Hoe vertel je het?

23-10-2010 22:35 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vertel je aan de man/vriend dat je zwanger bent?

Hoe aan je ouders?

Hoe aan de rest van de wereld?

Wie heeft er leuke, originele manieren om het te vertellen?
quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 22:38:

Bij nr. 2 was ik uitgerekend rond de verjaardag van nr1. We hebben toen voor onze oudste een shirtje gemaakt. Op de voorkant stond;

"weet je wat ik voor mijn verjaardag krijg?"

en op de achterkant stond:

"een zusje of een broertje!"

Heb nu een zoon en een dochter en als nr 3 in aantocht is (duurt hopelijk niet zo heel lang meer) dan wil ik eigenlijk wel weer een leuk shirtje voor beide kinderen maken. Wie weet een leuke tekst?

Als je zoiets leuk vindt, waarom laat je dan niet een t-shirt voor jezelf bedrukken? Waarom zou je een dergelijke boodschap via je kinderen uitdragen? Het voordeel van een groot shirt is ook nog eens dat er meer tekst op kan. Bijvoorbeeld:

We hebben gesekst

Vandaar deze tekst

Er zit in mijn pens

Een splinternieuw mens

Ik verzeker je dat het origineel is.
En "pleurt op" is nou ook weer niet nodig, of voel je je zo aangesproken dat je er aggressief van wordt?
Dus een lollige reactie over een al tig keer langsgekomen topicvraag die nog niet eens actueel is, is zeiken. Maar als een zuurpruim volledig offtopic andere mensen gaan afkatten is wel een normale inhoudelijke reactie geven.

Oké weer wat geleerd...
anoniem_112517 wijzigde dit bericht op 23-10-2010 23:25
Reden: smiley vergeten...
% gewijzigd
quote:SweetSummer schreef op 23 oktober 2010 @ 23:20:

[...]

Dit is toch de kinder pijler? Je hóeft toch niet te reageren? Klik dan gewoon op dat mooie rode kruisje daar boven.Als je niet weet waar het over gaat kun je ook niet reageren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Botervliegje schreef op 23 oktober 2010 @ 23:21:

Dus een lollige reactie over een al tig keer langsgekomen topicvraag die nog niet eens actueel is, is zeiken. Maar als een zuurpruim volledig offtopic andere mensen gaan afkatten is wel een normale inhoudelijke reactie geven.

Oké weer wat geleerd...

1. Reageer je ook zo op het zoveelste topic over relatie-problemen, sexvragen, actueel-dilemma's enz enz ?? Er zijn zoveel topicvragen die vaak voorbij komen, dat maakt de vraag voor de betreffende TO nog niet minder belangrijk.

2. Een lollige reactie is leuk ja, maar dat is echt wel wat anders dan het gezeik dat hier neer wordt gegooid.

3. Welke zuurpruim kat wie af?
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:21:

En "pleurt op" is nou ook weer niet nodig, of voel je je zo aangesproken dat je er aggressief van wordt?

Hou nou toch Bianca, je loopt lang genoeg mee.

Dit was een citaat van vanmiddag zoals ik al zei en ja, ik word flink pissed onderhand van dat geneuzel.

Het is ook elke keer hetzelfde... get a life.....je hoeft niet te lezen...etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 23 oktober 2010 @ 23:22:

[...]

Als je niet weet waar het over gaat kun je ook niet reageren.

Sorry, maar JIJ quote jezelf hier toch?! Of quote jij jezelf random in dit topic? Blijkbaar vind je het op een of andere manier toepasbaar hier.

Moet je niet gaan jankieboeboeën omdat er op gereageerd wordt.
quote:nouschi schreef op 23 oktober 2010 @ 23:22:

[...]

Als je niet weet waar het over gaat kun je ook niet reageren.Eens! En hetzelfde vind ik gelden als je alleen lullig kun reageren!
quote:nouschi schreef op 23 oktober 2010 @ 23:26:

[...]

Hou nou toch Bianca, je loopt lang genoeg mee.

Dit was een citaat van vanmiddag zoals ik al zei en ja, ik werden wordt flink pissed onderhand van dat geneuzel.

Het is ook elke keer hetzelfde... get a life.....je hoeft niet te lezen...etc.

Get a life vind ik onzin, alsof forummen geen leven is

Maar 'je hoeft niet te lezen' ben ik het wel mee eens. Dit is echt een volledig normale OP met een echt normale vraag voor leuke ideetjes (zoals die er ook zoveel zijn over recepten, kledingadviezen, haar-tips enz enz), en nog komen er rare reacties. Dat snap ik echt niet!
En ja ik loop inmiddels lang genoeg mee om er eindelijk eens wat van te zeggen als het me voor de zoveelste keer opvalt.
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:25:

[...]

1. Reageer je ook zo op het zoveelste topic over relatie-problemen, sexvragen, actueel-dilemma's enz enz ?? Er zijn zoveel topicvragen die vaak voorbij komen, dat maakt de vraag voor de betreffende TO nog niet minder belangrijk.

2. Een lollige reactie is leuk ja, maar dat is echt wel wat anders dan het gezeik dat hier neer wordt gegooid.

3. Welke zuurpruim kat wie af?

1. Het gaat over een nog niet bestaande zwangerschap dus hoe serieus is dit topic dan?

2. Ik heb mijn eigen postings teruggelezen en kan nog steeds geen postings vinden waarin ik zeik.

3. Wie komt er hier binnen met als eerste reactie dat er mensen zeiken en belachelijke en schandalige reacties neerzetten? Wie de schoen past...
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:29:

En ja ik loop inmiddels lang genoeg mee om er eindelijk eens wat van te zeggen als het me voor de zoveelste keer opvalt.Nou, dan heb je bij deze je gezeik zegje gedaan. Nu tevreden? En je loopt dan ook lang genoeg mee om te weten dat er zoiets als een zoekfunctie bestaat.
Zucht.......

laat maar.

Ik ga wel zelf verder fantaseren.

Ontzettend bedankt voor jullie enorme support, steun en niet te vergeten voor AL die geweldige ideeën die jullie hebben aangedragen!
1. Wie bepaalt op welk moment je een topic mag openen dan? Mag je pas wat over trouwen vragen als je ten huwelijk bent gevraagd? Mag je pas wat over werk vragen als je een baan hebt gevonden?

2. Ik heb ook niet expliciet jou genoemd... wie de schoen past trekke hem aan inderdaad.

3. klopt! En ik vind nog steeds dat "jullie --> schoen-past-persoonlijk-voornaamwoord" zeiken, bijvoorbeeld over het feit: Je bent nog niet eens zwanger En dan komen we weer uit bij 1.
wacht!!!!!!!!

Wat vind je van speentjes in de moorkop duwen???
quote:Botervliegje schreef op 23 oktober 2010 @ 23:32:

[...]

Nou, dan heb je bij deze je gezeik zegje gedaan. Nu tevreden? En je loopt dan ook lang genoeg mee om te weten dat er zoiets als een zoekfunctie bestaat.Ik wel ja.. maar als een ander dat niet weet of liever zelf een topic opent dan is dat toch ook prima?
@ jufmuts, laat je niet gek maken.
quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 23:33:

Zucht.......

laat maar.

Ik ga wel zelf verder fantaseren.

Ontzettend bedankt voor jullie enorme support, steun en niet te vergeten voor AL die geweldige ideeën die jullie hebben aangedragen!Er zaten - tussen de regels en het gezeik (ook van mij) door - best wat leuke ideeen toch?
quote:Roelfien schreef op 23 oktober 2010 @ 23:20:

[...]

Als je zoiets leuk vindt, waarom laat je dan niet een t-shirt voor jezelf bedrukken? Waarom zou je een dergelijke boodschap via je kinderen uitdragen? Het voordeel van een groot shirt is ook nog eens dat er meer tekst op kan. Bijvoorbeeld:

We hebben gesekst

Vandaar deze tekst

Er zit in mijn pens

Een splinternieuw mens

Ik verzeker je dat het origineel is.
The time is now
Bianca, neem een borrel. Doet wonderen voor je humeur. En TO neem er ook een, nu kan het nog.
Ik heb al een borrel Botervliegje... en met mn humeur is niks mis hoor, maar thanxx voor de tip!
kon zo 1,2,3 geen topic met dit onderwerp vinden. Ben voor het eerst sinds jààren weer eens op het forum. Als jullie toch zo hulpvaardig zijn: vertel mij dan even waar ik die zoekfunctie kan vinden? Klets ik daar wel verder. Zullen we dan hier maar gewoon ophouden?
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:12:

[...]

ah.. je wilt de lachers op je hand... nou die zullen zo wel weer binnenvallen, nog even geduld dus.Nou, goeie deal toch. Botervliegje de lachers, jij de huilies.
The time is now
Rechtsbovenin, dat balkje waar je een woord kan intikken, die waar zoeken boven staat....
@TO

Leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent?

Ludieke Manieren Om Te Vertellen Dat Je Zwanger Bent

orginele manier om je zwangerschap aan te kondigen.
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven