3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:38
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:33:
Ik ben jaren geweest met iemand die eerst een goede vriend was.
Vind het juist goed als je eerst vrienden bent en dan pas geliefden.
(maar ja da's mijn mening)
Conclusie:
Marmul, volg je hart en intuitie!
Was/is mijn mening ook maar als je van te voren ook maar iest hebt dat de vriendschap je meer waard is dan zou ik er niet aan beginnen.
Maar das mijn mening ervaring.
Ik ben jaren geweest met iemand die eerst een goede vriend was.
Vind het juist goed als je eerst vrienden bent en dan pas geliefden.
(maar ja da's mijn mening)
Conclusie:
Marmul, volg je hart en intuitie!
Was/is mijn mening ook maar als je van te voren ook maar iest hebt dat de vriendschap je meer waard is dan zou ik er niet aan beginnen.
Maar das mijn mening ervaring.
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:39
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:36:
Oh en Marmul, aan mij en Bam heb je niks als we samen zijn, we zeggen beiden iets anders en als we er lang over doorgaan kan het zomaar gebeuren dat ik haar heb overtuigd van mijn mening en andersom
Luister in ieder geval niet naar mij, ik ben slecht in relaties.
Ben wel goed in andere dingen (werk/vriendin/moeder zijn)
Helemaal waar wat Egel zegt hier en bij mij idem dito behalve dat ik in die laatste drie ook niet erg goed ben
Oh en Marmul, aan mij en Bam heb je niks als we samen zijn, we zeggen beiden iets anders en als we er lang over doorgaan kan het zomaar gebeuren dat ik haar heb overtuigd van mijn mening en andersom
Luister in ieder geval niet naar mij, ik ben slecht in relaties.
Ben wel goed in andere dingen (werk/vriendin/moeder zijn)
Helemaal waar wat Egel zegt hier en bij mij idem dito behalve dat ik in die laatste drie ook niet erg goed ben
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:40
Ja, duurde ff na de relatie breuk toen, maar hebben nu wel weer een goed contact.
Doordat onze levens erg veranderd zijn, zijn we geen 1e vertrouwenspersoon meer voor elkaar.
(hij heeft nieuwe relatie en kindjes bij haar, ik had andere relatie en kinderen bij hem)
Maar als ik nu zou bellen, staat hij voor me klaar.
Doordat onze levens erg veranderd zijn, zijn we geen 1e vertrouwenspersoon meer voor elkaar.
(hij heeft nieuwe relatie en kindjes bij haar, ik had andere relatie en kinderen bij hem)
Maar als ik nu zou bellen, staat hij voor me klaar.
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:42
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:40:
Ja, duurde ff na de relatie breuk toen, maar hebben nu wel weer een goed contact.
Doordat onze levens erg veranderd zijn, zijn we geen 1e vertrouwenspersoon meer voor elkaar.
(hij heeft nieuwe relatie en kindjes bij haar, ik had andere relatie en kinderen bij hem)
Maar als ik nu zou bellen, staat hij voor me klaar.
Hier (alweer???) hetzelfde maar dan zonder kindjes (bij nieuwe liefde en van elkaar dan) maar idd, eerste niet meer maar in nood altijd oproepbaar.
En dát is bij mij ook de invulling van echte vrienden.
Ja, duurde ff na de relatie breuk toen, maar hebben nu wel weer een goed contact.
Doordat onze levens erg veranderd zijn, zijn we geen 1e vertrouwenspersoon meer voor elkaar.
(hij heeft nieuwe relatie en kindjes bij haar, ik had andere relatie en kinderen bij hem)
Maar als ik nu zou bellen, staat hij voor me klaar.
Hier (alweer???) hetzelfde maar dan zonder kindjes (bij nieuwe liefde en van elkaar dan) maar idd, eerste niet meer maar in nood altijd oproepbaar.
En dát is bij mij ook de invulling van echte vrienden.
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:44
quote:marmul schreef op 19 oktober 2010 @ 00:42:
En Bam, waarom ben je slecht in werk/vriendin/moeder zijn
Nou dat vind ik dus en ben nu net aan het leren om in te zien dat dat misschien best wel meevalt.
Ik leg misschien de lat te hoog of ik vind dat mijn lat net zo hoog moet liggen als bij ieder ander of ik kan gewoon niet limboën, das nog even de vraag
En Bam, waarom ben je slecht in werk/vriendin/moeder zijn
Nou dat vind ik dus en ben nu net aan het leren om in te zien dat dat misschien best wel meevalt.
Ik leg misschien de lat te hoog of ik vind dat mijn lat net zo hoog moet liggen als bij ieder ander of ik kan gewoon niet limboën, das nog even de vraag
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:45
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:48
dinsdag 19 oktober 2010 om 01:29