 2010 @ 00:55:

Weet ik Moos, maar dat is mannenlogica he Yep. En volgens (mijn) man is dat heel logisch
Lieve maisjes... ik ga naar mn mand. We hebben heel even zitten 'praten' maar ik word er alleen maar verdrietig van. Want met HEM is er niks aan de hand... en ik mag me niet met ZIJN gezondheid bemoeien... en ik mag ook niet ZIJN grenzen bepalen.

Gaat nie helemaal goed nie hiero!

Truste en tot morgen, dan ziet de wereld er vast weer een stuk zonniger uit

Bianc
Bi, laat het even rusten nu en ik hoop dat je heel lekker zult slapen, dan ziet alles er idd weer heel anders uit morgen. En bedenk, een mens lijdt het meest......

Dikke
hallo maisjes,

ik ben net terug van het concert van de Dijk. Het was superleuk! Echt heel mooi.

Daarna nog wat biertjes gedronken, nu zit ik op mn kamertje en voel ik mij even alleen
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven