Mag ik u even storen? ARGHHH!!

25-10-2010 22:04 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb het eigenlijk wel een beetje gehad! Met wat of wie??

Deur aan deur verkopers, alle verenigingen, jehova's en iedereen die denkt dat ik het helemaal niet erg vindt om bijna iedere dag wel een paar minuten van mijn tijd te verkwanselen om weer te doneren, over te stappen van energieleverancier etc

Ik heb alles al geprobeerd, negeren..stickers..boos worden..zelfs brieven geschreven naar de partijen die hier aan de deur stonden.

Er moet een tip zijn die me gaat helpen hiermee..ik kan niet de enige zijn toch?

is er zoiets als het bel me niet register maar dan voor deur en deur verkopers,stichtingen etc..??
of had je die al?
Nee, dat is er niet, maar die sticker moet men zich aan houden.

Anders schrikdraad op je bel?
Volgens mij kan je "officiële" stickers bij radar bestellen.

ff googelen.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
oh wacht, lezen boro. Sticker had je al geprobeerd ?

Volgens mij mogen ze dan niet meer aanbellen. Ofzo.
quote:Honingvogel schreef op 25 oktober 2010 @ 22:06:

of had je die al? hahahah zelfs die stickers heb ik al, zelfs al 1 van essent..zo'n roze die aangeeft dat ik niet wil overstappen..mijn deur is nog net geen aanplakbord..maar het scheelt weinig!
Hier gelukkig (nog) geen last van...

Maar volgens mij moet je er wel stickers tegen hebben...
quote:Vinyl schreef op 25 oktober 2010 @ 22:07:

Nee, dat is er niet, maar die sticker moet men zich aan houden.

Anders schrikdraad op je bel?

als het kon, had ik het gedaan.. 1000 volt per keer..

maar niemand die hier last van heeft?
Onhandige aan die sticker vind ik, dat er klein onderin staat 'Goede doelen oké'

Niet oké dus, zit ik helemaal niet op te wachten.

Maar die sticker bestaat dus nog niet volgens mij.
Niets aan de deur.

Ik zit er over te denken om deze aan te schaffen. De hardcore variant, ook de collectebussen werende variant.
Dan gewoon je vrienden/familie the secret knock leren en verder niet meer open doen

Maar ik vind het dus ook heel erg irritant. Zeker als ze ook nog boos worden als ik (vrijwel) meteen zeg dat ik geen belangstelling heb, ze een goede avond wens en de deur weer dicht doe.
Ik zag laatst een leuke:

Geen geleur aan mijn deur.

Helaas zijn collectanten/jehova's/etc. dyslectisch.
ik wil geen reclame maken maar ik heb deze dus ook al:

http://www.nietaandedeur.nl/
quote:sienna79 schreef op 25 oktober 2010 @ 22:11:

ik wil geen reclame maken maar ik heb deze dus ook al:

http://www.nietaandedeur.nl/En werkt het ook bij jou ?
quote:Jorina schreef op 25 oktober 2010 @ 22:10:

Maar die sticker bestaat dus nog niet volgens mij.

Jawel, die is er. Er is een ja/nee en een nee/nee variant. Zie de linkjes hierboven.

Geen idee alleen of het werkt.
quote:Honingvogel schreef op 25 oktober 2010 @ 22:11:

Dan gewoon je vrienden/familie the secret knock leren en verder niet meer open doen

Maar ik vind het dus ook heel erg irritant. Zeker als ze ook nog boos worden als ik (vrijwel) meteen zeg dat ik geen belangstelling heb, ze een goede avond wens en de deur weer dicht doe.

nou de secret knock heb ik al jaren, woonde een aantal jaren geleden in een appartementje en wilde dus niet voor iedere idioot die voor een ander eigenlijk kwam midden in de nacht mijn bed uit.

Dus alle vrienden weten: 3 korte aanbelmomentjes en ik weet dat het bekenden zijn.

Maar het neemt niet weg dat het dodelijk irritant is..maar ja dat is weer mijn probleem hé
Verkopers, die onderbreek ik al in de eerste zin; Wat verkoopt u? Geen interesse.

Goede doelen: Ik vind het fijn dat ze langs komen. Anders geef ik niet en ik gun het ze wel. Ze moeten wel net geluk hebben dat ik thuis ben.
Bij de Jehova's staan wij op een lijst hoor. Al jaren. En ze lopen ons altijd keurig voorbij.

Maar goed, voor die andere personen heb ik geen oplossing.
quote:Honingvogel schreef op 25 oktober 2010 @ 22:13:

[...]

Jawel, die is er. Er is een ja/nee en een nee/nee variant. Zie de linkjes hierboven.

Geen idee alleen of het werkt.nee werkt niet, volgens mij hebben we dan in brabant dyslectische deur aan deur verkopers of ze zijn analfabeet kan ook nog..
de enige collectanten die hier komen, zijn onze buren.

die lopen dan ook werkelijk overal voor.

want zulke aardige mensen zijn het gewoon, dus tja; dan zeg ik geen nee...
quote:Helianthus2106 schreef op 25 oktober 2010 @ 22:14:

Verkopers, die onderbreek ik al in de eerste zin; Wat verkoopt u? Geen interesse.

Dat doe ik dus ook aan de telefoon. Als iemand meer dan 1 zin nodig heeft om zich voor te stellen, dan roep ik al "Ik heb geen belangstelling" en "Prettige avond" en gaat de telefoon richting haak.
Ik heb de sticker onder de bel geplakt, maar sindsdien geen probleem. Ik moet wel zeggen dat ik ook de batterijen uit de bel heb gehaald. Mensen die hier echt moeten zijn geven dan een ram op de deur.
quote:Groll schreef op 25 oktober 2010 @ 22:18:

Ik heb de sticker onder de bel geplakt, maar sindsdien geen probleem. Ik moet wel zeggen dat ik ook de batterijen uit de bel heb gehaald. Mensen die hier echt moeten zijn geven dan een ram op de deur.
quote:danivo schreef op 25 oktober 2010 @ 22:16:

de enige collectanten die hier komen, zijn onze buren.

die lopen dan ook werkelijk overal voor.

want zulke aardige mensen zijn het gewoon, dus tja; dan zeg ik geen nee...

ik doneer maandelijks aan wat goede doelen, 1 x per jaar aan een hele lieve overbuurman..bijna 90..zamelt geld in en daar organiseert hij een speelmiddag voor de kinderen in de buurt mee.

het begint me gewoon te irriteren..vraag zelf ook doodleuk aan ze om eens te lezen wat er op de stickers staat..het verandert niet hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven