uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
@Luna: meestal heb ik 's middags ook een instortmoment en 's avonds gaat het eigenlijk weer een stuk beter.

Heftig dat je zieke vader bij jullie woont. Verzorg je hem ook?

@Nelleke: wat vreselijk voor je dat je uitslag van de echo in eerste instantie niet goed was. Ik duim heel hard voor je dat je over 2 weken een goede echo krijgt.

Hoe gaat het nu met je?

@Bloem: leuk dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Dat lijkt me echt een heel mooi moment.

@Nakur: leuk dat jullie ook een kloppend hartje hebben gezien. Hoe kan het dat Nakurman het wel gezien hebt, maar jij niet? Balen dat er een andere UD is dan dat je had gedacht, maar wat de rest ook zegt, gewoon even afwachten.

Hoe gaat het met je anti-misselijk medicijnen?

@Frenkie: leuk dat jullie het verteld hebben en wat een leuke reacties. Grappig dat je ouders in (positieve) shock waren.

@Katje: leuk dat jullie ook een kloppend hartje hebben gezien en dat je een foto meegekregen hebt. Kan je de baby ook duidelijk zien?

@Pluis: jeetje, wat zal jij ongerust zijn geweest! En wat een ontzettende %$@*%)-arts! Fijn dat je wel zo snel bij de gyn terecht kon en dat zij je gerust kon stellen! Een kloppend hartje is een hele geruststelling. Ik wens jullie een prettige vakantie.

@Raarmaarwaar: welkom op dit forum en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Muzzy: hoe gaat het met je?

@Iedereen: Bedankt voor jullie geruststellende teksten. Gelukkig is het niet meer opnieuw gaan bloeden. Alleen nog wat bruine afscheiding. Dat is wel een hele opluchting. Voorlopig maar even geen seks meer (arme Dionneman). Ik denk dat ik een afspraak ga maken voor half november (dan zo'n 8-9 weken zwanger).

Nog steeds weinig klachten:

- maagzuur is zo goed als over (als ik me aan m'n eigen opgestelde dieet hou).

- gevoelige borsten, draag sinds vandaag een zwangerschapsbh, wat een verademing.

- steekjes in liezen

- lichte pijn in onderrug

Prettige avond allemaal!
Hallo allemaal

Gisteravond ineens helderrood bloed. Paniek. In het ziekenhuis echo gehad en daar was te zien dat het vruchtje te klein was voor de 7 weken zwangerschap... Ook bloed was niet goed. Kortom: miskraam.

Ben heel erg verdrietig!
Hallo allemaal

Gisteravond ineens helderrood bloed. Paniek. In het ziekenhuis echo gehad en daar was te zien dat het vruchtje te klein was voor de 7 weken zwangerschap... Ook bloed was niet goed. Kortom: miskraam.

Ben heel erg verdrietig!
Ow wat erg voor je Anne! Sterkte!

Hej meisjes!

Lief dat jullie aan mij denken! Met mij gaat t op zich wel, ik realiseer me nog niet helemaal dat het fout kan gaan. Ik besef zelfs nog niet eens dat ik überhaupt zwanger ben... Hopelijk ik er op 2-11 een klein mensje met de juiste grootte in mijn buik te zien. Tot die tijd is het allemaal wat onzeker. Ik hoop natuurlijk dat het een positieve uitslag is, maar ik ga maar van het ergste uit. Mocht alles toch goed zijn ben ik rond 24 Juni uitgerekend.
@Anne: jeetje, wat erg voor je! Heel veel sterkte!

@Nelleke: vervelend he, die onzekerheid? En dan duurt het nog zo lang voordat het 2 november is.

Vannacht werd ik wakker van erge buikkrampen, dus ik ging gelijk al weer van het ergste uit. Maar daarna was het weer over, ook geen bloed verloren, dus ik denk dat het mijn darmen waren (ik heb vrij zwakke darmen). Maar ik blijf onzeker, zucht,
@anne: wat verdrietig! moet je nu wachten hoe het verder afloopt of heb je een afspraak? wat lijkt me dat naar...
over kwaaltjes: riep ik gisteren nog vrolijk dat ik niet moe was en de kwaaltjes wel meevielen, vandaag voel ik me net een vaatdoek: moe en misselijk de hele dag door. oei, daar moet ik nog even aan wennen hoor, dat dat er bij hoort!
Ik moet dinsdagterugkomen voor bloed prikken om zo de waardes te vergelijken. Dit om eea uit te sluiten. Maar mijn gevoel, de echo en het bloed zeggen genoeg.

Ik hoop echt dat ik op dit forum die ene ben die dit overkomt! Jullie allemaal veel geluk en succes met de zwangerschap! Geniet er vooral van!
Ik moet dinsdagterugkomen voor bloed prikken om zo de waardes te vergelijken. Dit om eea uit te sluiten. Maar mijn gevoel, de echo en het bloed zeggen genoeg.

Ik hoop echt dat ik op dit forum die ene ben die dit overkomt! Jullie allemaal veel geluk en succes met de zwangerschap! Geniet er vooral van!
Anne, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte ermee....

Dionne, ik denk dat ik het hartje gewoon niet zag (bij nader inzien) omdat ik nogal ver van het scherm af lag en ik normaal voor veraf (autorijden enzo) een bril op heb. Dus volgende keer neem ik gewoon mijn bril mee. Hopelijk zie ik het dan wel!

Raarmaarwaar: ja stom he die kwaaltjes kunnen opeens komen, had ik ook. Erg vervelend. Ik heb m'n hele ritme erop aan moeten passen. Niet teveel ineens, als ik iets inspannends doe dan een ander ding niet op die dag, voorzichtig met sporten enzo... ik voel me soms net een halve zieke. Het is toch niet normaal als je gaat hardlopen op halve kracht, dat je daarna geen puf meer hebt om ook nog te stofzuigen? Maar goed, ik hoop maar dat het vanzelf weer beter wordt.
@ Anne: Wat een verschrikkelijk bericht! Heel veel sterkte met de verwerking en wellicht schijnt er aan de horizon nog een zonnestraaltje en krijg je dinsdag positief nieuws!

Hou je taai!

@ raarmaarwaar: gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom!

@ pluis: wat een hork van een huisarts zeg! Eigenlijk aanklagen die handel (ik bedoel een klacht indienen).

Hoe gaat het nu met je?

@ Nelleke: hoe gaat het nu met jou?

@babydump/babypark: Ik moet zeggen dat ik zeggen dat ik juist babypark tegen vond vallen. Komt misschien ook omdat ik er op zaterdag was. En volgens mij moet je een afspraak maken om met een verkoper te babbelen. Niemand had tijd voor je.

Ook vond ik het aantal baby-kamertjes echt tegenvallen (tenzij wij een verdieping/afdeling gemist hebben???). Maar we hebben in elk geval niet de beloofde 200 gezien.

Babydump vind ik overigens wel een geweldige zaak. Aardige verkopers en de betere prijzen/acties.

Oja, de site van babypark is op zondags niet beschikbaar. Hoe anno 1600 is dat???

@ kwaaltjes: hier nergens last van. Af en toe wat buikpijn, maar voor de rest niks

@ vertellen (schoon)ouders: Gisteren hebben wij het mijn ouders en de moeder van beatleman verteld.

Mijn ouders hebben we een pot opa's en oma's appelmoes kado gedaan. Mijn vader had al vrij snel in de gaten wat er aan de hand was en feliciteerde ons. Mijn moeder was clueless en had zoeits van, waarom feliciteert hij ze nou voor een pot appelmoes

Toen het kwartje viel was ze ook erg blij! Ook het slechte nieuws dat ze dit jaar weer niet vanwege ons naar Italie konden in juni (afgelopen juni zijn we getrouwd) viel in goede aarde!

Hun reactie viel me 1000% mee. Toen we ze vertelde dat we gingen trouwen reageerden ze erg lauw. Achteraf (tijdens speech bruiloft) bleek dat ze in shock waren. Had nu dus weer zo'n reactie verwacht omdat ik altijd heb geroepen dat ik geen kinderen wilde. Maar dat viel dus mee.

Gelijk lekker met mijn moeder kunnen babbelen over haar zwangerschappen en bevallingen enzo.

Met beatleman zijn moeder had we een andere verassing in gedachten. Gisteren kwamen we met zijn familie bijeen om de dood van zijn vader 15 jaar geleden te herdenken. Een mooie gelegenheid om een nieuw leven aan te kondigen, en haar 1e kleinkind.

We hadden letters gekocht die zo'n treintje vormen. Deze worden normaal gebruikt om de naam van het kind natuurlijk te spellen. Wij hadden het woord "oma" gekocht.

Eerst kreeg ze de "M". Toen dacht ze aan het kleinkind van haar nieuwe partner, die Mike heet.

Vervolgens kreeg ze de "A". Hiermee kon ze natuurlijk "mams maken, want ze wist dat er 4 pakjes/letters waren.

Als 3e kreeg ze de locomotief. Dus geen letter en nog geen idee hoe en wat. De broer van beatleman had het inmiddels door en keek me aan met zo'n blik van "WHAT????".

Als laatste kreeg ze de "O". Daarmee kon ze dus "oma" maken. Dit deed ze dus, maar ze relateerde dat in eerste instantie aan de kleinkinderen die ze heeft aan haar partners kant. En op een gegeven moment viel het kwartje. Ze keek ons aan en zei iets in de trant van "betekent het soms dat ik jullie ..........". En wij driftig JA knikken en zij helemaal in tranen.

Zo leuk!

Mijn zwager heeft alles gefilmd en dat filmpje krijgen we nog.

Echt een onvergetelijk moment!

Voor de rest een erg luie zondag hier!
Dag Allemaal:

Zou ik me ook bij jullie aan mogen sluiten? Ik zie dat mij vertrouwde forummers van 2010 topic ook meeschrijven! Hi Net en RAAR!!! We zijn namelijk allemaal 1 dag na elkaar uitgerekend :-). Hoop dat het bij Nel goed blijft gaan.

Mijn gegevens:

Juffertje22

28 jaar

23-06 uitgerekend

1 ste kindje

en HEEL BLIJ!
Een zoon!
Juffff, haaaai!

@beatle: jij bent er snel bij zeg! nog geen 5 weken zwanger en dan al naar de babydump hihi! ik probeer me er nog even verre van te houden, ben nog een beetje aan het idee aan het wennen. de manier waarop je OMA hebt verteld vind ik echt leuk!

@nakur: jij bent ook nog veel misselijker dan ik geloof ik? ik vrees dat dit weekend bij mij slechts het begin is en dat het nog erger gaat worden (klopt af). liep net buiten een rondje frisse lucht te happen en voelde me inderdaad gewoon half ziek. te sneu, maar goed!

ik ga zo eens zwangerschapsboeken bestellen. rare man leest veel dus die maak ik er wel blij mee. al probeer ik wel de wat meer down to earth boeken te vinden
HI raar,

Ik had eerst het boek 'zwanger voor dummies' onder het mom down to earth, maar die was stom! Heb nu het boek Zwanger! Die is echt wel fijn. Niks van Beatrijs Smulders, die is stom.

Gaan we nu met dit forum niet alles dubbel vertellen? Tijd zal het uitwijzen.

Het lijkt me wel fijn om met meer mensen die rond dezelfde datum uitgerekend zijn te babbelen. Het valt me op dat het lijkt of ik opeens een buikje he! Ik voel ook echt iets inmijn buik. Ook wat gespannen rond mijn navel....
Een zoon!
Anne, heel veel sterkte gewenst..
ja maar juffer, dan krijgen we ook twee keer zo veel response

ik kan bijvoorbeeld hier zeggen dat mijn buik juist rustig is en er niets te zien is... en op het andere topic ook en ik vind het ook wel ok om niet met alleen maar zwangeren te praten (niet persoonlijk opvatten he dames) maar ook de verhalen van onze andere vriendinnetjes te blijven lezen.
@ raarmaarwaar

Ja, het is wat vroeg. Maar we wonen in het Noorden en daar hebben we geen babypark filiaal. En al helemaal niet van 12000m2 (en ook niet andere baby gerelateerde winkels die zo groot zijn). En aangezien we voor een familiegelegenheid in de buurt van Rotterdam moesten zijn kwam het nu even uit (scheelt in de benzine).

Daarnaast ben ik 2 maanden geleden tanten geworden en is ook de buurvrouw een maand geleden bevallen. Dus ben afgelopen tijd al vaker in babyzaken geweest. Het was toen al leuk, en nu helemaal omdat het voor mezelf is!
@ juffertje: Gefeliciteerd en welkom hier!
Ladies;

Aanrader qua leuke site 'baby max' .Leuke design dingen ook. Kijk bij de kinderstoelen raar! Bij mijn eerdere zwangerschap wilde en durfde ik niet te kijken,vermoedde waarschijnlijk al die miskraam. Maar nu........loop alles rond te snuffelen .. Wil ook een leuke babykamer in niet-babykamer stijl. Industrieel ofzo...dus marktplaats aan het afstruinen.

Net heeft jufman me mee uit eten genomen :-) en lekker wandelingetje gemaakt. Helemaal happy!
Een zoon!
@Raarmaarwaar: kwaaltjes kunnen ook per dag verschillen. Ene dag heb je veel last, andere dag nauwelijks, heel raar.

@Anne: heel veel succes dinsdag!

@Nakur: balen dat je niet aan je bril gedacht hebt. Op 2 november mag je weer toch?

@Beatle: leuk dat jullie ook het idee van de appelmoes hadden! En leuk dat je ouders zo leuk reageerden.

Het idee van het treintje vind ik ook erg leuk!

@Juffertje: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit forum. En qua dubbel vertellen: ja dat hebben wij ook al op het "zwanger worden vanaf zomer 2010-topic", gewoon dubbel posten en van de anderen maar 1x lezen.

Vandaag hebben wij het goede nieuws aan mijn ouders en broertje verteld. Mijn ouders kregen ieder een pot appelmoes. Bij mijn vader (vaders zijn blijkbaar sneller) viel het kwartje snel: "willen jullie iets vertellen"? En mijn moeder moest huilen. Zij riep gelijk: ik word oma!!! Verder lekker over baby's en alles wat daarbij hoort praten Het lijkt nu steeds minder onwerkelijk te worden! Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

Vanmorgen ook m'n eerste buikfoto gemaakt. Er is nog totaal niks te zien, maar voor de vergelijking over 34 weken, vind ik het wel erg leuk.
@anne: wat een naar bericht. Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Ben nu te moe om op de rest van de berichtjes te reageren. Er is de afgelopen dagen ook veel geschreven. Erg leuk hoor.

Ik ga vanavond op tijd naar bed, want het was gisteren een beetje laat geworden worden en moest vanochtend alweer vroeg werken. Ook morgen heb ik weer vroege dienst.

Fijne avond nog en welterusten.
Juffertje, leuk dat je meeschrijft, hoe meer zielen...

Gegevens voor de tabel moet je tzt nog een keer posten (liefst in vet) wanneer pluis terug is van vakantie, dan kan zij de tabel updaten.
@ pluis: voor de tabel: echo + intake VK = 22-11
@ Anne: heel veel sterkte... Hopelijk heb je het geluk mee morgen!!

WAt leuk al die nieuwkomers...

@ Beatle: miss dat het er vanaf hangt in welk filliaal je bent... Maar miss dat we ook naar andere dingen kijken.. qua babykamers let ik niet zo op... ga geen gehele kamer kopen dus dan kijk je er ook niet naar haha... ik heb vooral gelet op kinderwagens en ik vind bij de babydump de tassen erg vrouwelijk zeg maar.. wat tuttig. Sommige waren wel geinig maar dan zie ik Frenkieman er niet mee lopen. En bij de babyplanet hadden ze 4 a 5x zoveel...

Morgen intakegesprek... ben benieuwd
Hallo allemaal,

Even snel een beetje bijgelezen, maar jeetje dat is even schrikken al die onzekerheden en bloedverlies..

Pluis, wat een verschrikkelijke arts heb jij gehad op de huisartsenpost zeg!! Zou er ook verschrikkelijk boos om worden, maar gelukkig dat alles goed is...

Mijn zoontje is trouwens van 08-12-2008, dus dat scheelt maar een paar weken met die van jou haha. Heb jij ook het idee dat je wel wat beter weet wat je te wachten staat, omdat het nr. 2 is? Maakt me eigenlijk helemaal niets uit wat het wordt, jongen lijkt me superleuk, 2 broers... En een meisje zou ik ook leuk vinden, dat is weer anders natuurlijk..

Realiseer me eigenlijk niet eens dat het wel eens mis zou kunnen gaan, heel raar.. Dat komt misschien omdat de zorg voor kabouterzoon en huishouden en werk e.d. niet veel ruimte overblijft om zorgen te maken..

Iedereen bedankt voor alle welkom berichtjes en heel veel succes en op naar die 12 weken!!!!! Dan is de 1e grens voorbij haha..

Voor de tabel 4 november verloskundige

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven