Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.



* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?



Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.



* Waar blijft een reactie van de angels?



De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.



* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?



Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).



* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?



Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.



Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.



Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.



groetjes, Naomi
Alle reacties Link kopieren
Blegh....
Alle reacties Link kopieren
Ik was erg geschrokken, telt dat als excuus Capi?
Alle reacties Link kopieren
Ja, tuurlijk! Als Naomi drie weken nodig heeft om bij te komen van de schrik is het niet zo gek dat je er een dagje naast zit. En normaal post ze dit soort dingen ook altijd op vrijdagmiddag, dus heel gek is het niet dat je je vergist.
Alle reacties Link kopieren
quote:La India schreef op 21 oktober 2010 @ 20:58:

en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen



Over een maandje log ik wel weer in om te zien of de OP geupdate is met meer antwoorden. Fijne avond verder!



Hahahahah, altijd grappig om je alleen te zien als je kan zieken. En nee, het gaat niet op dat je altijd net precies inlogt als er wat is. Het mag hoor zieken, ik weet niet beter van jouw hand en vind het ook niet erg. Moet altijd lachen dat we je nooit zien behalve als je ergens kan zieken. Maar goed, geeft ook aan dat je wel veel meeleest want kan mij niet voorstellen dat hier opeens een belletje ging.



Maar welkom verder. En tot over een maand weer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 oktober 2010 @ 21:18:

[...]





Hahahahah, altijd grappig om je alleen te zien als je kan zieken. En nee, het gaat niet op dat je altijd net precies inlogt als er wat is. Het mag hoor zieken, ik weet niet beter van jouw hand en vind het ook niet erg. Moet altijd lachen dat we je nooit zien behalve als je ergens kan zieken. Maar goed, geeft ook aan dat je wel veel meeleest want kan mij niet voorstellen dat hier opeens een belletje ging.



Maar welkom verder. En tot over een maand weer.



Zieken? Heb ik nou zo'n afwijkende reactie gegeven dan de rest? Krijg ik nu gewoon een "MVreactie" omdat ik niet schrijf wat ik elke avond op mijn bord heb liggen en hoe vaak mijn kind de plee doorspoeld? Jij ziet me verder niet omdat de reizen pijler vast geblokt staat ofzo. Daar post ik nog het meest.



Uiteraad heb ik net als ieder ander uitgekeken naar een reactie van "the crew". Blijkbaar gaat er nog een maandje overheen voordat er iets zinnigs komt.
Alle reacties Link kopieren
@Gwennie:

???
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
wat bedoel en doe jij nu Gwennie? Ik snap er niks van
Alle reacties Link kopieren
Van wie kreeg je die mail dan Gwennie? Ik kan er weinig chocola van maken eerlijk gezegd...
Alle reacties Link kopieren
quote:La India schreef op 21 oktober 2010 @ 21:26:

[...]





Zieken? Heb ik nou zo'n afwijkende reactie gegeven dan de rest? Krijg ik nu gewoon een "MVreactie" omdat ik niet schrijf wat ik elke avond op mijn bord heb liggen en hoe vaak mijn kind de plee doorspoeld? Jij ziet me verder niet omdat de reizen pijler vast geblokt staat ofzo. Daar post ik nog het meest.



Uiteraad heb ik net als ieder ander uitgekeken naar een reactie van "the crew". Blijkbaar gaat er nog een maandje overheen voordat er iets zinnigs komt.



Nee hoor, ik forum lekker om je heen omdat je hem achter je ellenbogen hebt. Daarom. Niet omdat ik pijlers heb geblokt.



Maar altijd kom je boven als er iets te rellen valt dus ik had je al verwacht hier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2010 @ 20:53:

[...]





Vredespijpje roken?



[afbeelding]





(ik ben al met voor FF de strijdbijl aan het begraven)Ik moet van FF zeggen dat ze een ban heeft en dus niet in de gelegenheid is om actief een strijdbijl te begraven.
Alle reacties Link kopieren
Welke kleur wijn drink jij Gwen?
Alle reacties Link kopieren
Nog een gekkie waar geen touw aan vast te knopen is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Gwennie55 schreef op 21 oktober 2010 @ 21:30:

[...]

