Wat eten we vandaag?
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:13
Ik heb er ook zin in!! Er staat een flinke schaal tiramisu in de koelkast, heerlijk. Krijg er nu al trek van . Zo nog even langs de groenteboer voor de vijgen en dan ben ik helemaal voorzien. Nu maar hopen dat het droog blijft, ik wil op de fiets richting GB en wil geen verregende gerechten!
Echt zenuwachtig ben ik niet trouwens, dit in tegenstelling tot de vorige keer... Vergeten we allemaal niet om wat te drinken mee te nemen?
@Lampje: ik vind het zo jammer dat ik niet van mosselen hou als ik soms je recepten lees, ook deze klinkt weer heerlijk!
Echt zenuwachtig ben ik niet trouwens, dit in tegenstelling tot de vorige keer... Vergeten we allemaal niet om wat te drinken mee te nemen?
@Lampje: ik vind het zo jammer dat ik niet van mosselen hou als ik soms je recepten lees, ook deze klinkt weer heerlijk!
zaterdag 23 oktober 2010 om 12:18
De weersvoorspellingen zijn niet heel best Teig..... Misschien dat je het net droog treft, maar wat ik gisteren hoorde op het weerbericht.... daar werd ik niet echt happy van. Morgen schijnt het ook zulk lekker herfstweer te worden...
Ben echt heel benieuwd naar die vijgen met parmaham. Heb ooit een aantal jaren geleden wel eens verse vijgen gegeten (met geitenkaas, maar dat wist ik niet)... Kan me niet zo goed meer herinneren wat ik er van vond.
Ohhh jammie... Tiramisu klinkt goed...Hihihi heerlijk zo'n calorie-rijk avondje! Gelukkig heb ik me gisteren en eergisteren ingehouden.
Ben echt heel benieuwd naar die vijgen met parmaham. Heb ooit een aantal jaren geleden wel eens verse vijgen gegeten (met geitenkaas, maar dat wist ik niet)... Kan me niet zo goed meer herinneren wat ik er van vond.
Ohhh jammie... Tiramisu klinkt goed...Hihihi heerlijk zo'n calorie-rijk avondje! Gelukkig heb ik me gisteren en eergisteren ingehouden.
zaterdag 23 oktober 2010 om 16:13
zaterdag 23 oktober 2010 om 19:49
quote:yette schreef op 23 oktober 2010 @ 16:13:
Maar nu eerst ontbijten. Met krokant gebakken bacon en scrambled eggs. We passen ons al aardig aan.
Eet smakelijk meet-meiden!
Ik ben weer terug van klussen. Fijn deuren af staan krabben enzo
En! lief gaat koken!! Krieltjes uit de oven (maar die moet ik even maken), witlof en broccoli en Sint Jakobschelpen en Gamba's met champagnesaus. Ben benieuwd!!
Maar nu eerst ontbijten. Met krokant gebakken bacon en scrambled eggs. We passen ons al aardig aan.
Eet smakelijk meet-meiden!
Ik ben weer terug van klussen. Fijn deuren af staan krabben enzo
En! lief gaat koken!! Krieltjes uit de oven (maar die moet ik even maken), witlof en broccoli en Sint Jakobschelpen en Gamba's met champagnesaus. Ben benieuwd!!