minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
@Bkstr: Ik zag je berichtje van vanmorgen vroeg, verder misschien nog niemand online. Ik dacht dan zal ik je even een berichtje sturen om je sterkte te wensen vandaag. Als je straks op je werk bent gaat het vast weer wat beter en heb je wat afleiding. Dat is een routine waarin je je thuis voelt denk ik, dan kan je even op de automatische piloot.

Hou je taai, je hebt ook al een paar hele goede dagen achter elkaar gehad heb ik gelezen, dus het gaat de goede kant uit hoor, al lijkt dat nu even niet zo.
Ik heb een tijd geleden iets gelezen over "beppies".

Waar kan ik die halen, en hoe heten die dingen echt?

(waarschijnlijk een date met minnaar deze week en ben net ongesteld geworden. help !!)
thnx! Zit in de auto en voelt al beetje beter..
Bkstr, kop op vandaag!

De zon schijnt gelukkig, dan ziet het er allemaal wat minder triest uit

Itsyou, ik mag van Stew niet meer praten over die bepdingen
quote:itsyou schreef op 19 oktober 2010 @ 07:35:

Ik heb een tijd geleden iets gelezen over "beppies".

Waar kan ik die halen, en hoe heten die dingen echt?

(waarschijnlijk een date met minnaar deze week en ben net ongesteld geworden. help !!)Je lijkt net een echt mens, he..? Of weet ie dat nog niet?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 19 oktober 2010 @ 11:09:

[...]

Je lijkt net een echt mens, he..? Of weet ie dat nog niet?Sorry, ik kom even uit m'n al maaandenlange anonieme leesstand, maar ik moest hier zoooo om lachen, zo heerlijk relativerend , zoals altijd VC...

En nu ik hier toch ben: succes iedereen, met genieten en verwerken.

[ik verdwijn snel weer in de leesstand]
thnx toy ook! Vndg viel mee, moet nog naar laatste afspraak in verweg dus lange dag. Gisternacht overigens nog uur troostende woorden v minnaar door de telefoon gehad. Erg lief. Kortom: ben t ergste vast alweer door

op naar the good days
@Very Cherry: Ik begrijp dat het je niet duidelijk was dat ik dit uitsluitend voor mezelf vroeg. Ik vind het namelijk een beetje ongemakkelijk om sex te hebben tijdens mijn menstruatie, vandaar mijn vraag.

En nee, date even verschuiven wil ik niet.

Jammer dat je de indruk hebt gekregen dat minnaar hier geen begrip voor zou hebben, dat is namelijk zeker niet het geval.
quote:itsyou schreef op 19 oktober 2010 @ 18:49:

@Very Cherry: Ik begrijp dat het je niet duidelijk was dat ik dit uitsluitend voor mezelf vroeg. Ik vind het namelijk een beetje ongemakkelijk om sex te hebben tijdens mijn menstruatie, vandaar mijn vraag.

En nee, date even verschuiven wil ik niet.

Jammer dat je de indruk hebt gekregen dat minnaar hier geen begrip voor zou hebben, dat is namelijk zeker niet het geval.

pssst ze is hier het huisspookje en kan wat euhhh wat zal ik is zeggen.... sarcastisch/eerlijk en relativerend over komen.

ze heeft geen kwaad in zin gewoon om lachen.
VC is hier wat mij betreft de kers op de taart...
Bkstr, fijn om te lezen dat het weer beter gaat!

Ik had dit weekend een heftig gesprek met minnaar (vooral over onze frustratie als we niet kunnen afspreken, en hoe we daar mee omgaan) en toen zei hij ineens: lieve crea, ik wil je niet aan t lijntje houden, voor dan en dan hak ik de knoop door.

Ik heb hem nooit een ultimatum gesteld, alleen gezegd dat ik op een gegeven moment als t me te heftig wordt, wel er mee stop. En ik vind het een heel fijn idee dat er duidelijkheid komt, maar ook wel doodeng. (klinkt beetje vaag dit verhaal maar wil niet te herkenbaar zijn)

Heb wel een hotel geboekt voor een date binnenkort, fijn vooruitzicht.

@itsyou, geen ervaring met beppies, maar Bloem volgens mij wel ?
Ik zou jullie bekant een grouphug geven. Bekant dan he
het is toch bijkant (of is dit mosterd?)
quote:badmeester schreef op 19 oktober 2010 @ 20:18:

het is toch bijkant (of is dit mosterd?)As in; Dé Badmeester? Godnogantoe, waar heb jij uitgehangen??
Ergens onder een steen geleefd ofzo.

Of moet ik de vraag zeer serieus opvatten?:-)
Nou ik heb je zo lang niet gezien jongen. Wat voor steen bedoel je man? Ik zie zoveel stenen hier in Rotjeknor.

Een serieuze reactie leek me dé manier om het huisspook uit mijn buurt te houden.
Nou de stenen hier zijn 10 jaar geleden gelegd, is die cryptisch of wat haha.

Ja ik reageer even iets minder, (nou ja iets....) ik lees nog wel vrolijk mee.

Jij bent gewoon stug doorgegaan he?
quote:itsyou schreef op 19 oktober 2010 @ 20:42:

Een serieuze reactie leek me dé manier om het huisspook uit mijn buurt te houden.Vergeet t maar rustig
VC en Badmeester, ik mag er toch vanuit gaan dat jullie ontopic bezig zijn he?
Uiteraard van VC kan je niets anders verwachten
quote:badmeester schreef op 19 oktober 2010 @ 20:43:

Ja ik reageer even iets minder, (nou ja iets....) ik lees nog wel vrolijk mee.

Jij bent gewoon stug doorgegaan he?

Ik zit hier nog steeds opgesloten in huis ja, als je dat bedoelt.

Maar eh, woon je daar ja? Nee dan begrijp ik dat je geen tijd meer hebt om te forummen. Werkweek van 80 uur zeker
quote:stewardess schreef op 19 oktober 2010 @ 20:48:

VC en Badmeester, ik mag er toch vanuit gaan dat jullie ontopic bezig zijn he? De ontopic vraag was toch of je met iemand contact kan hebben zonder er verliefd op te worden? Nou, zo iemand is Badmeester dus voor mij. Geheel ontopic dus
Neuh 50 uur tegenwoordig maar wel goed te doen hoor.

Moet bij jou toch altijd aan Tour of Duty denken:-)
Gefeliciteerd, VC. Je bent daarin hier uniek, geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven