3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:12:

Pop.. wat gaaf om te lezen dat het zo goed gaat met Ukkepop!!

En je was inderdaad jong toen je mams werd, maar ik denk dat het nu wel heel leuk voor de poppetjes is dat ze zo'n jonge mama hebben. Of ben jij er zo-eentje waarover de kinderen zeggen: Mam, doe nou s normaal !!

Ik denk dat alle kinderen uiteindelijk (tijdelijk) op een leeftijd komen dat ze hun moeder "stom" vinden, ik zou graag willen dat mijn kinderen als ze volwassen zijn terug kijken op hun jeugd en denken: wat hebben wij een mooie jeugd gehad!

Ik denk dat het niet uitmaakt op welke leeftijd je moeder wordt, mijn moeder was ook jong moeder maar ik heb dat nooit zo ervaren, belangrijk is om je te kunnen verplaatsen in je kind, zo kun je beter inspelen op hun behoeftes, ook je eigen ervaringen kunnen je helpen, wat vond ik fijn en niet fijn toen?

Voor allemaal dikke

Hier ook één even in de klaagmodus. Ben de hele dag al zo gaar en zo moe, na het werk niet gaan sporten maar geslapen. Ik sleep me voort. Maak me ook druk om oudste nu het zo koud wordt, hij heeft geen kachel. Van de week koop ik een elektrische kachel voor hem dus hoop nu maar dat het de komende 2 a 3 nachten niet al te koud gaat worden.
Het is zelfs in me opgekomen om daar in mn eentje te gaan wonen zo gek word ik hier. En da's ni goed ni.
Choco een paar potten verf is toch niet zo duur?
Oh moos bibber zeg! Ik hoop met je mee!
mocy, 35 seconden geleden

Choco een paar potten verf is toch niet zo duur?

Vertel mij maar hoeveel, vertel ik dat aan hem. Hij heeft het over minimaal 1000 euro
Is ook hele goeie therapie Choco verven
Jeetje Moos, dat klinkt niet fijn! Waarom heeft oudste geen kachel? En kan hij niet zelf op pad voor zo'n electrisch ding?

Choco... 800 euro is veel geld, misschien is MM bang dat jullie in financiele ellende komen? Is er geen goedkopere optie? Ik weet niet in welke regio jij zit maar is een leuke relatief goedkope starterswoning kopen geen optie?

Pop... zo denk ik er ook over. Ik hoop dat PuberT me altijd in vertrouwen zal durven nemen en later denkt: mn moeder was zo gek nog niet.
Verhuizen kost natuurlijk altijd meer als je begroot hebt. Maar als je het minimaal doet, hoeft het toch niet zo hoog op te lopen? Voor 1000 euro heb je heel veel verf.
En ik heb een mooi vooruitzicht Jos én ik ben tijdelijk bezig én ik heb meer adempauze én we kunnen er jaren inzitten dus sparen!

Ik weet niet wat MM heeft maar het irriteert me mateloos!
Jullie zijn toch vandaag samen naar therapie geweest Chooc, hoe ging dat?

En misschien moet je MM eens rustig laten vertellen wat er met hem is. Ik ken mezelf en ik weet dat ik er altijd doorheen begin te tetteren voordat Bianco een zin af heeft kunnen maken. Ik weet niet of dat bij jullie ook zo gaat?
quote:chocolover schreef op 18 oktober 2010 @ 19:33:

En ik heb een mooi vooruitzicht Jos én ik ben tijdelijk bezig én ik heb meer adempauze én we kunnen er jaren inzitten dus sparen!

Ik weet niet wat MM heeft maar het irriteert me mateloos!Klinkt goed Choco, maar ja, jullie moeten het toch samen doen
Dat zou hij misschien wel kunnen, maar doet hij niet. (Asperger en lui)
Bi het is 300 per maand duurder. Kunnen we lijen. We wonen net iets onder Amsterdam dus nee, goedkoper gaat niet. En MM wil alleen een eengezinswoning kopen, niks anders. Dus of hier of eengezins kopen.
Choco: is het een idee om alles te verven met witte action latex? lekker goedkoop en naarmate je daar langer zit kun je altijd beetje bij beetje alles opnieuw verven, zo hebben wij het ook gedaan (zijn we nog mee bezig)

Dan zit je in ieder geval niet meer in dat kleine kippenkotje!

Ook loont het om bij vrienden/familie/kennisen/forummers te vragen of ze verf over hebben, ik heb boven ook nog resten witte latex en groene/blauwe/roze menglatex!
Brrrr zonder verwarming is geen doen met deze temperaturen. Het zal wel aan mij liggen maar het is onwijs koud voor de tijd van het jaar. Komt toch niet zo vaak voor dat het in oktober al krabben was voor de autoruiten......

Chooc, ik vind het toch wel heel problematisch klinken jullie relatie momenteel, klopt dat?

Moos, zorgen om je kind zijn de ergste zorgen. Je moeheid zou daar best vandaan kunnen komen?
quote:mocy schreef op 18 oktober 2010 @ 19:35:

Dat zou hij misschien wel kunnen, maar doet hij niet. (Asperger en lui)Als hij het koud krijgt zou hij dat toch wel doen?
Bianca40, 59 seconden geleden

Jullie zijn toch vandaag samen naar therapie geweest Chooc, hoe ging dat?

*Hij vind mn therapeut een pannenkoek en vond dat het nergens over ging want aan het verleden kun je niks veranderen. Maar hij gaat nog wel een keer mee gelukkig..*

En misschien moet je MM eens rustig laten vertellen wat er met hem is. Ik ken mezelf en ik weet dat ik er altijd doorheen begin te tetteren voordat Bianco een zin af heeft kunnen maken. Ik weet niet of dat bij jullie ook zo gaat?

*normaal wel maar dat probeer ik af te leren. Wat ik hierboven schreef is zijn reden om het niet te doen. Terwijl ik meer redenen heb om het wél te doen.*
Chooc hoe lang denkt MM dat dat nog gaat duren (kopen van eengezins)?
Iemand ervaring met Kapla? Denk erover om het voor Sinterklaas te vragen. Op de BSO speelt ze er wel mee maar daar ben ik niet bij natuurlijk. Ze is er wel enthousiast over en het is duurzaam speelgoed waar ze nog heel wat jaren mee vooruit kan.
Toen grote pop geboren was had ik ook geen verwarming, ze is in april geboren en het was ook best fris toen! gelukkig was er binnen een paar weken wel centrale verwarming maar ik heb haar de eerste weken heel veel in dekens gewikkeld

Voordeel is wel: ze heeft het nooit koud!
Klopt graaf, we lopen over.

MM heeft een plaatje in zn hoofd: trouwen, huis kopen, kindjes.

Maar doordat ik ziek ben geworden gaat het niet zo makkelijk meer. En dat vind ie nogal kut.
Oke Moos, ik snap het
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 19:38:

[...]

Als hij het koud krijgt zou hij dat toch wel doen?Nee. Het is onvoorstelbaar, maar waar. Ik heb me er intussen wel bij neergelegd dat hij een totaal andere soort van denken heeft. Leeft in een andere dimensie lijkt hel wel.
Geen ervaring met Kapla Vin, hoe oud is minigravin ook alweer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven