Hoe vertel je het?

23-10-2010 22:35 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vertel je aan de man/vriend dat je zwanger bent?

Hoe aan je ouders?

Hoe aan de rest van de wereld?

Wie heeft er leuke, originele manieren om het te vertellen?
quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 23:38:

kon zo 1,2,3 geen topic met dit onderwerp vinden. Ben voor het eerst sinds jààren weer eens op het forum. Als jullie toch zo hulpvaardig zijn: vertel mij dan even waar ik die zoekfunctie kan vinden? Klets ik daar wel verder. Zullen we dan hier maar gewoon ophouden?Nee joh jufmuts.. Je doet echt niets drastisch fout hoor.. Er worden dagelijks topics geopend over relaties en zwangerschappen en de pil die ook allemaal op te zoeken zijn. Daar wordt ook normaal op gereageerd dus ze zijn hier gewoon aan het pijpzeiken .. Lekker overheen kijken en kijken naar de leuke reacties en ideetjes! Een speen in een moorkop proppen is ook leuk! Sneetje aan de onderkant en speen dr in proppen.. Homnomnom... Wel aan de grootouder geven die de kleinste hapjes neemt.. Anders sta je later op de eerste hulp..
quote:Banba schreef op 23 oktober 2010 @ 23:39:

[...]

Nou, goeie deal toch. Botervliegje de lachers, jij de huilies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SweetSummer schreef op 23 oktober 2010 @ 23:43:

[...]

het pijpzeiken
quote:Banba schreef op 23 oktober 2010 @ 23:39:

[...]

Nou, goeie deal toch. Botervliegje de lachers, jij de huilies.

Ah.. dus als ik een keer uitspreek dat ik me erger aan de lullige reacties dan val ik in het hokje "huilies".

Ik vind "pleureuse" toch een stuk mooier klinken, ik wil liever in dat hokje, mag dat?
Tips voor manieren om zwangerschap bekend te maken!

nouschi in "opa en oma vertellen dat ze opa en oma w..."

originele manieren van je zwangerschap bekendmaken
The time is now
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:45:

[...]

Ah.. dus als ik een keer uitspreek dat ik me erger aan de lullige reacties dan val ik in het hokje "huilies".

Ik vind "pleureuse" toch een stuk mooier klinken, ik wil liever in dat hokje, mag dat?Ik vind het prima Bianca.
The time is now
quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 23:38:

kon zo 1,2,3 geen topic met dit onderwerp vinden. Ben voor het eerst sinds jààren weer eens op het forum. Als jullie toch zo hulpvaardig zijn: vertel mij dan even waar ik die zoekfunctie kan vinden? Klets ik daar wel verder. Zullen we dan hier maar gewoon ophouden?

Nou, aan de rechter kant van het beeldscherm is een veldje ´zoeken´

Trek je verder van het gezeik niks aan...het forum is al een tijdje aan het PMSen
Wij hebben kleine kadootjes gekocht voor de opa's en oma's.

Slofjes, rammelsokjes, en twee grappige boekjes.

Voor ieder ééntje.

Wat mijn man betreft.. ik had het zo snel nog niet verwacht na onze miskraam kort daarvoor.

Ik voelde me raar dus kon het niet laten om te testen.

Ik heb een fotootje van de positieve test naar hem gemmst.

Hij was aan het werk!
Ik zei tegen m'n moeder "we zijn vandaag maar met z'n 3en gekomen." Zij nog in de auto kijken, wie er nog meer zat
Later is nu
O ja Banba , die had ik moeten tippen, geweldig was dat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dreamer schreef op 23 oktober 2010 @ 23:51:

Ik zei tegen m'n moeder "we zijn vandaag maar met z'n 3en gekomen." Zij nog in de auto kijken, wie er nog meer zat Die vind ik oprecht leuk
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
ik zag een t-shirt hangen met de tekst:

ik ben niet dik, ik ben gewoon zwanger. Misschien kan je zo een shirt aan trekken. zou ik wel om kunnen lachen!

de opmerking van dreamer is ook leuk!
a docter a day keeps the apple away
Hahaha dreamer,wat leuk!!!!!
Zijn er ook t- shirts met: ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik?
Ik heb manlief gewoon de zwangerschapstest onder zijn neus geduwd. Geen zin om originele dingen te bedenken.

Voor familie heb ik cakejes gebakken en daarop rose, blauwe en witte muisjes gedaan (gewoon allemaal door elkaar). Bij mijn moeder duurde het toch strak 10 minuten voor ze het door had..... De rest van de familie had het sneller door.

Voor op mijn werk had ik chocolaatjes gekocht met rose-witte en blauw-witte muisjes erop. Kwartje viel daar ook wel snel (de eerste zat nog even wazig te kijken, zo van: is dit wat ik denk dat het is, maar de 2e riep het gelijk hardop).

Een collega van een andere afdeling vertelde ik dat we 'gezinsuitbreiding' kregen. Behoorlijk duidelijk leek me dat. maar ze dacht dat ik het over een puppy ofzo had.... .
quote:Neele01 schreef op 24 oktober 2010 @ 12:10:

Zijn er ook t- shirts met: ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik?

Geen genante vragen meer over je dikke buik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven