Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 19 oktober 2010 @ 14:24:

ps bij mijn vorige bericht: en ik vind dat forummers ook best een beetje humor en relativeringsvermogen mogen hebben trouwens. Dus niet gaan zitten zeuren over Suzuki-ava's bijv. (smaken verschillen: ik vond 'm wél leuk); ook angels hoeven toch niet altijd bloedserieus te zijn?

Zal ik een Hitler- avator/ avatar nemen op 5 mei?

Of zal ik het zekere voor het onzekere nemen en het gewoon niet doen?

Wat denk jij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh, en de waarschuwingen voor Hiltje en Marie, wegens provoceren. Ook heel terecht.

En bannenregen.

Nou, laten we zeggen dat het goed is dat het bannentopic een slotje heeft. Anders stond hij de laatste tijd wel verdomd vaak bovenaan (terwijl er nog geeneens zo heel lang geleden voornamelijk spammerts en trollen instonden).

E voor alle duidelijheid.

Ik ben blond.

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee welke nicks er bij welke engeltjes horen. Ik heb in vorige topics wel wat namen horen vallen, maar dan onthou ik het bijbehorende nummertje weer niet.

Ik bekritiseer dan ook niet zozeer de personen achter de engeltjes (waarschijnlijk vind ik die buiten functie gerust aardig), ik bekritiseer alleen het beleid. En de engeltjes hebben at beleid niet bedacht, dus daar kunnen zij niet zoveel aan doen, maar ze voeren hem wel uit. En dus vangen zij als eerste de kritiek. Misschien oneerlijk, ja. Maar he... hun bazen, de echt evrantwoordelijken, hullen zich al weken in stilzwijgen en laten de engeltjes de rotzooi opruimen, dus wat is er nou echt oneerlijk????
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Awnye schreef op 19 oktober 2010 @ 14:29:

[...]

Viva-abonnement toch?

Vroeger, ja. Ik dacht alleen dat dat achterhaald was.

Maar ik ben de laatste die je dat met zekerheid kan zeggen.
In reactie op Juliaaana: Mee eens hoor, maar zij en naomi zijn toch ons aanspreekpunt hier?

Ja, zie mijn eerdere oproep aan Sanoma's Hoger Geplaatsten. Ik vind het jammer dat de woede zich op de angels richt, terwijl zij volgens mij niet de oorzaak van het probleem zijn.

En volgens mij krijgen ze een Viva abonnement en een vieb ofzo? Vind ik toch wel onder vrijwilligerswerk vallen.
anoniem_112693 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 14:35
Reden: vergeten te quoten
% gewijzigd
Die vieb dat was één van de dingen die je kiezen kon als je forummer van de maand was.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 14:29:

[...]

Wat denk jij?Of nog gekker doe een kruisvormig iets........ Dat is ongeveer van gelijke orde. Als je die inschatting niet kunt maken......
misschien dat die vieb wel een hele hoop verklaart. Zijn ze net lekker bezig moeten ze weer naar zo'n toverstafje toe.

Als ik onderbroken word tijdens de daad, ben ik ook niet de gezelligste.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 14:29:

[...]

Wat denk jij?

Ik denk dat je een vergelijking maakt die kant noch wal raakt.

Maar al zou je die Hitler-ava nemen; als je 'm daarna weghaalt als er zich mensen aan storen, en je excuses maakt voor je uitglijer, dan hoef je er van mij niet nog jaaaaren mee om je oren geslagen te worden. En ik vind het ook niet fair als dat bij een angel wel gebeurt. Dat gemep met die ouwe koeien...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:heleen1234 schreef op 19 oktober 2010 @ 14:22:

ik wil jullie niet aanvallen, ben gewoon benieuwd hoe het nu echt zit. Af en toe is het zo'n hetze hier.Klopt. En als er binnen een bepaalde termijn een reactie was gekomen van Hogerhand, dan hadden we nu allang weer lollig rond geforumend (tot de volgende rel) en hadden de uitvoerende partijen geen rare bokkensprongen hoeven maken en niet al die bagger over zich heen gehad.
Maakt het uit of het vrijwilligerswerk is of niet? Ook vrijwilligerswerk neem je toch weloverwogen aan?

(maar ook ik heb begrepen dat dat "slechts Viva-abonnement' wel een redelijk hardnekkig understatement is)
quote:Pompadoer schreef op 19 oktober 2010 @ 14:31:

Ja, zie mijn eerdere oproep aan Sanoma's Hoger Geplaatsten. Ik vind het jammer dat de woede zich op de angels richt, terwijl zij volgens mij niet de oorzaak van het probleem zijn.

En volgens mij krijgen ze een Viva abonnement en een vieb ofzo? Vind ik toch wel onder vrijwilligerswerk vallen.Het waren toch echt engels/ex- engels die dingen gedaan hebben die de privacy van forummers in het gedrang brengen. Dat heeft Sanoma niet gedaan. Sanoma heeft vergeten dat soort dingen dicht te timmeren tegen misbruik.
quote:Dana schreef op 19 oktober 2010 @ 14:33:

[...]

Goh, waarom wist ik nou toch al dat je dat ging zeggen?

