Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 oktober 2010 @ 16:00:

[...]

Alle geurtjes door elkaar in de winkel is wel wat overweldigend Elle. Maar voor een Noordelijke Lushwinkel heb ik het wel over.

Tja, ik vind het heerlijk in een Lushwinkel.

Ik blijf maar ruiken
Ik was van de zomer in Haarlem.

Ik zoeken naar de Lushwinkel, kon 'm niet vinden tot ik 'm buiten rook.

Ik vind het een beetje té geurig en die letters ook wat schreeuwerig, maar ze hebben lekkere spulletjes.
quote:elleinspe schreef op 19 oktober 2010 @ 17:26:

[...]

Tja, ik vind het heerlijk in een Lushwinkel.

Ik blijf maar ruiken Komt ook door astma hoor. Dan slaan geuren snel op de longen. Ik kan ook nooit lang in de Douglas of ICI Paris zijn.
ik heb zware astma, allergisch voor van alles..maar in Lush kan ik uren verblijven zonder ergens last van te hebben <3
ik heb zware astma, allergisch voor van alles..maar in Lush kan ik uren verblijven zonder ergens last van te hebben <3
quote:finkelstien schreef op 19 oktober 2010 @ 19:22:

ik heb zware astma, allergisch voor van alles..maar in Lush kan ik uren verblijven zonder ergens last van te hebben <3Astma verschilt van persoon tot persoon nogal. Waar kan ik mijn variant inruilen voor een wel tegen Lush-geur kunnen variant?
quote:Naomii schreef op 19 oktober 2010 @ 12:59:

Ik heb nu al te veel sg en jelly. Ik heb een restje TaaiTaai (ca. 100ml), een klein potje Whoosh (uit goodybag), 1/3 Dreamwash, 1/4 the Olive Branch, een nieuwe fles Grass en nog twee 100ml retro's (Narkotic en Happy 4 Sad) .... en morgen komt daar vast nog meer bij! Ik ben erg benieuwd naar Iced wine en Glögg namelijk

Sjonge....is dit nog wel gezond??

Ik baal! Ik zat al te wachten op mijn pakketje, bleek dat het vandaag gebracht is toen ik niet thuis was! En ik zag de chauffeur nog wel rijden! Nu afwachten tot morgen...
Even een vraagje tussendoor....waar zit de Lush in Rotterdam... * ben te lui om te googelen *
Geen idee.

*ben ook te lui om het voor je te googelen...*
quote:hatseklats schreef op 20 oktober 2010 @ 20:34:

Ik baal! Ik zat al te wachten op mijn pakketje, bleek dat het vandaag gebracht is toen ik niet thuis was! En ik zag de chauffeur nog wel rijden! Nu afwachten tot morgen... Oh, dat is zeker balen... Er zit ook geen logica in wanneer ze iets bij de buren afgeven en wanneer niet he...
Blub, die zit vlak naast de koopgoot, tegenover de intertoys en blokker. Straatnamen ben ik niet zo goed in.
Hoooooogstraaaaaaaaatttttt daar woon ik sinds 17 sept. permanent, in zo'n bouwvakkerstentje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En ja... ik heb weer een Lijstje...

Maar wat ik me afvraag... krijg je nu al extra dingen? Of doen ze dat altijd na kerst om het op te ruimen? En kun je dan de kerstproducten nog wel bestellen, of heb je dan kans dat die al op zijn? Wat is handig?!
Ik kom trouwens net terug van de VIP in Den Haag en heb veel te veel gekocht! en helemaal blij!!

Lemony Flutter was er eindelijk weer en ik had de laatste te pakken en ik heb Pied de Pepper en een pompje Helping Hands in mijn goodybag, allebei zeer welkom! De eerst was namelijk bijna op thuis en de tweede stond nog op de lijst om een keer te proberen

Ik durf bijna niet op te noemen wat ik allemaal gekocht heb maar ik zal het toch braaf doen

Zeep:

The mandarins tea party

Snowcake

Snowglobe

Lady Catrina

Douche:

Glögg

Iced wine

(voeten)bad:

Cinders

Ginger bread house

Overige:

Lemony flutter

Maple taffy lipbalm
Lijstje (waar ik echt nog in moet gaan schrappen...)

-Snowcake

-Glogg douchegel

-Once a year massagebar

-Snow globe zeep

-Snow cake zeep

-Snowfairy douchegel

-Iced wine douchegel

-Olive Branch douchegel

-Ocean Salt scrub

-You've been mangoed zeep

-The Comforter bubblebar

Bruisballen:

-Twilight

-Fizz Banger

-Butterball

-Dragons Egg

-Geo Phyzz

-Amandopondo
Mooi zo, naast Naomii's lijstje valt het best mee

Was het leuk?

Heb je veel geroken en geprobeerd?
Hahahaha VC, bedankt voor het onthouden van de straatnaam. Ik ga zaterdag 30 oktober in Rotterdam naar de Lush Fiesta. Mooi moment om dat filiaal te bekijken
Ja het was leuk en ik heb vooral heel veel geroken en ze hebben veel badproducten gedemonstreerd Zoals je ziet werd ik er enorm hebberig van

Gratis dingen krijg je in de vorm van een goodybag op VIP avonden of speciale dagen bij besteding vanaf 30 Euro, zoals vanavond en zaterdag de 30e. Op de lush website zijn de VIPs te vinden onder het kopje nieuws. Volgens mij zijn er na de kerst zogenaamde grabbags maar ik weet niet precies hoe dat werkt, ik heb nog geen Lush kerst meegemaakt Als je iets echt graag wil hebben moet je er volgens mij snel bij zijn, zoals bij alle specials
Dus eigenlijk zou ik dan het beste nu de kerstspullen kunnen kopen en dan na de kerst de rest? Met oog op mogelijke grabbags?
Ja, eigenlijk had je gewoon vanavond naar een VIP moeten gaan Sommige filialen houden trouwens a.s. vrijdag een 2e VIP avond vanwege de grote belangstelling. Je kan morgen bellen naar een filiaal in de buurt of er nog plaats is. Dan krijg je vrijdag mooi vanalles gedemonstreerd en een goodiebag bij besteding van min. 30 euro
Leuk, al die verhalen over vipavonden en goodiebags. Terwijl de dichtstbijzijnde Lushwinkel van hieraf 2,5 uur rijden is.
Ladies ik ga dit weekend in een huisje MET ligbad (heb ik zelf niet) en ik wil een bubble bar slice Creamy Candy meenemen. Is die lekker? Evt. objections graag binnen anderhalf uur want dan ben ik de deur uit. Je kan er ook twee keer mee doen toch?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ken eigenlijk alleen van die bruisballen. Dus geen idee... Maar wel lekker, een weekendje weg!
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 oktober 2010 @ 09:47:

Leuk, al die verhalen over vipavonden en goodiebags. Terwijl de dichtstbijzijnde Lushwinkel van hieraf 2,5 uur rijden is.

Oh, ik heb precies hetzelfde!! Gemeen he... :( Waarom duurt het altijd zo lang voordat winkels door hebben dat in het noorden ook mensen wonen??

Ga morgen een dagje naar Rotterdam toevallig, dus dan maar even langs!!
Ik was gisteren wel ruim een uur onderweg. Het is al ruim 60 km en ik had ook nog file, maar ik had het er graag voor over.

Ik vrees dat het wel even duurt voordat er in het Noorden eentje komt. Ik begreep van een verkoopster dat de keus voor Rotterdam grotendeels gebaseerd was op inwoneraantal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven