Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 24 oktober 2010 @ 20:43:

[...]

Had ik ook! Er staat iets van permanent- ipban onder ofzo.

Is geen ipban (hoe raar het ook klinkt).Hoe kan het eigenlijk dat jij weer terug bent, als je een perma (of zelfs Ip?) ban had?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 20:41:

[...]

Die ervaring heb ik hier niet hoor. Maar al te vaak wordt hier geroepen, 'ik was die -hint- of die'.

Er is nog nooit zoveel 'afgepoefd' als de laatste weken/maanden.

En de oude rotten weten echt wel wie wie is hoor.

De oude nick is mss weg, maar de oude forummer is er nog steeds.

Daar vergis je je in Ber.

Er zijn zeker een aantal (waardevolle) forummers definitief vertrokken.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:38:

De gemakzucht onder de internetgebruiker heeft genadeloos toegeslagen. Enige vorm van zelfstandig nadenken of zelfredzaamheid is de hedendaagse TO compleet vreemd. Hoe moeilijk kan het zijn om te googlen, op te letten tijdens de biologieles of een condoom te gebruiken!!!!

En als je daar wat van zegt, ben je een verbitterde rotbouwvakker, verzuurd, geen eigen leven, en gemeen tegen de arme nieuwkomerEn niet te vergeten "je hoeft hier niet te lezen"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze kan niet meer meelezen.Niet na verwijderen cookies, gewoon niet. Totaan vanmiddag stond er : you are banned forever!

En nu staat er dat ze een IP ban heeft.
een een-tweetje met vijf Broedkippetje.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:45:

[...]

Hoe kan het eigenlijk dat jij weer terug bent, als je een perma (of zelfs Ip?) ban had?Ik had hetzelfde als Thee. Een ban permaban totdat Naomi er een oordeel over had gegeven.
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 20:41:

[...]

Die ervaring heb ik hier niet hoor. Maar al te vaak wordt hier geroepen, 'ik was die -hint- of die'.

Er is nog nooit zoveel 'afgepoefd' als de laatste weken/maanden.

En de oude rotten weten echt wel wie wie is hoor.

De oude nick is mss weg, maar de oude forummer is er nog steeds.De forummer is degene die fysiek achter zijn of haar pc zit, de nick is de virtuele persoonlijkheid. Vergeet de forummer en zie de nick! Als je dat niet doet krijg je de paranoia die je hier af en toe ziet: "zou Piet niet Henk zijn? Truus post net als die troll van drie weken geleden!"
Kijk Lassie, dat is wat ik bedoel.

Ik geloof je op je woord hoor, en van een aantal weet ik het ook, maar waren het echt die alleen die het verschil maakten op dit forum?

Of zijn er veel gebleven , die terug de sfeer kunnen bepalen?

(mits constructieve medewerking van viva zelf)
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:46:

Ze kan niet meer meelezen.Niet na verwijderen cookies, gewoon niet. Totaan vanmiddag stond er : you are banned forever!

En nu staat er dat ze een IP ban heeft.

Oh dat is vreemd!!!

Belachelijk dat zij een ipban heeft!
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:46:

een een-tweetje met vijf Broedkippetje.Vijf heeft hier niks mee te maken. Naomi heeft het terug gedraaid.
quote:Shebyte schreef op 24 oktober 2010 @ 20:47:

[...]

Ik had hetzelfde als Thee. Een ban permaban totdat Naomi er een oordeel over had gegeven.Kon jij wel op het forum lezen dan? Bij een permaban moet dat geen probleem zijn namelijk.
quote:rosanna08 schreef op 24 oktober 2010 @ 20:37:

baDinerend volgens mij Norre

Joh!

Hij kwam ook niet van mij hoor. Iemand die nette woorden wil gebruiken, maar de plank een beetje misslaat...

En Rider reageert daar op zonder het op te merken.

X niet geschikt
Wat had jij ook alweer gedaan Shebyte? Uitschelden van het moderatorteam toch?
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

Kon jij wel op het forum lezen dan? Bij een permaban moet dat geen probleem zijn namelijk.Jep kon ik. Ondanks dat er bij mijn melding 'permanent ip-ban' stond.
quote:Sidderella schreef op 24 oktober 2010 @ 20:48:

[...]

De forummer is degene die fysiek achter zijn of haar pc zit, de nick is de virtuele persoonlijkheid. Vergeet de forummer en zie de nick! Als je dat niet doet krijg je de paranoia die je hier af en toe ziet: "zou Piet niet Henk zijn? Truus post net als die troll van drie weken geleden!"

Ja, maar dan kan je niet zeggen dat de forummer weg is gegaan, toch?

Het is nog steeds dezelfde die achter het tb zit.

En om dan te zeggen dat de forummer weg is gegaan owv alle toestanden hier gaat me toch te ver.
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:bohndehaes schreef op 24 oktober 2010 @ 20:51:

Wat had jij ook alweer gedaan Shebyte? Uitschelden van het moderatorteam toch?Klopt.
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 20:35:

Rider, als je maar niet te balinerend (...???) doet dan...

doe ik nooit. Nooit TE.

Maar er is geen vacature geloof ik, dus het is allemaal nogal hypothetisch he.
Wat een gezellig motto heb je Rider
Sorry, dat ik zo plompverloren in jullie vast heel goede gesprek kom binnenvallen.

Maar... waar is Floor? Zelf vertrokken, of geband, of van nick veranderd?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Norre schreef op 24 oktober 2010 @ 20:50:

[...]

Joh!

Hij kwam ook niet van mij hoor. Iemand die nette woorden wil gebruiken, maar de plank een beetje misslaat...

En Rider reageert daar op zonder het op te merken.

X niet geschikt
quote:berbke schreef op 24 oktober 2010 @ 20:51:

[...]

Ja, maar dan kan je niet zeggen dat de forummer weg is gegaan, toch?

Het is nog steeds dezelfde die achter het tb zit.

En om dan te zeggen dat de forummer weg is gegaan owv alle toestanden hier gaat me toch te ver.Oke, vaste forummer sinds 10 jaar Truus is weg. Zelfde forummer heeft zich aangemeld met de nick Marietje, niemand kent Marietje, Marietje is hartstikke nieuw. Ondanks dat Truus zich heeft aangemeld met nieuwe nick Marietje, mist iedereen nog steeds Truus. Er zijn dus van de 100 nog steeds 100 forummers, en toch is het niet hetzelfde.
quote:Capibara schreef op 24 oktober 2010 @ 20:32:

[...]

En dat is dus wat er hier aan schort: de Angels, en nu dus met name Two, botvieren hun persoonlijke ergernissen op de forummers, waardoor er niet meer objectief gemodereerd wordt. En dat leidt tot onrust, dat lijkt me niet zo gek.Dat banbeleid van tegenwoordig is gewoon van god los! Echt hoor, het spoort voor geen ene meter.
quote:rider schreef op 24 oktober 2010 @ 20:53:

[...]

doe ik nooit. Nooit TE.

Maar er is geen vacature geloof ik, dus het is allemaal nogal hypothetisch he.

Man, doe niet zo serieus. Trek een pak aan!

M.a.w. ik zit je te stangen omdat je zo aardig blijft terwijl jij toch ook balinerend moet lezen. Of weet jij de betekenis wel?
quote:rider schreef op 24 oktober 2010 @ 20:53:

[...]

doe ik nooit. Nooit TE.

Maar er is geen vacature geloof ik, dus het is allemaal nogal hypothetisch he.Ze missen er twee....
Vast iets met Satésaus Norre

( en nee dit is geen uitnodiging om weer met vreten te komen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven