3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Bianc fijn dat er vanmiddag mensen hier waren die even iets nuttigs konden zeggen en luisteren.
Lief van je Vin!!

We komen er wel, het is niet de eerste keer dat we deze discussie hadden en dat is gelijk ook een beetje het probleem.

Weet je... toen Bianco en ik net bij elkaar waren zeiden we: Zodra we 20 x dezelfde discussie hebben gevoerd over 1 bepaald onderwerp of irritatie dan nokken we er mee gaan we ieder onze eigen weg.

In de praktijk blijkt anders... en blijft dezelfde discussie keer op keer terugkomen.

Maar vanaf nu niet meer!! Vanaf nu gaat het goed!!

...zucht....
Ja dat was heel fijn AR... en op het scherm vind ik dan nog fijner dan aan de telefoon. Is wat overzichtelijker en makkelijker voor de wijsneuzen om de vinger op de zere plek te leggen
Julliem komen er wel Bi.. dat geloof ik echt!
Ik denk het ook wel hoor lief Appeltje... alleen elke dag die zo verloopt als vandaag vind ik zooo zonde. Het leven is kort (en dat besef is steeds nadrukkelijker aanwezig) en zolang we gezond zijn horen we daar gewoon volop van te genieten!
Makkelijk gezegd inderdaad Bi, niet tig keer dezelfde discussie maar je stapt ook even over het gevoel en de liefde die er tussen jullie is, heen. Het komt goed, linksom of rechtsom. Ik hoop samen maar als het niet anders is dan alleen.
Yep Gravin, want ik wil niet verder op 'hoe leuk het kan zijn'. Het moet gewoon leuk zijn met af en toe een dipje.
Mee eens.

En met die gedachte ga ik nu douchen, lezen, slapen, wakker worden, minigravin op de BSO afzetten en aan het werk. En genieten van het leven.......
Ik heb je gemaild Bi
Vin... geniet er van!!
quote:Gwennie55 schreef op 17 oktober 2010 @ 21:00:

Ik heb je gemaild Bi Ik ga gelijk kijken wijffie
Bi goed te lezen dat je er positief over bent. Stap voor stap. Je hebt duidelijk gemaakt wat je hoopt en verwacht, hij heeft toegezegd ''t komt wel goed'', dus vertrouw daarop.
quote:Bianca40 schreef op 17 oktober 2010 @ 21:00:

Vin... geniet er van!!En dat moet jij ook gaan doen lieverd!
Je bent een schat Gwennie
Chocolaaaatjeeeee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bi, dikke

(MM en ik kunnen al weken niet praten en maken alleen maar ruzie Is ons ff teveel geworden alles van het afgelopen jaar.. Morgen hebben we samen een gesprek met mijn therapeuten om te kijken hoe nu verder. Dus ik herken je gevoel )
Ik doe mn best Moos om daar in te geloven, maar ik ben wel cynisch.

Ik krijg de neiging om dan heel hard : "Geen woorden maar daden" te gaan zingen, maar das nie verstandig nie, want hij is anti-010

Haaai choco
Idd, geniet ervan Graafje!

chooc!
Choco

Raar is dat he... 2 mensen die normaal echt goed met elkaar overweg kunnen en dan zomaar openeens inene niet. Echt raar!
Óei chooc.. klinkt niet goed..

Denk je dat jullie daar verder mee komen?
Tot het tegendeel is bewezen Bi.

Chooc
ladies! Wat een heerlijk enthousiasme weer! Fijn
quote:mocy schreef op 17 oktober 2010 @ 21:05:

Tot het tegendeel is bewezen Bi.

Chooc En anders heb ik permissie om heel hard te gaan zingen?
Heel raar Bi en zó frustrerend!

(Gelukkig zijn we getrouwd en hebben we in voor en tegen spoed beloofd, we're gonna work and fight )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven