confronterend

25-10-2010 22:50 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebberig als ik was klikte ik meteen op de link in mijn hotmail.

HEBBEN!! een gratis proefsetje van een nieuw cosmetica-merk!

Tja, was dus niet helemaal waar het om ging,,,,,slik....

Ik wil jullie dat moment niet onthouden.

Ja het is een link.

Nee het is geen reclame.

Zie en oordeel zelf...

http://www.mysecretscosmetics.nl/
Wat denk je nu? Dat wij niet snappen dat kliks geld opleveren en dat we nu massaal gaan kijken?
Ah , das een grapje toch! Hoe verzin je het !
quote:pemberley schreef op 25 oktober 2010 @ 22:52:

Ah , das een grapje toch! Hoe verzin je het !

Ik heb ff geen geluid op mijn pc.

Waar gaat het over?
Frankly my dear, I don"t give a damn
ja hoor..pffff geld????.....gaat over mishandelingen van vrouwen in Nederland...
Het is een filmpje van het steunpunt huiselijk geweld.
Het is echt geen reclame.

Het is een leuk filmpje, dat best echt lijkt vandaar mijn 'dat is een grapje toch?' reactie.

De links op de verdere pagina gaan naar de stichting tegen huiselijk geweld gelukkig.
Bedankt voor het uitleggen
Kijken even naar de namen van de cosmetica......bleu en black eyes, glue lippgloss..... en als je op een product klik dan zie je de campagne....
Zet dat er dan even bij. Er worden hier dagelijks vele links geplaatst zonder boodschap. Geheimzinnig doen en geen uitleg geven, wijst 99 van de 100 keer op spam/reclame/pay per click.
quote:pemberley schreef op 25 oktober 2010 @ 22:54:

Het is echt geen reclame.

Het is een leuk filmpje, dat best echt lijkt vandaar mijn 'dat is een grapje toch?' reactie.

De links op de verdere pagina gaan naar de stichting tegen huiselijk geweld gelukkig.Mij ontgaat het grapje even
Het was van de week ook in het nieuws. Ik vind het een goede campagne.
Het steunpunt probeert vrouwen er van te overtuigen dat ze beter contact met hen kunnen opnemen dan hun blauwe plekken te verstoppen.

Het filmpje is wel origineel, maar of het werkt?
Ik ben ervan overtuigd dat als er veel aandacht is voor het steunpunt, dat er mensen zijn die het steunpunt eerder bellen. En als je eens wist hoeveel vrouwen er zijn, die het letterlijk verbergen.
Ik weet denk ik vrij goed hoeveel vrouwen er zijn die het verbergen. De campagne speelt het wel een beetje op een manier die vrouwen zelf ook wel gebruiken. Het normaliseren van het geweld.

Ik vraag me dus af of die vrouwen de ondertoon ook horen, of gewoon teleurgesteld zijn dat ze de make up niet kunnen bestellen.
Hmm nou ja, de link had ik misschien beter kunnen uitleggen maar als ik het al helemaal had uitgelegd dat was de boodschap via de site toch veel minder aangekomen...

Ik vond en vind het heftig maar daarom juist wel een goede manier om het onder de aandacht te krijgen.
hmm.. op zich.. wel een goede actie.

maar, nu word het ook minder snel opgemerkt waardoor we weer minder mensen kunnen helpen!
of ben ik nu niet zo slim bezig? want ik zie geen producten?
Moet bekennen dat het mij idd verraste.

Tactiek van 'Reverse psychology'. "Verberg het maar hoor!"

Wellicht helpt het díe doelgroep, die behulpzame tips over het steunpunt (de tactiek tot nu toe) irritant vindt en direct afwimpelt (omdat ze niet als sneu willen worden gezien of weet ik wat).

Aleen doen de links (javascript) het niet in mijn Firefox 3.6, toch een vrij normale browser
quote:moeilijkenaam schreef op 25 oktober 2010 @ 23:17:

of ben ik nu niet zo slim bezig? want ik zie geen producten?De producten bestaan niet...
ja ik was dus inderdaad niet slim bezig.

maar dan snap ik de clou niet helemaal...

wie helpt me?
Wat een geweldige campagne!!

Wat een benadering, insteek, wat een creativiteit. Hier horen ze een prijs voor te krijgen.

(waar kan ik stemmen?)
Super opgezette campagne.

Als het in de internetsgeschiedenis opduikt lijkt het op een cosmetica site, ook veel veiliger voor slachtoffers.

Idd dit verdient een dikke prijs.
Vind het ook briljant en goed gemaakt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven