Vakantietip eind februari

18-10-2010 10:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een goede bestemming om eind februari, begin maart heen te gaan?

Wensen: niet te ver vliegen (max 5 uur) en lekker warm (min 25 graden), interessante omgeving, bij het strand is een plus. Voor 10 tot 14 dagen.

Bedankt alvast!
Egypte?
Waarom toch altijd die beperking van 'niet te ver vliegen'?

Dan kom je dus precies nergens met je eisen. Egypte/Jordanie is dan nog te fris met zelfs kans op regen.

Gambia wordt zo onorigineel zo onderhand, omdat dat het enige is op relatief korte vliegafstand (6 uur) waar 't in die periode zonnig en warm is.

Zou zelf voor de Caribbean of Kenia gaan in februari.
.
Canarische eilanden kunnen goed zijn. Maar als je pech hebt stormt het er. Dus je hebt 2 keuzes TO: niet te ver gaan met kans op slechter weer of een paar uur langer vliegen en heerlijk bakken in de zon.
Oké, laten we er 8 uur vliegen van maken. Wat stellen jullie dan voor?
Voor iedereen die wil weten welk weer het waarschijnlijk waar is... tada ....http://www.worldreviewer.com/world-weather/

Snap het trouwens wel als je niet lang wil vliegen. Bij 8 uur heb ik een jetlag, en als die een beetje vervelend valt (ik ben een beetje slapjes/moetjes) kan ik daar weken last van hebben. Bij 5 yuur vliegen heb ik daar geen last van. Ik ga geen 8 uur of meer vliegen voor vrij korte tripjes.
Als je naar Zuidelijk Afrika gaat dan heb je geen jetlag, want de tijd is er 't zelfde als bij ons.

Jetlag is overrated, boeien dat je 'n paar dagen niet in je ritme zit als je weer thuis bent. Daar kom je wel overheen. Als je 'n topvakantie hebt gehad is het dat waard en ben je 't ongemak zo vergeten.

Voor 10-14 dagen vlieg ik rustig 10 uur westelijk of oostelijk.
Denk dat mensen verschillen in hoeveel last ze hebben van jetlags. Bij kan het mijn slaapritme vrij lang verstoren en dat kan dan weer voor verminderde weerstand zorgen etc etc. Heb ik er gewoon niet voor over. Zuidelijk Afrika is wel een goede tip!
Kenia scheelt ook maar 2 uur met ons.

Ik slaap ook gerust weken slecht ('s nachts klaarwakker) na 'n verre reis, alleen til ik daar dus gewoon niet zwaar aan. Ben dan toch weer aan 't werk, dus verstoort het geen belangrijke zaken zoals 'n vakantie.
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk EN! Het wordt tijd dat ik mijn prioriteiten herzie. Ziek/slapjes/onuitgeslapen zijn kan best in de baas z'n tijd
Ik ga eind februari naar Marrakech! Niet minstens 25 graden, maar 20 (ook leuk), je bent er zo en goedkoop vliegen met ryanair! Jeej! Succes met kiezen!
ik denk dat je wel wat verder moet vliegen als je een beetje lekker weer wilt als je in Februari gaat. Denk dat het op de meeste plaatsen in Europa best koud is, misschien kun je USA proberen aan de kust? Denk dat je in Februari ook naar daar best gunstige tickets kunt krijgen. Je kunt bijvoorbeeld naar San Diego gaan (weer schijnt in Februari ook nog lekker te zijn!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven