Good Luck
maandag 18 oktober 2010 om 21:15
maandag 18 oktober 2010 om 22:36
Hai
Mamax: gaaf huis! Sluit me vertders wel aan bij Suus Ha die Maxi met dat plassen. Ziet er niet uit zeker, zo'n vent op potje?
Compu: gelukkig "maar" spanningen bij je moeders. Speelt er wat? Actifry... Hmmmn warme appel klinkt wel erg lekker!
Hel; dat zijn goeie krieltjes! Ook maar eens proberen...
Bam: briefjes bij supermarkt? Foldertjes bij winkels waar je contacten mee hebt? Mailing eruit gooien? (Ik zou bij school ook niet durven, maar wie weet... Hebben ze niet een soort prikbord?) Fijn dat je snel terecht kunt bij de logopediste...
Star: haha ik zag het ook niet hoor! Vindt hij de cursus leuk?
Leuk, pompoenen!
Mamax: gaaf huis! Sluit me vertders wel aan bij Suus Ha die Maxi met dat plassen. Ziet er niet uit zeker, zo'n vent op potje?
Compu: gelukkig "maar" spanningen bij je moeders. Speelt er wat? Actifry... Hmmmn warme appel klinkt wel erg lekker!
Hel; dat zijn goeie krieltjes! Ook maar eens proberen...
Bam: briefjes bij supermarkt? Foldertjes bij winkels waar je contacten mee hebt? Mailing eruit gooien? (Ik zou bij school ook niet durven, maar wie weet... Hebben ze niet een soort prikbord?) Fijn dat je snel terecht kunt bij de logopediste...
Star: haha ik zag het ook niet hoor! Vindt hij de cursus leuk?
Leuk, pompoenen!
dinsdag 19 oktober 2010 om 09:24
quote:Star schreef op 19 oktober 2010 @ 09:23:
Ok, dat doe je dus morgen al. Wel fijn dat school goed signaleert.
Ik ga niet naar de school'arts' omdat ik zelf een afspraak heb gemaakt bij een andere logopediste en die laat ik gewoon staan.
Ik wist ook niet dat ze een vervroegde screening wilde doen!
Ok, dat doe je dus morgen al. Wel fijn dat school goed signaleert.
Ik ga niet naar de school'arts' omdat ik zelf een afspraak heb gemaakt bij een andere logopediste en die laat ik gewoon staan.
Ik wist ook niet dat ze een vervroegde screening wilde doen!
dinsdag 19 oktober 2010 om 09:27
dinsdag 19 oktober 2010 om 09:28
dinsdag 19 oktober 2010 om 09:32
quote:Star schreef op 19 oktober 2010 @ 09:28:
[...]
Dat vermoed ik ook niet dat er iets aan de hand is. Jij wel dan? Nee toch?
Nee, niet echt. maar zijn spraak is als je het vergelijkt met andere kindjes, niet goed. En ik wil gewoon graag weten hoe het zit en het horen van een proffesioneel iemand. En mocht er wel wat zijn ben ik er graag op tijd bij.
Er zijn ook kinderen die echt heel beroerd praten, waarvan ik niet begrijp dat ze daar niet mee naar een logopedist gaan, om het even na te laten horen.
[...]
Dat vermoed ik ook niet dat er iets aan de hand is. Jij wel dan? Nee toch?
Nee, niet echt. maar zijn spraak is als je het vergelijkt met andere kindjes, niet goed. En ik wil gewoon graag weten hoe het zit en het horen van een proffesioneel iemand. En mocht er wel wat zijn ben ik er graag op tijd bij.
Er zijn ook kinderen die echt heel beroerd praten, waarvan ik niet begrijp dat ze daar niet mee naar een logopedist gaan, om het even na te laten horen.