Lush!
donderdag 21 oktober 2010 om 15:42
donderdag 21 oktober 2010 om 15:57
Oooowww lekker hatseklats! Ik vond het vanochtend al zo lekker om me met Glögg te kunnen douchen (heel warm kruidig, kruidnagel!)
VC, ik doe er meestal toch een klein beetje Veganese (die is vrij licht) in na Big hoor, anders krijg ik het niet doorgekamd. Het effect wordt wel minder, maar met een kleine hoeveelheid in de puntjes is het nog steeds BIG genoeg
VC, ik doe er meestal toch een klein beetje Veganese (die is vrij licht) in na Big hoor, anders krijg ik het niet doorgekamd. Het effect wordt wel minder, maar met een kleine hoeveelheid in de puntjes is het nog steeds BIG genoeg
donderdag 21 oktober 2010 om 18:22
vrijdag 22 oktober 2010 om 17:27
Hee Naomie ik was ook in Den Haag, zat in groep twee, en jij?
Heb meer gekocht dan ik wilde,
ik had: christmas cracker (kadootje met cinders en booz)
ginger bread house
calavera bbs
fizzbanger
satsumo santa
snowglobe
iced wine jelly
buches de noel
Gelukkig had ik nog een volle stempelkaart, dus 10% korting.
Vandaag nog terug geweest voor mandarin tea (appeltjes van oranje), en de halloween jelly, kon het niet laten
Heb meer gekocht dan ik wilde,
ik had: christmas cracker (kadootje met cinders en booz)
ginger bread house
calavera bbs
fizzbanger
satsumo santa
snowglobe
iced wine jelly
buches de noel
Gelukkig had ik nog een volle stempelkaart, dus 10% korting.
Vandaag nog terug geweest voor mandarin tea (appeltjes van oranje), en de halloween jelly, kon het niet laten
vrijdag 22 oktober 2010 om 18:16
vrijdag 22 oktober 2010 om 18:19
Hoi Jennie, ik zat in groep 1 en heb ook veel meer gekocht dan ik van plan was (ik ging voor Glögg en Iced wine). Niets nieuws onder de zon
Ik heb nog staan twijfelen bij de calavera, die ruikt zoooo lekker, mar ik heb geen bad dus het is wel een beetje onzin om die te kopen
Wat zat er in je goodiebag?
Ik heb nog staan twijfelen bij de calavera, die ruikt zoooo lekker, mar ik heb geen bad dus het is wel een beetje onzin om die te kopen
Wat zat er in je goodiebag?
zaterdag 23 oktober 2010 om 11:26
quote:Naomii schreef op 22 oktober 2010 @ 18:16:
Euhhh .......... .......... oja, ik hou net zo van mierzoet dus geen Snowfairy voor mij
Mandarin tea party is een goede keus Janna
Ik hou ook niet zo van dat mierzoete, dus die heb ik ook niet besteld. Hij ziet er ook zo rose uit..
(Ik heb wel die Fair Trade Foot Lotion, ook zo rose en die vind ik ook stinken, maar is wel lekker voor je voeten... Je moet alleen wel een tijdje stil blijven zitten als je het opgesmeerd hebt...)
Euhhh .......... .......... oja, ik hou net zo van mierzoet dus geen Snowfairy voor mij
Mandarin tea party is een goede keus Janna
Ik hou ook niet zo van dat mierzoete, dus die heb ik ook niet besteld. Hij ziet er ook zo rose uit..
(Ik heb wel die Fair Trade Foot Lotion, ook zo rose en die vind ik ook stinken, maar is wel lekker voor je voeten... Je moet alleen wel een tijdje stil blijven zitten als je het opgesmeerd hebt...)
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:13
quote:Janna_ schreef op 23 oktober 2010 @ 11:26:
[...]
Waarom gebruik je dan geen Charity pot (even wennen maar eigenlijk wel lekker!) of Pied de Pepper (heerlijk kruidig voor najaar en winter)
O nee ... ik moest juist nieuwe aankopen ontmoedigen, toch?
[...]
Waarom gebruik je dan geen Charity pot (even wennen maar eigenlijk wel lekker!) of Pied de Pepper (heerlijk kruidig voor najaar en winter)
O nee ... ik moest juist nieuwe aankopen ontmoedigen, toch?
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:42
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:01
Pied de Pepper is meer bruin dan oranje en als ik je moet ontmoedigen dan wil ik wel beweren dat ie heel smerig is hoor Je kan er trouwens wel vlekken van krijgen in je sokken als je die te snel aantrekt na het aanbrengen van een ruime laag creme.
Wel raar dat Lush niet meer inpakt inderdaad. Ze hadden daar van die leuke, gekleurde papiertjes voor. Ze zullen het wel gooien op hun beleid, ze proberen natuurlijk zo min mogelijk te verpakken, en nu bieden ze een alternatief in de vorm van een sjaaltje
Wel raar dat Lush niet meer inpakt inderdaad. Ze hadden daar van die leuke, gekleurde papiertjes voor. Ze zullen het wel gooien op hun beleid, ze proberen natuurlijk zo min mogelijk te verpakken, en nu bieden ze een alternatief in de vorm van een sjaaltje
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:30
Naomii ik had dezelfde goodiebag, een pot pied de pepper en helping hands.
De zoete spullen bevallen mij ook niet zo, de snowfairy (en aanverwante produkten) vind ik zo smerig zoet ruiken dat mijn tanden er pijn van doen. Maar aan de andere kant zijn dit wel de produkten die met stip het meeste verkocht worden, dus er zijn zeker veel liefhebbers.
Volgens mij hadden ze bij Den Haag nog van die mooie gekleurde papiertjes om spulletjes in te pakken. Heeft er misschien mee te maken hoe druk het in de winkel was?
Ik zit zelf met een luxe probleem, ik wil zo in bad maar ik kan geen keuze maken. Erg he
De zoete spullen bevallen mij ook niet zo, de snowfairy (en aanverwante produkten) vind ik zo smerig zoet ruiken dat mijn tanden er pijn van doen. Maar aan de andere kant zijn dit wel de produkten die met stip het meeste verkocht worden, dus er zijn zeker veel liefhebbers.
Volgens mij hadden ze bij Den Haag nog van die mooie gekleurde papiertjes om spulletjes in te pakken. Heeft er misschien mee te maken hoe druk het in de winkel was?
Ik zit zelf met een luxe probleem, ik wil zo in bad maar ik kan geen keuze maken. Erg he
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:34