Maar al zou je die Hitler-ava nemen; als je 'm daarna weghaalt als er zich mensen aan storen, en je excuses maakt voor je uitglijer, dan hoef je er van mij niet nog jaaaaren mee om je oren geslagen te worden. En ik vind het ook niet fair als dat bij een angel wel gebeurt. Dat gemep met die ouwe koeien... Heeft die angel excuses aangeboden?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 14:01:

[...]

Dat vind ik ook wel bijzonder; dat jij zo'n beetje de enige lijkt te zijn.

Dan vraag ik me toch af hoe dat komt; jij wel en de meesten niet.

Ik weet niet. Ik heb wel mega mega problemen gehad. Maar ja, je kan ook dingen uitspreken. Ik heb Angel 5 en 6 als hele fijn mensen leren kennen. Ja ik denk dat hun hart op de goede plaats zit.

Email naar Annerieke is verstuurd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Dana schreef op 19 oktober 2010 @ 14:33:

[...]

Maar al zou je die Hitler-ava nemen; als je 'm daarna weghaalt als er zich mensen aan storen, en je excuses maakt voor je uitglijer, dan hoef je er van mij niet nog jaaaaren mee om je oren geslagen te worden. En ik vind het ook niet fair als dat bij een angel wel gebeurt. Dat gemep met die ouwe koeien...

Zijn er toen excuses gemaakt dan?

Overigens vind ik de vergelijking van BGb wel van een zelfde orde
anoniem_110244 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 14:35
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Je mag ook niks meer hier (verwijdert Stalin ava)
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 oktober 2010 @ 14:34:

[...]

Ik weet niet. Ik heb wel mega mega problemen gehad. Maar ja, je kan ook dingen uitspreken. Ik heb Angel 5 en 6 als hele fijn mensen leren kennen. En Naomi een tijdje geleden ook irl. Ja ik denk dat hun hart op de goede plaats zit.

Email naar Annerieke is verstuurd.

Ik ga geen vergelijkingen meer maken met wie dan ook ........

Fijn voor jou, MV.
quote:meds schreef op 19 oktober 2010 @ 14:37:

Je mag ook niks meer hier (verwijdert Stalin ava)

Nee.

Hoe moet dat nou met onze één-tweetjes, 's nachts?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 19 oktober 2010 @ 14:34:

[...]

Het waren toch echt engels/ex- engels die dingen gedaan hebben die de privacy van forummers in het gedrang brengen. Dat heeft Sanoma niet gedaan. Sanoma heeft vergeten dat soort dingen dicht te timmeren tegen misbruik.

Ja, dat is waar. Maar dat kun je de anderen toch niet aanrekenen? Ik blijf bij mijn punt: ja, er zijn angels die domme fouten hebben gemaakt (niet privémailen met forummers over andere forummers lijkt me bijv ook een echte basic) maar

1. de angels verdienen wat mij betreft krediet voor al het nuttige werk wat ze doen en waar we allemaal van profiteren

2. deze site is te groot geworden om op deze manier beheerd te worden, en dat is het echte probleem
Oh Naomi, mochten de modfuncties betaalde functies worden? Mijn man zoekt nog een baantje! Als ik dan een ban krijg, weet ik tenminste bij wie ik de banden lek moet steken.

quote:Pompadoer schreef op 19 oktober 2010 @ 14:31:

In reactie op Juliaaana: Mee eens hoor, maar zij en naomi zijn toch ons aanspreekpunt hier?

Ik vind het niet zo raar hoor. Zij representeren nou eenmaal Sanoma. Je kunt niemand bij Sanoma zelf aanspreken, dus worden de Angels aangesproken. En daar is hun functie ook voor.

Ze zijn wel ons aanspreekpunt, (=niet hetzelfde als representeren) maar ze zijn niet onafhankelijk. Ze horen bij het gezicht van Sanoma.

Hiernaast speelt dat Naomi heeft beloofd wat te komen zeggen, dus dan wordt ze logischerwijs daar op aangesproken. Dat is haar eigen belofte.

Als de Angels nu zouden aangegeven: Sanoma heeft dit en dat besloten, (wij voeren dit slechts uit) dan weet ik zeker dat iedereen (of tenminste de meesten) wel onderscheid kan maken tussen het Sanoma-beleid en de Angels zelf.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 14:37:

[...]

Ik ga geen vergelijkingen meer maken met wie dan ook ........

Fijn voor jou, MV.Uhm ja dank je. Hoewel ik dit echt geheel anders opvat dan de letterlijke woorden. Voel aan dat er een nare vergelijking op de puntjes had moeten staan. Maar goed, Soit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mimsey schreef op 19 oktober 2010 @ 14:30:

Oh, en de waarschuwingen voor Hiltje en Marie, wegens provoceren. Ook heel terecht.

Ik was net een email aan het schrijven en bij ban/waarsch.topic zie ik het niet staan, waar hebben zij dan een waarschuwing voor?
Oh, dat is al oud, MV. Paar weken terug. Maar ik vond het tekenend, omdat het enige wat zij in mijn ogen op dat moment deden, het netjes maar duidelijk verwoorden van wat veel forummers dachten, was.
Ok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven