3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
FF, je hebt gelijk wat de oude garde aangaat, tegelijkertijd rennen er hier voldoende mensen binnen die zeggen dat het rot gaat en de dozen tissues en knuffels zijn niet aan te slepen. Ik ken die knop niet of misschien wil ik hem niet kennen. Ik slaag er niet in om op zo'n manier binnen te komen en ik word wat ongemakkelijk bij de dozen tissues en knuffels.

*het is ook nooit goed....*

*gaat gebruiksaanwijzing voor zichzelf schrijven*
Spuuk, wat kut? Medicatie? Prognose? Jij?

Gaan we trivianten deze winter?
Eens met spuuk op post van 20.06
Hey!

Deel 71 alweer, heppie nieuwe topic. Beter laat dan nooit.
quote:spuka schreef op 19 oktober 2010 @ 20:06:

*gaat gebruiksaanwijzing voor zichzelf schrijven*

*hoopt dat je die snel af hebt, zodat ik weet of het toch stiekem mag ook al ben ik nieuw en is het achterhaald en was ik er gisteren niet en wil je het nu niet en weet je zelf ook niet wat je wilt*

(maar hé, ik heb wel getoond dat ik je berichtje heb gelezen he?! )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Spuuk, jij moet je gal spuien op je eigen manier en je zeker niet gaan aanpassen. Je wilt geen tissues en knuffels maar wel een luisterend oor. Dat moet je dan ook gewoon krijgen. Jij voelt je kut en ik vind het kut dat jij je kut voelt maar ik vind het ook kut dat jij je luisterende oor hier niet kon vinden, dat die signalen niet zijn opgepakt.

Het is gebeurt, het is gedaan. Ik denk dat dit geen tweede keer zal voorkomen mar ik hoop bovenal dat je nog wel je gevoelens wilt blijven delen.
Kijk Himalaya, helemaal goed ;)
Spuuk, ik kan niet voor jou bedenken welke knop voor jou het beste werkt. Ik kan me maar zo voorstellen dat 'mijn knop' ;

EN GOFFER, ALLEMAAL KOPPEN DICHT, WANT IK VOEL ME KUT!' Niet helemaal jouw manier is.

Maar, ik denk wel dat je het nu heel aardig doet. Wel klote dat je daardoor met een rotgevoel bent gaan slapen. De volgende keer op het moment zelf iets assertiever zijn misschien?
quote:rosanna08 schreef op 19 oktober 2010 @ 20:03:

Luun, je bent een heerlijk wijf Nou daar zij de meningen nogal over verdeeld hier op het forum, maar thanks.
quote:lunaan schreef op 19 oktober 2010 @ 20:07:

Spuuk, wat kut? Medicatie? Prognose? Jij?

Gaan we trivianten deze winter?

Alle drie

tuurlijk gaan we trivianten.
Ik vind Luun ook een lekker wijf heur. En FleurisFleurijn ook, en Marmotje, en Spuuk, en Hima, en, en, en. Ach, ik vind jullie allemaal lekkere wijven!
quote:Gravinnetje schreef op 19 oktober 2010 @ 20:16:

Het is gebeurt, het is gedaan. Ik denk dat dit geen tweede keer zal voorkomen mar ik hoop bovenal dat je nog wel je gevoelens wilt blijven delen.

Het zal vast nog wel eens gebeuren (en misschien nog wel 100 keer), want dat is namelijk ook 3000; lekker olifanten en van de hak op de tak.

Het is echter niet de bedoeling dat mensen zich rottig gaan voelen, want dan is het tijd, zoals nu, voor een goed gesprek.
quote:lunaan schreef op 19 oktober 2010 @ 20:16:

[...]

Nou daar zij de meningen nogal over verdeeld hier op het forum, maar thanks. wie vind jou niet leuk! Moet ik komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Spuuk.

hier; een doos tissues, een bak met knuffels, een lading drank (vruchtensap enzo ) en een bakje zelf gebakken speculaasjes
Wie heeft de baby eigenlijk?
FF, dat lukt me niet als het zo ging zoals t gisteravond ging, in innige omarming met de pleepot (Friez, stuur de jouwe maar deze kant op, maar ajb via Pop om m schoon te maken) en stijf (of beter slap) staat van de zetpillen om dat tegen te gaan wat toch gebeurt. Een kop hebt die uit elkaar knalt omdat telkens overgeven met een verhoogde druk in dat ding niet echt bevordelijk is voor je welbevinden en je door de troep die in je wordt gespoten ook nog s leegloopt.

(T gaat nu weer pietsie beter dus kan ik weer voor mezelf op komen)

the sheep is back in da house
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 oktober 2010 @ 20:21:

Wie heeft de baby eigenlijk?Pop
quote:rosanna08 schreef op 19 oktober 2010 @ 20:20:

[...]

wie vind jou niet leuk! Moet ik komen [afbeelding] Ik vind Luun niks aan.

Wie heeft de baby eigenlijk?Die is onderweg naar mij
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 oktober 2010 @ 20:16:

EN GOFFER, ALLEMAAL KOPPEN DICHT, WANT IK VOEL ME KUT!

Leermomentje :(puke: ) spuugwoord, maar wel waar.

Zo en nu gooi ik er ook een voor spuuk in.

Wie heeft de baby eigenlijk?Die heb ik gister op de trein naar Pop gezet.
anoniem_111602 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 20:23
Reden: Sowwy Fries
% gewijzigd
*grist de zelfgebakken speculaasjes weg*

Veel plezier Spuuk met je tissues, knuffels en drank..... Wat jammer dat Sgaaaapie er niet wat te snacken bij heeft gedaan.

Ik heb nog wel een komkommer, wil je die hebben?

En Sgaaapie, fijn dat je hier weer bent!
quote:spuka schreef op 19 oktober 2010 @ 20:21:

[...]

PopAaah..... ok, in goede handen dus.

Wie heeft de baby eigenlijk?die komt eind volgende week bij Pop aan, maar voor die tijd krijg je wel 2 poppetjes toegestuurd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven