Het Theehuis
vrijdag 30 november 2007 om 21:42
vrijdag 30 november 2007 om 21:45
Najaa, kom ik, gaat Pep weer naar bed hoor, tssk
Westfries, hmm. Ik ken hele leuke mensen uit Friesland die niet Friezerig praten, maar heb vreselijke koe meegemaakt die zjooo praaaaaattu als die Dora van Pieter Post weet je wel. Zjooo allles zo heeeeeeeeel laaaangggggereekkkttt en nassaaaaaaaaaaaaal zooo heeeeeeel irrrrittttantttt.
Vish, jij bent een coole verwesterde westfriezin volgens mij.
Ik ga even bankhangen en beetje tijdschriftjes lezen en tv kijken enzooooooo.
Kess, lekker hoor, helemaal alleen met je laptopje in bed. Vaker ziek worden. Oja, hier bijna hoestvrij, maar in elk geval weer energie (daarom ook voor t eerst weer echt wat langer op pad vandaag) en geen au meer.
Volgens mij kan Star eindelooooooooooooooos boskippe doen
Pep, slaap lekker. Ik ga nog even linnen en Sinternemo bewonderen.
Die arme Vish trouwens, met jou en mij is ze de hele dag aan t roepen 'editje alsjeblieft'
Westfries, hmm. Ik ken hele leuke mensen uit Friesland die niet Friezerig praten, maar heb vreselijke koe meegemaakt die zjooo praaaaaattu als die Dora van Pieter Post weet je wel. Zjooo allles zo heeeeeeeeel laaaangggggereekkkttt en nassaaaaaaaaaaaaal zooo heeeeeeel irrrrittttantttt.
Vish, jij bent een coole verwesterde westfriezin volgens mij.
Ik ga even bankhangen en beetje tijdschriftjes lezen en tv kijken enzooooooo.
Kess, lekker hoor, helemaal alleen met je laptopje in bed. Vaker ziek worden. Oja, hier bijna hoestvrij, maar in elk geval weer energie (daarom ook voor t eerst weer echt wat langer op pad vandaag) en geen au meer.
Volgens mij kan Star eindelooooooooooooooos boskippe doen
Pep, slaap lekker. Ik ga nog even linnen en Sinternemo bewonderen.
Die arme Vish trouwens, met jou en mij is ze de hele dag aan t roepen 'editje alsjeblieft'
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 30 november 2007 om 22:23
Wat is hij mooi Eowyn! Hij lijkt best op Juna. Haartjes zijn iets lichter geworden, of lijkt dat maar zo? Lekkere armpjes hoor
Ik zie geen Sint en geen Linnen, maar kijk vast in t verkeerde Theehuis.
Oh, trouwens, in dat andere huis zag ik trouwjurk van Diri en die lijkt volgens mij heel erg op trouwjurk van Eow
Ik zie geen Sint en geen Linnen, maar kijk vast in t verkeerde Theehuis.
Oh, trouwens, in dat andere huis zag ik trouwjurk van Diri en die lijkt volgens mij heel erg op trouwjurk van Eow
Wat Supersmollie zegt vind ik ook