What the fuck...........ik heb dit niet geschreven, die Minnie is helemaal gek geworden!Gaat het wel helemaal goed met je Gwennie? Je komt erg verward over. Wat je quote hierboven IS ook niet jouw tekst, jouw naam staat er niet eens bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gwennie55 schreef op 21 oktober 2010 @ 21:25:

dit Zo, daar ben ik weer eventjes. Werd ruw onderbroken middels een ban. Ze zijn er dus wel!

Dat terzijde, ik zie enkele onwaarheden hier. Erg typisch weer. Ik heb het helegaar niet over sex-offender gehad of seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat stond ook niet in de ban reden. Er stond dat ik gesuggereerd had, erg open voor eigen interpretatie, maar sex-offender e.d. is toch echt een beschuldiging. Ergo, dat klopt van geen kanten. Jammer weer hoor… Commentaar op wat ik wel zeg oke, maar verzin er geen dingen bij. Niet dat het me enorm verbaast. Oh en waarom ik nu een verklaring geef. Nou, eigenlijk was ik dat totaal niet van plan omdat ik me helemaal niet hoef te verantwoorden tegenover mensen die er niet direct bij betrokken zijn. Iemand die ik hoog heb zitten heeft me dat gevraagd, daarom nu. De mail van Naomi plaats ik nu omdat ik haar wederom onwaarheden zag verkondigen en dat ben ik ff spuugzat. Wat een gelieg en gedraai… Jarenlang wordt me verweten dat ik te eerlijk mijn mening verkondig, maar nu het zo uitkomt wordt er even makkelijk gezegd dat ik lieg. Tuurlijk, het is maar al naar gelang het uitkomt



[...]



En nu ga ik toch echt geen nicks meer aanmaken. En ik krijg op Minny een permaban vermoed ik. Nah ja, het zij zo.



Oh enne Iris, voordat je zegt dat je me niet gelooft, check dan voortaan eerst de mailbox van je Hyves kreeg ik net en snap er niks vanGwennie, ik moet van floor zeggen dat je wartaal uit slaat en je beter naar bed kunt gaan.
Gwennie ik denk dat BAM je een goede vraag stelt.

Je kan beter stoppen voor vanavond met posten. Komt niet veel zinnigs uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Gwennie55 schreef op 21 oktober 2010 @ 21:30:

[...]

What the fuck...........ik heb dit niet geschreven, die Minnie is helemaal gek geworden!



Huhh?



Nee, dit schrijft La India.



Wat ben je aan het doen?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ihildehuit schreef op 21 oktober 2010 @ 21:33:

[...]



Gwennie, ik moet van floor zeggen dat je wartaal uit slaat en je beter naar bed kunt gaan.



Die Floor is een wijze vrouw Gwen, luister daar maar naar.



Trusse!
Alle reacties Link kopieren
Gwennie, zit jij stiekem aan het hasjvredespijpje van Iris te lurken?
Alle reacties Link kopieren
Gwennie, ga lekker slapen meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch een oude post van Minny uit Angels 1 of 2? (die van Gwennie)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 oktober 2010 @ 21:29:

[...]





Nee hoor, ik forum lekker om je heen omdat je hem achter je ellenbogen hebt. Daarom. Niet omdat ik pijlers heb geblokt.



Maar altijd kom je boven als er iets te rellen valt dus ik had je al verwacht hier.Mijn posts in de angel topics zijn op 1 hand te tellen. Kan ik van jou niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
klopt Spuuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2010 @ 21:35:

Gwennie, ga lekker slapen meis

Ik moet zeggen van Floor, dat zij dat ook al zei.

Alle reacties Link kopieren
Is Gwen kleurenblind? Ik schrijf toch niet in dat irritante paars?
Alle reacties Link kopieren
wow wat een mysteries hier



Gwennie klap van je toetsenbordje gehad meid??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven