3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Ghe, minigravin staat hier te dansen en zingt: You got the gloek. Raden maar welk liedje.
Nou gewoon: Joe got de gloek natuurlijk! Als zij het zingt dan is het gewoon zo
ghe, de test is psies in balans met de onderzoeken die er bij therapie zijn gedaan, hij is erg accuraat dus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja ik vond hem ook erg goed/kloppend!

Nu gaat de lap even uit... zit er al weer veel te lang achter.. ga even mini op bed leggen en boekie lezen!
Joe got de gloek ligt op bed. Maar niet voordat we eerst nog even hadden geknuffeld op Kate Bush/Peter Gabriel's Don't give up. Kijk mam, ze knuffelen, wij ook doen.
Gloeiende, gloeiende! Bi pleurt er gewoon 18 collecties uit zonder mij even te notificeren! Ik heb ze allemaal gemist.
ah bianc!
Vin.. ik kom je net waarschuwen, er komen er ook nog 24 van Jacky
overigens was mijn rosbief echt zo goed gelukt! mjammie!
Oke dan Bi, ik kom er aan!!!!
Sorry Vin, volgende keer roep ik je!
Geeft niet Bi. Je hoeft niet aan mij te denken. Je kunt je tijd wel beter gebruiken.

Eeen hele hele hele dikke voor Bi!

Ik hoop dat het gaat lukken met de doelstellingen vanavond!
Man heeft echt een geweldig boek gehad!

Het heet: Zó doe je dat, 500 overbodige en handige dingen die je écht moet kunnen

o.a.

In een rokje de auto uitstappen

Met je tong een kerstensteeltje knopen

Een trouwring maken van papier

Een chileense vogelspin voeren

Een vogelspin roosteren

Denkbeeldige monsters verjagen

In een taxi bevallen

Op een surfplank gaan staan

Jezelf bevrijden uit een dwangbuis

Een handstand fingerflip maken

Veilig door een moeras lopen

En haai van je aflslaan

Enz. enz.

Echt heel grappig!
Appel!
Pop!

Klinkt als een leuk boek!!
Het doelstellingen maken is hem niet geworden. Bianco vindt dat onzin want: volgende week kun je wel dood zijn.

Ik heb hem wel gevraagd waar hij denkt over een half jaar te staan. En vooral nog even gebabbeld, gezegd dat ik me nooit zomaar kut voel en als het dan een keer wel zo is dat ik wel verwacht dat ie daar even aandacht aan besteedt.

Om een lang verhaal kort te maken:

Hij zegt: komt goed.

Ik zeg: eerst zien dan geloven.

Pop... dat in de taxi bevallen sla ik even over oke? En ook dat met die spinnen.. de rest heb ik net in mijn eigen doelstellingen-lijst gezet

voor Bi!
En daar ben je het voor nu mee eens Bi?

Is dit voldoende voor je?
friez!
Ik ben zo blij dat jullie er vanmiddag waren maisjes

Als ik in zo'n dip zit kom ik er zelf niet uit... maar met jullie aan mij zijde lukt dat aardig
quote:apppel schreef op 17 oktober 2010 @ 20:34:

En daar ben je het voor nu mee eens Bi?

Is dit voldoende voor je?Als dat echt gaat blijken is het voldoende. Maar hem kennende is het iets waar hij nu zn best voor gaat doen om het vervolgens weer te laten wegzakken. Ik probeer het positief te bekijken anders is het bij voorbaat gedoemd om te mislukken. Dus beetje een dubbel gevoel bij mij
Ik hoop ook voor je dat hij zich er aan houd Bi!

En optimistisch blijven denken is heel goed van je!
Yep Appel, maar heb weinig keus he. En hij kan niet meer doen dan zeggen dat ie me begrijpt.

Daar heb ik overigens zo'n hekel aan als hij dat gelijk zegt want wat kan ik dan nog doorzeuren?

Ik heb overigens wel heeel duidelijk en heeel vaak gezegd dat ik mij niet laat meeslepen in een afgrond. Als we nu niet duidelijk doorgaan waar we waren gebleven om op te klimmen dan kies ik er voor om in mn eentje op te klimmen.
Moeilijk en het zal moeilijk blijven. Het lijkt nu alsof je alleen vecht. Ik hoop voor je dat het niet zo is en hij net zo hard met je meevecht al is het nu niet zichtbaar.

En wat vanmiddag betreft, ik had toch niks beters te doen.....

Anyway, als je me nodig hebt weet je me vast wel te vinden.

*doet snel de deur op nachtslot*

Maar ik meen het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven