HELPPPPPPP Opgesloten
zondag 17 oktober 2010 om 10:48
Ik logeer bij vriend, en vriend moet voetballen op de zondagmorgen. Dus ik bleef lekker in bed liggen, uitslapen, boekje lezen in bed...je kent het wel.
Zojuist wilde ik vol frisse moed opstaan, douchen, mijn blaas legen en aan mijn dag beginnen...dus ik wil de kamer uitlopen en *bam*, de deur gaat niet open. Shit, zowel de douche als de wc bevinden zich op de gang (gedeeld met huisgenoot) maar vriend heeft de deur van het appartement dus geheel automatisch achter zich op slot gedraaid.
En sja, hij is nu aan het voetballen dus niet bereikbaar, al heb ik hem wel per ommegaande laten weten dat ik vanaf volgende week een eigen sleutel eis .
Hij is rond een uur of 1 weer thuis dus ik moet me nog even zien te vermaken, ongewassen. Mijn blaas heb ik ondertussen al geleegd, op een niet hele charmante manier .
Wilde dit kleine leed op de zondagochtend even met jullie delen. Nog suggesties voor hoe-overleef-ik in een afgesloten appartement? Wat nou als ik straks heel nodig moet poepen
zondag 17 oktober 2010 om 10:51
Dat legitiem luieren kan ik gelukkig altijd wel ramiaatje, maar daar was ik nu net wel een beetje klaar mee .
Heb nu een maskertje opgesmeerd en ga me straks maar eens ouderwetsch wassen bij de wastafel en me dan maar eens op de bank nestelen met een boek, met de laptop binnen handbereik. Kopje thee erbij, want koffie durf ik stoelgangtechnisch niet aan...
Heb nu een maskertje opgesmeerd en ga me straks maar eens ouderwetsch wassen bij de wastafel en me dan maar eens op de bank nestelen met een boek, met de laptop binnen handbereik. Kopje thee erbij, want koffie durf ik stoelgangtechnisch niet aan...
zondag 17 oktober 2010 om 10:51
Gelukkig kun je wel op het forum dus je vermaakt je vast wel
Ik heb ook een keer een halve dag opgesloten gezeten in het appartement van mijn toenmalige vriend.
Hij grapte na mijn bevrijding dat het hem gewoon heerlijk leek dat ik er nog zou zijn als hij weer thuiskwam.
Misschien heeft jouw vriend ook dit motief?
Ik heb ook een keer een halve dag opgesloten gezeten in het appartement van mijn toenmalige vriend.
Hij grapte na mijn bevrijding dat het hem gewoon heerlijk leek dat ik er nog zou zijn als hij weer thuiskwam.
Misschien heeft jouw vriend ook dit motief?
zondag 17 oktober 2010 om 10:51
Oh ja, zoiets heb ik ook wel eens gehad, mijn man had de deur op slot gedraaid en ik had de sleutels wel, maar ik kon de deur met geen mogelijkheid open krijgen. Ik had wel gewoon de badkamer, wc en keuken onder handbereik, maar ik had 's middags een heel belangrijke afspraak. Uiteindelijk heeft mijn oom me bevrijd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 17 oktober 2010 om 10:52
quote:CoffeePot schreef op 17 oktober 2010 @ 10:51:
Dat legitiem luieren kan ik gelukkig altijd wel ramiaatje, maar daar was ik nu net wel een beetje klaar mee .
Heb nu een maskertje opgesmeerd en ga me straks maar eens ouderwetsch wassen bij de wastafel en me dan maar eens op de bank nestelen met een boek, met de laptop binnen handbereik. Kopje thee erbij, want koffie durf ik stoelgangtechnisch niet aan...Heeft jouw vriend maskertjes in huis ??
Dat legitiem luieren kan ik gelukkig altijd wel ramiaatje, maar daar was ik nu net wel een beetje klaar mee .
Heb nu een maskertje opgesmeerd en ga me straks maar eens ouderwetsch wassen bij de wastafel en me dan maar eens op de bank nestelen met een boek, met de laptop binnen handbereik. Kopje thee erbij, want koffie durf ik stoelgangtechnisch niet aan...Heeft jouw vriend maskertjes in huis ??
zondag 17 oktober 2010 om 10:54
zondag 17 oktober 2010 om 10:56
zondag 17 oktober 2010 om 11:05
Ik zou d'r als hollandse vrouw ook lekker voor passen hoor. Nu is het vandaag mooi weer en was ik misschien meegegaan, maar doorgaans vind ik het heerlijk om op zondag lekker lang te luiwammesen op bed/ bank ipv zondagochtend te blauwbekken langs een voetbalveld Hij gaat ook neit mee als ik moet fitnessen
zondag 17 oktober 2010 om 11:06
Geen oven helaas Pip. En ja, ik vind het ook geen wereldramp (hence al de grijnzende smileys) want ja, ik kan dus inderdaad alles behalve een lekkere lunch halen, douchen en naar de wc. Anders had ik mezelf wel in allerlei bochten gewrongen (voetbalclub bellen enz) om hem naar huis te krijgen maar ach, we maken er nu maar gewoon het beste van.
Zal eens kijken wat er aan eten in huis is
Zal eens kijken wat er aan eten in huis is
zondag 17 oktober 2010 om 11:07
Hahahahah, ook een keer gehad bij ex. Maar die kon ik wel bereiken en hij had een reservesleutel in zijn huis liggen. Die ik helaas niet mocht houden maar ik kon er wel uit.
Als je een grote behoefte moet doen, gewoon op een krant doen. En hem het laten opruimen .
Als je een grote behoefte moet doen, gewoon op een krant doen. En hem het laten opruimen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven